quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
?????quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?quote:
Oh top, als ik appelmoes tekort kom, dan kom er eentje bij je lenen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd in de koelkast liggen
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen jaquote:Op zondag 18 mei 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?
Je woont toch in Thailand?
Zet Crocket's Theme opquote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mond vol appelmoes en dan je lievelingsliedje hardop meezingen.
Doe eens normaal US.quote:
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersomquote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
Gewoon verdwaald.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat deed die bij daar anders dan denk je?
Ja, weet ik niet, want ik was het niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersom
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kerk gaat af, misschien is er iemand overleden.
Dit weet US vast welquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen ja
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.
Is niet mijn muziek johquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
nopesquote:Op zondag 18 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?
Niet?quote:
Wat luister je dan in je woonwagenquote:
O, dus je moet steeds terug naar Nederland om opnieuw een visum aan te vragen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
vanaf 50 jaar kan je wel een retirement visa aanvragen
awwwwwwwquote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer.
Die heeft een kupke alsof die een IQ < 60 heeft.
Ziequote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer.
Die heeft een kupke alsof die een IQ < 60 heeft.
Nee hoeft niet elke keer in nederland. Maar deze die ik nu wil aanvragen moet wel buiten Thailand. Deze zou dan 5 jaar zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dus je moet steeds terug naar Nederland om opnieuw een visum aan te vragen?
Hoelang mag je dan op zo visum blijven?
Jezus.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
ja eensquote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben ik anders altijd immers en daarentegen.
O dat is beter. Hoevaak moet je het doen om een vaste te krijgen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoeft niet elke keer in nederland. Maar deze die ik nu wil aanvragen moet wel buiten Thailand. Deze zou dan 5 jaar zijn
Hmmmmm. Misschien, nooit geprobeerd. Cassis met gin is wel lekker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
@:inieminimuis
@:inimienimuis
@:iniminiemuis
@:iniemienimuis
@:ieniminimuis
HAHA JA eindelijkik vind dit een vraag voor jou, casis en wijn ja of nee?
Waarom wil je 4E zo graag hier wegjagen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Hoeft niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen nieuwe Ambar pics dus ik zoek er nog even eentje uit het archief
als ik deze nu krijg dan heb ik genoeg tijd om een ondernemingsvisa aan te vragen. Die duurt het langst. Met die ondernemingsvisa kan ik principe voor altijd blijven mits het bedrijf legaal is en functioneert. Moet ik elke jaar verlengen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter. Hoevaak moet je het doen om een vaste te krijgen?
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik deze nu krijg dan heb ik genoeg tijd om een ondernemingsvisa aan te vragen. Die duurt het langst. Met die ondernemingsvisa kan ik principe voor altijd blijven mits het bedrijf legaal is en functioneert. Moet ik elke jaar verlengen.
Maar daarvoor moet ik dus eerst een bedrijf hebben
zelfs dan moet je elk jaar verlengen :p is ook niet mijn eerste keuzequote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?
WIe weet kom je ooit een leukerd tegenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs dan moet je elk jaar verlengen :p is ook niet mijn eerste keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |