Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd PSV vrienden![]()
![]()
Ik was na Feyenoord-uit al blij dat we 2de gingen worden.
1e taak: Een streep zetten door verdedigers en alle scouting rapporten met goede verdedigers verwijderen uit zijn Inboxquote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef ISVV het volgende:
Earnie mag nog twee dagen feesten en dan kan ie aan de bak!
En geen zomervakantie! Hij boekt maar mooi een weekje all-inclusive in oktober.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef ISVV het volgende:
Zo is hetquote:Op zondag 18 mei 2025 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En geen zomervakantie! Hij boekt maar mooi een weekje all-inclusive in oktober.
Idd. Verder dan Amerika, Nederland en spelers die ooit in NL gespeeld hebben komt die nooit.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hopelijk vliegt die er gewoon nog uit voordat die nog meer puinhoop mag maken
Buiten dat was de selectie ook totaal niet rond dit jaar.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Verder dan Amerika, Nederland en spelers die ooit in NL gespeeld hebben komt die nooit.
Ik weet niet of je hebt gekeken (en als je hebt gekeken dan was het vast naar Feyenoord of anders het schakelkanaal) maar Veerman richtte zich nog even tot jou.quote:
Hij mag eerst vanavond Perisic overtuigen nog een seizoen bij psv te spelenquote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef ISVV het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hopelijk vliegt die er gewoon nog uit voordat die nog meer puinhoop mag maken
Zou ik ook niet rouwig om zijn, maar die kans acht ik heel klein.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Verder dan Amerika, Nederland en spelers die ooit in NL gespeeld hebben komt die nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |