Gewoon 1080p hier hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De veel betere kwaliteit telt ook wel behoorlijk hard mee.
Jij durft.quote:
Antonelli denkt daar heel anders over en Hadjar ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay: die jonge rijders staan zoooo onder druk![]()
Ja dat zal het zijn. Gewoon niet crashen die hap!
Met reclame waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:35 schreef wdn het volgende: [..] waarom stream? race is op het open net.
Ik durf allesquote:
Zie je zo dan.quote:
Reclamequote:
Inderdaad. Druk bestendig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Antonelli denkt daar heel anders over en Hadjar ook.
Zeker welquote:
Still waitingquote:
Yep ook wel een Coba genoemdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat de omgekeerde verhouding als bij bacardi cola?
Jij zou komenquote:
Ik zal je even vertellen hoeveel last ik daarvan heb:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1080p met een bitrate die zelfs voor 720p matig is.
Wow is dat Viaplay Premium?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit plaatje kan ik ook 1080p maken
[ afbeelding ]
Ach, we kunnen niet allemaal gezegend zijn met goede ogen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal je even vertellen hoeveel last ik daarvan heb:
Jij zou hier komen.quote:
Of een 39678" OLEDquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, we kunnen niet allemaal gezegend zijn met goede ogen.
Ben je met alles zo veeleisend of alleen met pixels?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee nee, niet gaan omdraaien!quote:
Dat weet ik of Stig dat weet.quote:
Klopt daarom heb ik wel medelijden met je dat die van jou zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ja, lekker omdraaien boel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nee, niet gaan omdraaien!
Schiet op met die Q2!
Kom je wel chocolade brengen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja ja, lekker omdraaien boel.
Maakt notities over je beoordeling
Doe ik niet aan als iemand weer begint te mekkeren.quote:
Gewoon syncen GPRadioquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
Kan zeker alleen met een Apple TVquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is de basis.
[ afbeelding ]
Dit is 4K premium.
Medogenloosquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
Ze weet wel waarover ze praat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik niet aan als iemand weer begint te mekkeren.
Alleen die stemquote:
Pfff dat moet toch eenvoudig te checken zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:47 schreef Starflyer het volgende:
Bearman zijn tijd zou onterecht verwijderd zijn. Hij zou voor de rode vlag over de lijn zijn gegaan.
[ x ]
Het is de FIA he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff dat moet toch eenvoudig te checken zijn
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:
Te lang.quote:
Ik wou een kattenbak verschonen.quote:
Dan lijkt uitstel me welkomquote:
Zelfde weekend maar is m niet. Dit was Rubens Barichello in de een na laatste chicane die daar toen lag.quote:
Verkeerd geformuleerd. Ik kijk geen Viaplay omdat ze daar Ruth niet hebbenquote:
Ik wil q2 niet missen.quote:
quote:
Verkeerde topic.quote:
quote:
Wel Ember bij Viaplayquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
Zolang zijn tijd sneller isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Colapinto mag toch ook niet door als hij rood heeft veroorzaakt? Of hoe zit dat ook alweer?
Klopt ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Toen lag daar nog geen chicane, alleen een volgas rechterbocht.
Nogmaals, die regel is alleen in de IndyCar, niet in de F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Colapinto mag toch ook niet door als hij rood heeft veroorzaakt? Of hoe zit dat ook alweer?
quote:
In de RPM bunker.quote:
Daar heb ik al op geantwoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Hoop het niet voor hem.quote:
Fokker89quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke user was dat ook alweer die steeds z'n LG OLED benoemt?
Pep, si?quote:
Had een kip kunnen vangen, slachten, braden en op kunnen eten in die tijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al bijna een uur om als Q2 begint.
Nooit.quote:
Heb ik morgen.quote:
Daar had je niet als de kippen bij hoeven te zijn iddquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had een kip kunnen vangen, slachten, braden en op kunnen eten in die tijd.
Nope.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar had je niet als de kippen bij hoeven te zijn idd
Bedankt voor de inspiratie, ik was aan het bedenken wat ik kon gaan eten.quote:
Heb je kippen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun jij het wel hebben zo'n snor?quote:
we gaan jou uitzettenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef OmniRocket het volgende:
Lewis Hamilton hoort ook bij de venezuelaanse gangs 😮. Dat hij niet is uitgezet bij de grand prix Miami.
Let it rain!!quote:
Nee, die moet ik eerst vangen.quote:
Had een konijn kunnen vangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van de Milkshake Man?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal zo wel patatjes
Met een milkshake
Kan toch dat het jou wel goed staat?quote:
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had een konijn kunnen vangen
Slachten en braden
De logs zullen wel per seconde zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Hoogtepunt der techniek en alles en dan niet meteen zien of Bearman wel op niet op tijd over de streep is
Hier vindt aeque wat vanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had een konijn kunnen vangen
Slachten en braden
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lampquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef butz0rs het volgende:
Wat als de vlag eerder was dan de rode lamp?
Niet tegen jou!quote:
Dat is echt het goorste wat er ooit bedacht is wat me friet te maken heeft.quote:
Die ligt eruitquote:
Vanaf nu noem ik haar mevrouw Gasly. Greetje Gasly.quote:
Kip is lekkerquote:
raar dat f1tv dan zo op die rode lamp focustquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lamp
quote:
Zal gvd tijd wordenquote:
Haar buikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de bbq met een blik bier in zijn buik
Bah bier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de bbq met een blik bier in zijn buik
Nogal.quote:
Teveel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Hoeveel gele/rode vlaggen gaan er nog komen?
Stroll rijdt nogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Dat kan er een zijn maar ook 10quote:
Ik zag alleen een finishvlag voor einde sessie?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lamp
Die zijn er al.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Moet de kwali niet binnen 2 uur worden gereden? Volgens mij staat daar ook een tijd voorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Als Q2 en Q3 nu ook zo verlopen hebben we een kwalificatie van 3 uur.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn er al.
Het zou wat zijn als ze die iedere keer moesten gaan halen zeg.
Beetje maar.quote:
Makkelijk, wacht maar op Q3quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat weer een weekend voor McLaren worden ben ik bang
Wacht nou maar effe af. Niet meteen in zak en as hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat weer een weekend voor McLaren worden ben ik bang
Vorige keer had hij pole?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er dichterbij dan voorgaande weekenden.
Mogen ze laten zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef greysbones het volgende:
1.15 6 knock out time
Ik vind hem scherp
voor q2 telt alleen de eerste 10quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er dichterbij dan voorgaande weekenden.
Ik kan me daar ook wel eens aan ergeren, die focus op de topplekken terwijl het daar dan nog helemaal niet over gaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
voor q2 telt alleen de eerste 10
tijd is niet van belang.
Als de McLaren's uitvallen misschienquote:
Het is natuurlijk wel een indicatie want je rijdt heus elke ronde zo hard je kunt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook wel eens aan ergeren, die focus op de topplekken terwijl het daar dan nog helemaal niet over gaat.
Ging wijd in de laatste bochtquote:
Aardig ingeschat tochquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef greysbones het volgende:
1.15 6 knock out time
Ik vind hem scherp
Er zitten wat mensen op te letten bij ASquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
"Stroll is nog slechter dan middelmaat", las ik vandaag.
Sjarrel is nooit boos, maar altijd diepbedroefd.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ze hebben gewoon wat in de benzine gedaan van de ferraries
er wordt weer vals gespeeld
Je weet dat ze zelf de brandstof erin gooienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat dan Klaas?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie heeft dat gedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij is onder middelmaat met uitschietsers naar boven, maar vaker naar onder. Hij doet gewoon nog te vaak domme dingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:15 schreef heywoodu het volgende:
"Stroll is nog slechter dan middelmaat", las ik vandaag.
Tja. AM deed iets goedsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Alsof Ferrari hulp nodig heeft om iets te verkloten.
De kaboutertjes.quote:
Op een circuit waar je nauwelijks kunt inhalenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja in de race pakt Ferrari ze wel weer terug
Als ze maar opschieten, de FA cup final begint zoquote:
Betekent niet dat het onmogelijk is. We’ll speak afterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op een circuit waar je nauwelijks kunt inhalen
tvpquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Betekent niet dat het onmogelijk is. We’ll speak after
Dat bespreken we hier nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze maar opschieten, de FA cup final begint zo
Een beetje fatsoenlijk kwalificeren is ook niet onmogelijk, maar ja...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Betekent niet dat het onmogelijk is. We’ll speak after
Nee maar dan begint het nog welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bespreken we hier niet
is dat ergens live te zien?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze maar opschieten, de FA cup final begint zo
Le petrol.quote:
Ja maar wel op de gewone manier verslaan. Hopen op een crash is sneu.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij hebben een godsgruwelijke teringhekel aan alles wat voor Max kan eindigen.
Koninklijke meervoud?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
En ook alles erachter voor het geval dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Slagroom voor als Claude wintquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor pizza straks. Zonder slagroom. @:3rr0r
Ik hoor Zweden of Frankrijk. Verder geen verstand van andere zaken die we hier niet bespreken zoals Indy, FA cup, Eredivisie, ESFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |