Gebrek aan plan B was natuurlijk ook omdat Pepi wegviel en er geen vervanger kwam.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Zou ik ook niet rouwig om zijn, maar die kans acht ik heel klein.
Overigens, open deur: nu lekker genieten, maar er mag nog wel eens heel kritisch geëvalueerd worden. Ook het gebrek aan Plan B van ons Petertje. Misschien toch Pieter Zwart bij VI wegtrekken.
Feyenoordquote:Ivan Perisic
,,We gaven nooit op, ook dankzij Feyenoord omdat zij op ons bleven jagen in strijd om plek 2. Ik denk dat het verdiend is, want we speelden het beste voetbal. We zijn het beste team van Nederland.''
Ben benieuwd of ie daar vandaag of morgen iets over gaat roepen, al dan niet onder invloed.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Luuk de Jong: 8 jaar PSV, 5 keer landskampioen, 1 keer beker, 5 keer supercup en 3 keer de laatste 16 van de CL
Vandaag weer beslissend. Die verdiend een groots afscheid (mocht ie vertrekken) .
Aan zijn houding te zien na de wedstrijd denk ik dat het zijn laatste wedstrijd was voor PSV. Denk dat ie geen zin heeft om als 2e spits te fungeren komend seizoenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie daar vandaag of morgen iets over gaat roepen, al dan niet onder invloed.
Heel dat plein leegvegen en mensen bijna overrijden en daarna weer wegwezen. Uitlokking puur sang (ondanks die paar debielen onder de fans).quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef PSVCL het volgende:
Rellen bij het stadion, de politie en me liepen weer te provoceren
[ afbeelding ]
Jij bent echt een uniek persoon.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals altijd. Als ze daar gewoon weg blijven is er niets aan de hand.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch. Ze drinken normaal alleen water, koffie en sportdrank. Anders dan die dikkop op de tribune.quote:
Dat was wel heel tenenkrommend jaquote:Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omroep Brabant is net de intocht van Sinterklaas. Goede TV
Dummie 2.0 aanwezig met domme teksten.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Het altijd gemoedelijke Brabant kan zich weer niet gedragen.
Gohquote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Het altijd gemoedelijke Brabant kan zich weer niet gedragen.
Sausage party.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |