Stukje anti-vaxx.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
De Katwijkse ziekte, officieel HCHWA-D (Hereditary Cerebral Hemorrhage With Amyloidosis – Dutch type), is een erfelijke aandoening die leidt tot hersenbloedingen en andere neurologische problemen. De ziekte komt voornamelijk voor in families in Katwijk en Scheveningen
Weer rellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toen dat stadion van Den Bosch vol zat, ging het helemaal nergens over tegen De Graafschap en Vitesse in de eerste periode.
Gewoon debiel gedrag. Vuurwerk op het veld. Mensen op het veld. Stakingen. Fans die de uitvakken provoceerden (moet op zich nog kunnen).quote:
Willem II - Den Bosch zou wel een heerlijk tokkiefeest worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gewoon debiel gedrag. Vuurwerk op het veld. Mensen op het veld. Stakingen. Fans die de uitvakken provoceerden (moet op zich nog kunnen).
Nare club. Samen met ADO toch wel met stip bovenaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gewoon debiel gedrag. Vuurwerk op het veld. Mensen op het veld. Stakingen. Fans die de uitvakken provoceerden (moet op zich nog kunnen).
Ze hebben op zich wel een sympathiek elftalletje. Maar met sympathie win je geen wedstrijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nare club. Samen met ADO toch wel met stip bovenaan.
Den Bosch kan er gewoon niks van en Telstar maakt verkeerde beslissingen. (Sinds ik kijk tenminste)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Het niveau valt mij wat tegen. Ligt erg veel ruimte steeds, maar ze maken veel foute keuzes.
Ook wel wat geblesseerden bij FCDB. Burgering, Karlsson, Monzialo, Van Leeuwen... zo uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Den Bosch kan er gewoon niks van en Telstar maakt verkeerde beslissingen. (Sinds ik kijk tenminste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |