Mogen ze daar dan gewoon los lopenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Er hangt nog een ander hondje sinds een paar maanden bij ons rond. heb de eigenaar maar gewaarschuwd dat die haar daar moet weg houden voordat ze ineens weg zijn
In een asiel? Neequote:Op zondag 18 mei 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die hond het daar niet honderd keer zo goed?
yes vrijwel alle honden lopen gewoon los. Zijn niet echt binnen honden. En in mijn compound zitten er dus nu 3 honden en zij zitten idd achter scooters aan op straat dus ben niet verbaast dat er nu klachten over komenquote:
er is eergisteren een huisdier vergiftigd door een thai.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog in het buitenland werkte gingen ze daar ook ineens straathonden opruimen. Als je dan je hond op een bepaalde dag niet binnen had werd die gewoon opgeveegd en was die weg.
Babi pangang bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2025 11:02 schreef mschol het volgende:
gewoon allemaal verzamelen en honden sushi van maken
Was vroeger in Nederland ook, de hondenvanger was iedereen wel een beetje bang voor.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog in het buitenland werkte gingen ze daar ook ineens straathonden opruimen. Als je dan je hond op een bepaalde dag niet binnen had werd die gewoon opgeveegd en was die weg.
vloerkleedjesquote:Op zondag 18 mei 2025 11:02 schreef mschol het volgende:
gewoon allemaal verzamelen en honden sushi van maken
quote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
lekker weertje, gaat er nog iemand naar buiten vandaag?
Boodschappen doen, voor de rest blijf ik binnen. Wasmachines draaien nuquote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zondag 18 mei 2025 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boodschappen doen, voor de rest blijf ik binnen. Wasmachines draaien nu
Ben al buiten geweest ,en heb al buiten gezeten.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
Ik slik preventief vanaf half augustus tot half mei antibiotica, iedere maandag, woensdag en vrijdag 1quote:Op zondag 18 mei 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Oké hopelijk de laatste paar dagen antibiotica.
Ja maar ik slik een behoorlijk zware kuur zodat de rest van mijn vinger gered kon worden en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer nodig is.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slik preventief vanaf half augustus tot half mei antibiotica, iedere maandag, woensdag en vrijdag 1
ik weet het heb het gelezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik slik een behoorlijk zware kuur zodat de rest van mijn vinger gered kon worden en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer nodig is.
Daarom heb ik mijn ziekenhuis afspraak ook naar voren gehaald want het ziekenhuis is het met me eens als het niet meer nodig is moet ik er ook gewoon vanaf want het is echt een aanslag op mijn lijf. Genezing gaat ook echt veel beter dan we allemaal verwacht hadden dus ja.
Ik heb ook geduld want ik ga niet stoppen zonder overleg met de arts. Zo dom ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik weet het heb het gelezen.
Gewoon even geduld hebben je afspraak is al vervroegd
Nee, dat zou ik zeker niet doen in jou geval.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook geduld want ik ga niet stoppen zonder overleg met de arts. Zo dom ben ik ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |