SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Op de Godin heb ik geen cent korting gehad hoorquote:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ben ik gewoon om 23.04 uur in slaap gevallen.
Misschien krijg ik ooit nog een normaal ritme
Ja supernormaal jij bent hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ben ik gewoon om 23.04 uur in slaap gevallen.
Misschien krijg ik ooit nog een normaal ritme
Glas halfvol.quote:
Denk dat ik wel een van de normaleren ben hier jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Sta je voor je eigen TT, dan?quote:
Zit niet in mijn systeem.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Soort complot der appels, dat je vergeet dat appelmoes bestaat.
Ik eet het alleen in combinatie met friet, alleen eet ik dat niet zo vaakquote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind appelmoes best lekker, maar ik eet het bijna nooit, omdat ik vergeet dat het bestaat?
PATAT GODVEROMMEquote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet het alleen in combinatie met friet, alleen eet ik dat niet zo vaak
Ik ken alleen patat.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit.quote:
Smaakt je friet dan niet naar lauwe appel?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PATATATATATTATATATATATATATTAquote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt je friet dan niet naar lauwe appel?
wil je ook een wekelijkse reminder?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Heb as we speak een potje in de kast staan.
Ik ook.. maar ik vind die kleine kuipjes wel handiger..quote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Heb as we speak een potje in de kast staan.
Zompige frietquote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt je friet dan niet naar lauwe appel?
ja waarom zou je dat ook doen dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Appelmoes eten en daarna een slokje melk drinken is het goorste dat bestaat.
*kokhalstquote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Mond vol appelmoes en dan je lievelingsliedje hardop meezingen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is in Buda's geval: Engelbewaarder.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mond vol appelmoes en dan je lievelingsliedje hardop meezingen.
Mensen die het geprobeerd hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*kokhalst
Wie bedenkt dit soort ongein?
Wel extra gratis proteïne.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Appelmoes is voor mi-ni-maal 15 procent gemalen beestjes ook.
Waarom moet je het niet zou verpesten allemaalquote:Op zondag 18 mei 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Appelmoes is voor mi-ni-maal 15 procent gemalen beestjes ook.
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is in Buda's geval: Engelbewaarder.
quote:
Als kind te vaak gedaanquote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*kokhalst
Wie bedenkt dit soort ongein?
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ok, nemen jullie lekker je patat met compote de pommesquote:
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)quote:
Een Saturnus V raket.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook altijd superlachen als je aan het fietsen was.
Mond open, omdat praten.
Vliegt er ineens iets naar binnen, gelijk door naar je keel.![]()
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook altijd superlachen als je aan het fietsen was.
Mond open, omdat praten.
Vliegt er ineens iets naar binnen, gelijk door naar je keel.![]()
Ja, gaan we zeker doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ok, nemen jullie lekker je patat met compote de pommes
Die heb ik ook altijd in de koelkast liggenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ik vind die kleine kuipjes wel handiger..
Mi-ni-maal.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
?????quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?quote:
Oh top, als ik appelmoes tekort kom, dan kom er eentje bij je lenen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd in de koelkast liggen
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen jaquote:Op zondag 18 mei 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?
Je woont toch in Thailand?
Zet Crocket's Theme opquote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mond vol appelmoes en dan je lievelingsliedje hardop meezingen.
Doe eens normaal US.quote:
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersomquote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
Gewoon verdwaald.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat deed die bij daar anders dan denk je?
Ja, weet ik niet, want ik was het niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersom
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kerk gaat af, misschien is er iemand overleden.
Dit weet US vast welquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen ja
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.
Is niet mijn muziek johquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
nopesquote:Op zondag 18 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?
Niet?quote:
Wat luister je dan in je woonwagenquote:
O, dus je moet steeds terug naar Nederland om opnieuw een visum aan te vragen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
vanaf 50 jaar kan je wel een retirement visa aanvragen
awwwwwwwquote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer.
Die heeft een kupke alsof die een IQ < 60 heeft.
Ziequote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer.
Die heeft een kupke alsof die een IQ < 60 heeft.
Nee hoeft niet elke keer in nederland. Maar deze die ik nu wil aanvragen moet wel buiten Thailand. Deze zou dan 5 jaar zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dus je moet steeds terug naar Nederland om opnieuw een visum aan te vragen?
Hoelang mag je dan op zo visum blijven?
Jezus.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja eensquote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben ik anders altijd immers en daarentegen.
O dat is beter. Hoevaak moet je het doen om een vaste te krijgen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoeft niet elke keer in nederland. Maar deze die ik nu wil aanvragen moet wel buiten Thailand. Deze zou dan 5 jaar zijn
Hmmmmm. Misschien, nooit geprobeerd. Cassis met gin is wel lekker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
@:inieminimuis
@:inimienimuis
@:iniminiemuis
@:iniemienimuis
@:ieniminimuis
HAHA JA eindelijkik vind dit een vraag voor jou, casis en wijn ja of nee?
Waarom wil je 4E zo graag hier wegjagen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen nieuwe Ambar pics dus ik zoek er nog even eentje uit het archief
als ik deze nu krijg dan heb ik genoeg tijd om een ondernemingsvisa aan te vragen. Die duurt het langst. Met die ondernemingsvisa kan ik principe voor altijd blijven mits het bedrijf legaal is en functioneert. Moet ik elke jaar verlengen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter. Hoevaak moet je het doen om een vaste te krijgen?
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik deze nu krijg dan heb ik genoeg tijd om een ondernemingsvisa aan te vragen. Die duurt het langst. Met die ondernemingsvisa kan ik principe voor altijd blijven mits het bedrijf legaal is en functioneert. Moet ik elke jaar verlengen.
Maar daarvoor moet ik dus eerst een bedrijf hebben
zelfs dan moet je elk jaar verlengen :p is ook niet mijn eerste keuzequote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?
WIe weet kom je ooit een leukerd tegenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs dan moet je elk jaar verlengen :p is ook niet mijn eerste keuze
Merk je niks van.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?
Denk je?quote:
Jemig, waarom zijn ze daar zo streng?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
die 5 jarige is niet zo heel lastig te krijgen maar probleem is als ze hem afwijzen omdat je een fout hebt gemaakt of niet voldoet aan de eisen je het geld kwijt bent. Is zo/n 300 euro
ja geen idee waarom ze dat zo hebben gedaan. Ze kunnen wel vragen of je nog ontbrekende documenten wil aanbrengen als je die bent vergeten of als ze twijfelen maar ze veranderen niets voor je.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, waarom zijn ze daar zo streng?
Maar goed nakijken dan dat je niets verkeerd invult dan.
Goed verdienmodelquote:Op zondag 18 mei 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
die 5 jarige is niet zo heel lastig te krijgen maar probleem is als ze hem afwijzen omdat je een fout hebt gemaakt of niet voldoet aan de eisen je het geld kwijt bent. Is zo/n 300 euro
Dat snap ik, goed nakijken dan die aanvraag. Ik duim voor jequote:Op zondag 18 mei 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee waarom ze dat zo hebben gedaan. Ze kunnen wel vragen of je nog ontbrekende documenten wil aanbrengen als je die bent vergeten of als ze twijfelen maar ze veranderen niets voor je.
Dus zijn bv veel mensen die en typfout hebben gemaakt etc en een afwijzing kregen en idd hun geld kwijt zijn.
Dus nu wacht ik op hulp in die fb groep. Probeer geen risico's te nemen
dankjequote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, goed nakijken dan die aanvraag. Ik duim voor je
dacht aan dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook lekkerquote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oer-Hollands eten juist nu het kan, speklapjes en boerenkoolsstamppot met kwekveel jus.
Dan heb je de helft al gewonnen, nu alles nog goed invullenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje![]()
ik voldoe wel aan alle eisen dus dat is positief
Misschien wil ieniemini ze wel overnemenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
huisbaas stuurt nu dit
Hello madam, lately we have been receiving some complaints about the dogs in our compound chasing bikes and biting people in the vicinity. I have vaccinated all of them to reduce injuries to the victims but in any case, this menace must stop. In this regard, I want to ask you if you are interested to own one or two of them, take care of them, and be fully responsible for them. Otherwise we must try to find a way to dispose all of them somewhere else. Please share your opinion.
Jaaaaaah, je hebt twee honden als je weer terug komt.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
huisbaas stuurt nu dit
Hello madam, lately we have been receiving some complaints about the dogs in our compound chasing bikes and biting people in the vicinity. I have vaccinated all of them to reduce injuries to the victims but in any case, this menace must stop. In this regard, I want to ask you if you are interested to own one or two of them, take care of them, and be fully responsible for them. Otherwise we must try to find a way to dispose all of them somewhere else. Please share your opinion.
quote:
Met appelmoes?quote:
Nou lekker dan, Ga je dat doen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Groot gelijkquote:
Adopteren of deporterenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
huisbaas stuurt nu dit
Eet je ze straks weer indirect op als je sushi aan het eten bentquote:Op zondag 18 mei 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maakt je huisbaas er visvoer van.
Onzin, zat honden worden er oud meequote:Op zondag 18 mei 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]vol met zout. Wil je hem dood hebben ofzo?
nee deze honden wil ik niet.quote:
ja grote kansquote:Op zondag 18 mei 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maakt je huisbaas er visvoer van.
Mensen worden ook oud ondanks dat ze een pakje roken per dag. Betekent niet dat het goed voor je is.quote:
wisselgeld oor onze vastgoed magnaatquote:Op zondag 18 mei 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Begint de sushi op haar bord ineens te blaffen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je ze straks weer indirect op als je sushi aan het eten bent
is denk ik niet zo makkelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal is dat geen goede business om op te zetten. Zielige hondjes naar Nederland sturen?
Vanuit Thailand misschien wat lastiger. Maar je moest eens weten hoeveel van die beesten geïmporteerd worden. Vliegtuigen vol af en toe.quote:
Nederland heeft zelf genoeg hondjesquote:Op zondag 18 mei 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal is dat geen goede business om op te zetten. Zielige hondjes naar Nederland sturen?
Wil je ook geadopteerd worden voor een beter leven?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit Thailand misschien wat lastiger. Maar je moest eens weten hoeveel van die beesten geïmporteerd worden. Vliegtuigen vol af en toe.
Denk dat ik niet zo goed in de markt lig.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je ook geadopteerd worden voor een beter leven?
Afschieten dan maar.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
ja heb ik ook geen interesse in om dat te doen.
Die honden zijn ook niet mijn probleem eigenlijk
Tja had je maar hond moeten wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik niet zo goed in de markt lig.
Mood.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik niet zo goed in de markt lig.
Oke Hedwig.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al doe ik wel bijna alles als mensen me over mijn buik aaien.
Mogen ze daar dan gewoon los lopenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Er hangt nog een ander hondje sinds een paar maanden bij ons rond. heb de eigenaar maar gewaarschuwd dat die haar daar moet weg houden voordat ze ineens weg zijn
In een asiel? Neequote:Op zondag 18 mei 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die hond het daar niet honderd keer zo goed?
yes vrijwel alle honden lopen gewoon los. Zijn niet echt binnen honden. En in mijn compound zitten er dus nu 3 honden en zij zitten idd achter scooters aan op straat dus ben niet verbaast dat er nu klachten over komenquote:
er is eergisteren een huisdier vergiftigd door een thai.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog in het buitenland werkte gingen ze daar ook ineens straathonden opruimen. Als je dan je hond op een bepaalde dag niet binnen had werd die gewoon opgeveegd en was die weg.
Babi pangang bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2025 11:02 schreef mschol het volgende:
gewoon allemaal verzamelen en honden sushi van maken
Was vroeger in Nederland ook, de hondenvanger was iedereen wel een beetje bang voor.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog in het buitenland werkte gingen ze daar ook ineens straathonden opruimen. Als je dan je hond op een bepaalde dag niet binnen had werd die gewoon opgeveegd en was die weg.
vloerkleedjesquote:Op zondag 18 mei 2025 11:02 schreef mschol het volgende:
gewoon allemaal verzamelen en honden sushi van maken
quote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
lekker weertje, gaat er nog iemand naar buiten vandaag?
Boodschappen doen, voor de rest blijf ik binnen. Wasmachines draaien nuquote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zondag 18 mei 2025 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boodschappen doen, voor de rest blijf ik binnen. Wasmachines draaien nu
Ben al buiten geweest ,en heb al buiten gezeten.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
Ik slik preventief vanaf half augustus tot half mei antibiotica, iedere maandag, woensdag en vrijdag 1quote:Op zondag 18 mei 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Oké hopelijk de laatste paar dagen antibiotica.
Ja maar ik slik een behoorlijk zware kuur zodat de rest van mijn vinger gered kon worden en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer nodig is.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slik preventief vanaf half augustus tot half mei antibiotica, iedere maandag, woensdag en vrijdag 1
ik weet het heb het gelezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik slik een behoorlijk zware kuur zodat de rest van mijn vinger gered kon worden en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer nodig is.
Daarom heb ik mijn ziekenhuis afspraak ook naar voren gehaald want het ziekenhuis is het met me eens als het niet meer nodig is moet ik er ook gewoon vanaf want het is echt een aanslag op mijn lijf. Genezing gaat ook echt veel beter dan we allemaal verwacht hadden dus ja.
Ik heb ook geduld want ik ga niet stoppen zonder overleg met de arts. Zo dom ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik weet het heb het gelezen.
Gewoon even geduld hebben je afspraak is al vervroegd
Nee, dat zou ik zeker niet doen in jou geval.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook geduld want ik ga niet stoppen zonder overleg met de arts. Zo dom ben ik ook weer niet.
Daaromquote:Op zondag 18 mei 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik zeker niet doen in jou geval.
Beter een dag te lang dan een dag te kort
straks nog eff door de polder fietsenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:01. 379 Redefine
02. 208 Ama
03. 199 Coco
03. 199 aeque
05. 165 Whiskers2009
quote:Op zondag 18 mei 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
ik ben weer verder met mn geldimperiumhoe heet dat spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is dat geld zo vies geworden dat er een gasmasker nodig is bij het wassen?quote:
Dat de interesse in het ESF na die enorme flop van vorig jaar flink is gekelderd heeft daar natuurlijk niets mee te maken verder.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
FOK is wel echt aan het sterven he. Dit is de top 5 op de finale dag van het Songfestival.
[..]
Dat gaan we jou niet aan je neus hangen.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is dat geld zo vies geworden dat er een gasmasker nodig is bij het wassen?
Opgeveegdquote:Op zondag 18 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of mensen kijken gewoon met vrienden en gaan niet op FOK! posten.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de interesse in het ESF na die enorme flop van vorig jaar flink is gekelderd heeft daar natuurlijk niets mee te maken verder.
Nee, onmogelijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen kijken gewoon met vrienden en gaan niet op FOK! posten.
Goede grap.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of mensen kijken gewoon met vrienden en gaan niet op FOK! posten.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de stad waren net gratis worstenbroodjes
KIEEEP!quote:Op zondag 18 mei 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik reed afgelopen weekend langs een toko waar ze kip worstenbroodjes hadden
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de stad waren net gratis worstenbroodjes
Niet veel posten inderdaad over een hele dagquote:Op zondag 18 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
FOK is wel echt aan het sterven he. Dit is de top 5 op de finale dag van het Songfestival.
[..]
wauw.... je had er eerder dus gewoon nepmussenvoer in?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De musjes hebben eindelijk door dat het mussenhotel gevuld met mussenvoer echt eetbaar is
En de katten hebben door dat het eigenlijk een soort lopend buffet is?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De musjes hebben eindelijk door dat het mussenhotel gevuld met mussenvoer echt eetbaar is
nu moet ik 120000$ in een matras verzendenquote:
ik stel geen vragenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is dat geld zo vies geworden dat er een gasmasker nodig is bij het wassen?
Dat verhaal van het cement? Dat was toch allang opgelost?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Van pa en ma afzonderlijk twee paniek appjes over die rioolbuis in Deventer. Praat eens met elkaar of zo. Nou moet ik weer op allebei reageren
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Van pa en ma afzonderlijk twee paniek appjes over die rioolbuis in Deventer. Praat eens met elkaar of zo. Nou moet ik weer op allebei reageren
Start een familiegroepsapp.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn al 2 dagen in een emmer aan het schijten.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verhaal van het cement? Dat was toch allang opgelost?
Het cement?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het echoot hier.quote:
Komt door je lege mussenhotelquote:
je had ze ook gewoon kunnen vertellen dat je op een bootreisje ging, dan wisten ze dat je niet in Deventer wasquote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ik zette net mijn telefoon pas weer aan dus toe kwamen die appjes pas binnenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vrij blijvende bij blijft blij.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Nog een bijtje gered![]()
Die was bij mijn ouders naar binnengevlogen en kon de weg naar buiten niet meer vinden
Glas erover gezet, papiertje eronder geschoven en buiten tussen de bloemen weer vrijgelaten
Vliegend buffetquote:Op zondag 18 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de katten hebben door dat het eigenlijk een soort lopend buffet is?
Maar is ie framblij?quote:
Twee maar?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Frambij.quote:
* Nizno mikt een stuk baklava met honing naar binnenquote:
oei 2 telefoontjes, zou nog een weekje vakantie opnemenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna.quote:
ik heb al bijna 10 jaar een ketel met led.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
een waterkoker met ledverlichting![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
De ledjes zijn wel grappig, maar oef, die waterkoker zelf. Ik had iets mooiers verwacht van hun tbh.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
een waterkoker met ledverlichting![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Melodie als je water klaar is.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al bijna 10 jaar een ketel met led.
gelukkig geen muziek
die van mij deed altijd... klik... dan wissik prima dat ie klaar wasquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Melodie als je water klaar is.
"Het water is heet, dat je het even weet."
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag en vrijdag 14 graden. Volgens mij is de zomer voorbij.
ja ik ook maar het licht wel mooi op vind ikquote:Op zondag 18 mei 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ledjes zijn wel grappig, maar oef, die waterkoker zelf. Ik had iets mooiers verwacht van hun tbh.
Haha, we krijgen een horrorzomer met 40+ graden.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag en vrijdag 14 graden. Volgens mij is de zomer voorbij.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, we krijgen een horrorzomer met 40+ graden.
Kssssssssstquote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rot op.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De langste dag wordt ook de natste Huehue dag.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
saunaquote:Op zondag 18 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een ESF nummer vast in mijn hoofd nu
nou heb geen kleding hiervoor neequote:
heb je google?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb geen kleding hiervoor nee
donderdag kan ik thuis blijven met de grilplaat maar vrijdag ga ik uit eten
haar google was stuk. daarom vroeg ik het. Maar dank je voor deze verhelderingquote:Op zondag 18 mei 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Rotterdam zelfs kledingwinkels.
quote:
quote:
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zondag 18 mei 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De langste dag wordt ook de natste Huehue dag.
Dit klinkt wel heel erg definitief.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Dan blijft er eigenlijk nog maar één optie over.
stukquote:
Denk dat ze eerst je schenen blauw en gevoelloos schoppen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik terug ben ga ik naar dit figuur werken
25 graden is echt primaquote:Op zondag 18 mei 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld
En van mij mag het ook best max 27 zijn.
ik wil nietquote:Op zondag 18 mei 2025 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst je schenen blauw en gevoelloos schoppen.
Er waren ook maar twee nummers die nog een beetje konden blijven hangen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg definitief.
Kan je nog wat doen ipv meteen zwetend als een otter buiten staan.quote:
In de regel komen alle warmteprikken altijd uit, terwijl de regen en wisselvalligheid verdwijnt.quote:
moiquote:
Hoezo rare weken?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
komende week nog een volweekje..
daarna 3 rare weken..
neuh. 7:30 opgestaan. 9:00 op de fietsquote:
daar was je al toch? daar zou je de koopovereenkomst en energiecontract voor gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu bij deze aangekomen
Document indicating current location
Oh ik vergeet altijd wanner Hemelvaart enz is.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hemelvaart, pinksteren en uitbreidingswerkzaamheden op werk
ik weet het nu omdat het zo raar allemaal valt (en hemelvaart betekent extra lang weekendquote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vergeet altijd wanner Hemelvaart enz is.
ja ben hem nu echt aan het doen. Zit nu op vattenfal maar zie geen optie om facture te downloaden nog.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was je al toch? daar zou je de koopovereenkomst en energiecontract voor gebruiken
en niet een foto van jou en je laptop met op het beeld van de laptop dat je het formulier aan het vullen was erwijl je voor de euromast staat
Nee. Zag wat beelden op twitter.quote:
Die zullen er ongetwijfeld ook tussen lopen.quote:
ja die kost 21 euro.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het niet serieus gewoon uitreksel van het gemeenteregister dat je bij de gemeente ingeschreven staat? Dat ik een huis heb of een energiecontract heb, zou mij al bureaucraat echt geen enige moer interesseren.
sowieso duurt het verkrijgen van een uittreksel langer, daarnaast is dat minder binding met je bewoning want je kan ingeschreven staan bij pieter puk die al 200 mensen op zijn adres ingeschreven heeft staanquote:Op zondag 18 mei 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het niet serieus gewoon uitreksel van het gemeenteregister dat je bij de gemeente ingeschreven staat? Dat ik een huis heb of een energiecontract heb, zou mij al bureaucraat echt geen enige moer interesseren.
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso duurt het verkrijgen van een uittreksel langer, daarnaast is dat minder binding met je bewoning want je kan ingeschreven staan bij pieter puk die al 200 mensen op zijn adres ingeschreven heeft staan
kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.
Er wordt ook helaas al veel gefraudeerd met deze visumquote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |