Roosje genotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n twee jaar geleden voor een technofeestje.
Als broeken vouwer woon ik in oost de mooiste wijk henotquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet hoe communisten in zo'n teringdure stad kunnen wonen.
4daagse training ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Flink stuk gewandeld nog rond de Spiegelwaal.
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
Als Twente straks fitter blijkt heeft AZ opzichtig gefaald
En thuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag AZ wel winnen tegen een ploeg die 80 minuten op het tandvlees met een man minder heeft moeten spelen.
De laatste play-off-finale werd gewonnen (2022). De drie play-off-finales daarvoor werden verloren (2007, 2014, 2017) en voor die tijd werd de finale nooit gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ heeft er wel een handje van om te falen in finales.
En daarom heb ik geen zin in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt sterrenregen ook mee, anders nog nooit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een vuurwerkje afgestoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |