* Nizno mikt een stuk baklava met honing naar binnenquote:
oei 2 telefoontjes, zou nog een weekje vakantie opnemenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Van pa en ma afzonderlijk twee paniek appjes over die rioolbuis in Deventer. Praat eens met elkaar of zo. Nou moet ik weer op allebei reageren
Bijna.quote:
ik heb al bijna 10 jaar een ketel met led.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
een waterkoker met ledverlichting![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
De ledjes zijn wel grappig, maar oef, die waterkoker zelf. Ik had iets mooiers verwacht van hun tbh.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
een waterkoker met ledverlichting![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Melodie als je water klaar is.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al bijna 10 jaar een ketel met led.
gelukkig geen muziek
die van mij deed altijd... klik... dan wissik prima dat ie klaar wasquote:Op zondag 18 mei 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Melodie als je water klaar is.
"Het water is heet, dat je het even weet."
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag en vrijdag 14 graden. Volgens mij is de zomer voorbij.
ja ik ook maar het licht wel mooi op vind ikquote:Op zondag 18 mei 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ledjes zijn wel grappig, maar oef, die waterkoker zelf. Ik had iets mooiers verwacht van hun tbh.
Haha, we krijgen een horrorzomer met 40+ graden.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag en vrijdag 14 graden. Volgens mij is de zomer voorbij.
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, we krijgen een horrorzomer met 40+ graden.
Kssssssssstquote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rot op.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De langste dag wordt ook de natste Huehue dag.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |