Dit kan toch niet Johan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In het oude VI zou Van der Gijp deze minuut 20x laten herhalen
Prima spits toen 'ie bij Telstar begon, maar veel te lang doorgegaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Als ik Telstar zie verwacht ik toch nog altijd Glynor Plet ondanks zijn meer dan capabele opvolgers.
Heeft het laatste seizoenen bij Telstar toch wel naar behoren gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Prima spits toen 'ie bij Telstar begon, maar veel te lang doorgegaan.
Jaren gespeeld daar. In het begin naar behoren. Volgens mij liep hij richting de 40 op zijn einde bij Telstar en dat was ook te merken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft het laatste seizoenen bij Telstar toch wel naar behoren gedaan?
Ooit gedebuteerd bij FCDB trouwens.
Hij is nu 38 zie ik dus dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jaren gespeeld daar. In het begin naar behoren. Volgens mij liep hij richting de 40 op zijn einde bij Telstar en dat was ook te merken.
36 toen 'ie afzwaaide bij Telstar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jaren gespeeld daar. In het begin naar behoren. Volgens mij liep hij richting de 40 op zijn einde bij Telstar en dat was ook te merken.
Plet, wanstaltig slecht bij Twentequote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Als ik Telstar zie verwacht ik toch nog altijd Glynor Plet ondanks zijn meer dan capabele opvolgers.
Ninos Gouriye volgens mij?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plet, wanstaltig slecht bij TwenteWeet niet meer wie er naar Heracles ging toen Plet naar ons kwam, maar het was toen de meest waardeloze "ruildeal" die ik me kon herinneren
Akkoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in DRT / PDC European Tour #35: # MvG wint weer eens
Eens?
En hij blijft kijken alsof iemand zijn hond heeft doodgeschoten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een reddingen van Koeman, puur toeval.
Omdat Leicester dit jaar is gedegradeerd? Andere vergelijkingen kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:23 schreef Qarrad het volgende:
Telstar, het Leicester van de Keuken Kampioen Divisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |