Nou ja, vandaag had je slechts 1 wedstrijd die nergens meer om ging. Zonder play-offs zouden dat er minstens 4 zijn geweest.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Europese play-offs zijn echt zo'n verschrikkelijke nageboorte waar niemand nog op zit te wachten.
Ach go ahead deed het ook vorig jaarquote:Op zondag 18 mei 2025 18:41 schreef Atlas18 het volgende:
Jammer dat de succesvolste teams thuis spelen. Is namelijk maar 1 wedstrijd per ronde.
Binnenkort is er een stadion zonder club.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
KNVB moet een nationaal stadion bouwen waarin dit soort finales worden afgewerkt.
-Johan Cruyff Schaal
-Beker finale
-Nationaal Elftal wedstrijden
-Promotie/Degradatie finale
-Europese playoff finale
-Vivianne Miedema testimonial
-Marco Schuitemaker in concert
etc.
De Langeleegte?quote:Op zondag 18 mei 2025 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
KNVB moet een nationaal stadion bouwen waarin dit soort finales worden afgewerkt.
-Johan Cruyff Schaal
-Beker finale
-Nationaal Elftal wedstrijden
-Promotie/Degradatie finale
-Europese playoff finale
-Vivianne Miedema testimonial
-Marco Schuitemaker in concert
etc.
Het Gelredome moet toch een keer vrij gaan komen.quote:
En terecht.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:41 schreef Atlas18 het volgende:
Jammer dat de succesvolste teams thuis spelen. Is namelijk maar 1 wedstrijd per ronde.
Dat is ook wel zat. Had het liefste gezien dat de finale meteen erna wordt gespeeld. Net zoals vroeger bij jeugdvoetbal dat een toernooitje op één dag af werd geraffeld.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:41 schreef Atlas18 het volgende:
Jij hebt leuke humor.quote:
quote:
Bedankt, had mijn Ziggo Go al even teruggespoeld.quote:
Had dan gewoon geen play-offs gedaan en nummer 5 Europa in. Dan was Twente - AZ laatst al de finale.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Had die play-off-finale gewoon meteen tussen AZ en Twente laten gaan.
Niet geloven in Rogier balquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Had die play-off-finale gewoon meteen tussen AZ en Twente laten gaan.
10 punten tussen de tweede en derde play-off-club kan je eigenlijk niet serieus nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had dan gewoon geen play-offs gedaan en nummer 5 Europa in. Dan was Twente - AZ laatst al de finale.
Dat is niet mijn stelling; ik zie NEC nog wel gek doen deze duels. Knock-out blijft anders dan competitievoetbal.quote:
Nope.quote:
De meest grijze club van 2024/25.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:06 schreef fetX het volgende:
Heerenveen had net zo goed thuis kunnen blijven.
Heel het seizoen om je te kwalificeren en binnen een kwartiertje heb je je kansen vergooit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:06 schreef fetX het volgende:
Heerenveen had net zo goed thuis kunnen blijven.
Heb het liefste toch AZ Europa in.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit verbaast niemand. Hopen dat Twente niet gek doet tegen NEC en gewoon wint
NEC gaat gewoon verrassen en dan met Schreuder als trainer de hele Conference League kapotspelen.quote:
Vogel voor de kat.quote:
Ook wel Friesland genoemd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerenveen zit al tien jaar in een niemandsland.
Zullen toch jaloers zijn op Utrecht.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerenveen zit al tien jaar in een niemandsland.
De interesse in vd Belt doet vermoeden dat hij toch weer wat extra middelmaat gaat halen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop voor FC Twente wel dat Bruggink komend seizoen geen ellendige reeks middelmaat binnenhaalt op de transfermarkt.
Die wint de Engelse nummer 7 wel weer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ kan volgend seizoen de Conference League zomaar winnen. Twente, ja, niet
Maar die doen niet mee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die wint de Engelse nummer 7 wel weer.
Mooi, die heb ik liever dan Roefs.quote:
Er doet geen Engelse club mee volgens mijquote:
Maar die Engelse club gaat wel meedoen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er doet geen Engelse club mee volgens mij
Taylor Boothquote:
Ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht die dubbele wedstrijd is afgeschaft toch? Dus Twente is gewoon uitgeschakeld nu
lol
De natte droom van iedere middenmoter/Almere City.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Taylor Booth
Sayfallah Ltaief
Bart van Rooij
Bas Kuipers
Alec van Hoorenbeek
Arno Verschueren
Naci Unuvar
Allemaal pure troep.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Taylor Booth
Sayfallah Ltaief
Bart van Rooij
Bas Kuipers
Alec van Hoorenbeek
Arno Verschueren
Naci Unuvar
Van Bergen. Dat is geen pretje om te aanschouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Taylor Booth
Sayfallah Ltaief
Bart van Rooij
Bas Kuipers
Alec van Hoorenbeek
Arno Verschueren
Naci Unuvar
Sorry J.D.quote:
Scrubsquote:
Verlenging ga ik niet kijken. Ze zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigenlijk geen zin in een verlenging. Maak er even 3-2 of 2-3 van pls.
Ik dacht eigenlijk meer aanquote:
Hier gaat iets misquote:
Dit idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Verlenging ga ik niet kijken. Ze zoeken het maar uit.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan degenen die de verlenging gaan kijken: veel plezier nog.
Ik ga richting bedje.![]()
Ik weet niet of ik er voor het laatst geweest ben. Voor hetzelfde geld moet ik er nog een keer vaker naar toe.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer zijn jullie voor het laatst in Nijmegen geweest?
Telt Lent?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo'n twee jaar geleden voor een technofeestje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twente gaat natuurlijk revanche nemen voor laatst. Kutploegen uit het oosten ook allemaal dit jaar.quote:
Afgelopen februari naar Colour Hazequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goed idee. Boeken toe, lekker wat anders doen en op naar bed daarna.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Fluit maar af
Roosje genotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n twee jaar geleden voor een technofeestje.
Als broeken vouwer woon ik in oost de mooiste wijk henotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet hoe communisten in zo'n teringdure stad kunnen wonen.
4daagse training ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Flink stuk gewandeld nog rond de Spiegelwaal.
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
Als Twente straks fitter blijkt heeft AZ opzichtig gefaald
En thuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
De laatste play-off-finale werd gewonnen (2022). De drie play-off-finales daarvoor werden verloren (2007, 2014, 2017) en voor die tijd werd de finale nooit gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.
En daarom heb ik geen zin in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt sterrenregen ook mee, anders nog nooit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een vuurwerkje afgestoken?
Eens, allebei kutclubsquote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het kan me eigenlijk niks schelen wie er wint.
Al neig ik meer richting Twente vanwege Goes.quote:
Een fenomeen, die knulquote:
Begin tweede helft een rode kaart voor een speler van AZ.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
Guzubuyuk wil de wedstrijd geforceerd 11 tegen 11 houden
Je was vorig jaar bij AZ- Twente en post dan een foto van de Galgenwaardquote:Op zondag 25 mei 2025 18:49 schreef Paul het volgende:
hey hey
Vorig jaar was ik bij deze wedstrijd
Liep niet goed af
[ afbeelding ]
PAULEDquote:Op zondag 25 mei 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je was vorig jaar bij AZ- Twente en post dan een foto van de Galgenwaard![]()
Vermakelijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:14 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ging blind van de starttijd 20:00 uit.
Beetje goede/leuke wedstrijd tot nog toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |