Had een kip kunnen vangen, slachten, braden en op kunnen eten in die tijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al bijna een uur om als Q2 begint.
Nooit.quote:
Heb ik morgen.quote:
Daar had je niet als de kippen bij hoeven te zijn iddquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had een kip kunnen vangen, slachten, braden en op kunnen eten in die tijd.
Nope.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar had je niet als de kippen bij hoeven te zijn idd
Bedankt voor de inspiratie, ik was aan het bedenken wat ik kon gaan eten.quote:
Heb je kippen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun jij het wel hebben zo'n snor?quote:
we gaan jou uitzettenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef OmniRocket het volgende:
Lewis Hamilton hoort ook bij de venezuelaanse gangs 😮. Dat hij niet is uitgezet bij de grand prix Miami.
Let it rain!!quote:
Nee, die moet ik eerst vangen.quote:
Had een konijn kunnen vangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van de Milkshake Man?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal zo wel patatjes
Met een milkshake
Kan toch dat het jou wel goed staat?quote:
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had een konijn kunnen vangen
Slachten en braden
De logs zullen wel per seconde zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Hoogtepunt der techniek en alles en dan niet meteen zien of Bearman wel op niet op tijd over de streep is
Hier vindt aeque wat vanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had een konijn kunnen vangen
Slachten en braden
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lampquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:57 schreef butz0rs het volgende:
Wat als de vlag eerder was dan de rode lamp?
Niet tegen jou!quote:
Dat is echt het goorste wat er ooit bedacht is wat me friet te maken heeft.quote:
Die ligt eruitquote:
Vanaf nu noem ik haar mevrouw Gasly. Greetje Gasly.quote:
Kip is lekkerquote:
raar dat f1tv dan zo op die rode lamp focustquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lamp
quote:
Zal gvd tijd wordenquote:
Haar buikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de bbq met een blik bier in zijn buik
Bah bier.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de bbq met een blik bier in zijn buik
Nogal.quote:
Teveel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Hoeveel gele/rode vlaggen gaan er nog komen?
Stroll rijdt nogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Dat kan er een zijn maar ook 10quote:
Ik zag alleen een finishvlag voor einde sessie?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan telt de vlag als het moment. Vlag gaat überhaupt voor lamp
Die zijn er al.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
Moet de kwali niet binnen 2 uur worden gereden? Volgens mij staat daar ook een tijd voorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Als Q2 en Q3 nu ook zo verlopen hebben we een kwalificatie van 3 uur.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn er al.
Het zou wat zijn als ze die iedere keer moesten gaan halen zeg.
Beetje maar.quote:
Makkelijk, wacht maar op Q3quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat weer een weekend voor McLaren worden ben ik bang
Wacht nou maar effe af. Niet meteen in zak en as hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat weer een weekend voor McLaren worden ben ik bang
Vorige keer had hij pole?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er dichterbij dan voorgaande weekenden.
Mogen ze laten zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef greysbones het volgende:
1.15 6 knock out time
Ik vind hem scherp
voor q2 telt alleen de eerste 10quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er dichterbij dan voorgaande weekenden.
Ik kan me daar ook wel eens aan ergeren, die focus op de topplekken terwijl het daar dan nog helemaal niet over gaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
voor q2 telt alleen de eerste 10
tijd is niet van belang.
Als de McLaren's uitvallen misschienquote:
Het is natuurlijk wel een indicatie want je rijdt heus elke ronde zo hard je kunt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook wel eens aan ergeren, die focus op de topplekken terwijl het daar dan nog helemaal niet over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |