Logisch. Ze drinken normaal alleen water, koffie en sportdrank. Anders dan die dikkop op de tribune.quote:
Dat was wel heel tenenkrommend jaquote:Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omroep Brabant is net de intocht van Sinterklaas. Goede TV
Dummie 2.0 aanwezig met domme teksten.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Het altijd gemoedelijke Brabant kan zich weer niet gedragen.
Gohquote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Het altijd gemoedelijke Brabant kan zich weer niet gedragen.
Sausage party.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef PSVCL het volgende:
Rellen bij het stadion, de politie en me liepen weer te provoceren
[ afbeelding ]
Kvat er nog er eentje, kan mij het verrekken tochquote:
Lekker tochquote:
Kut muziek. Standaard PSV DJ bij huldigingen geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gegoogled. Onbekend persoon voor mij. Weg ermee.
Zo is het, fluitend opgestaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
En zo waar nog kapotter, maar wat een heerlijke ochtend om kapot te zijn!
Sjaak Swart had maar 1 ding te zeggen: Piep piep, hoi!quote:Op zondag 18 mei 2025 18:50 schreef northernlight81 het volgende:
Is er al een interview geweest met Sjaak Swart?
quote:Op zondag 18 mei 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
Dat rellen bij kampioenswedstrijden is ondertussen meer een Brabantse traditie geworden
Erg mooi
De pijn zakt vanzelf jongens. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:
Maak je geen zorgen om mij makker. Dat Feyenoord een teleurstellend seizoen tegemoet ging was al een tijdje duidelijk (helaas).quote:Op maandag 19 mei 2025 10:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
De pijn zakt vanzelf jongens. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nog goedpraten ook dat er een agent is neergestoken.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
De pijn zakt vanzelf jongens. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |