Medogenloosquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
Ze weet wel waarover ze praat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik niet aan als iemand weer begint te mekkeren.
Alleen die stemquote:
Pfff dat moet toch eenvoudig te checken zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:47 schreef Starflyer het volgende:
Bearman zijn tijd zou onterecht verwijderd zijn. Hij zou voor de rode vlag over de lijn zijn gegaan.
[ x ]
Het is de FIA he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff dat moet toch eenvoudig te checken zijn
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:
Te lang.quote:
Ik wou een kattenbak verschonen.quote:
Dan lijkt uitstel me welkomquote:
Zelfde weekend maar is m niet. Dit was Rubens Barichello in de een na laatste chicane die daar toen lag.quote:
Verkeerd geformuleerd. Ik kijk geen Viaplay omdat ze daar Ruth niet hebbenquote:
Ik wil q2 niet missen.quote:
quote:
Verkeerde topic.quote:
quote:
Wel Ember bij Viaplayquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef PirE het volgende:
Geen Ruth bij Viaplay.
Dat is voldoende reden.
Zolang zijn tijd sneller isquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Colapinto mag toch ook niet door als hij rood heeft veroorzaakt? Of hoe zit dat ook alweer?
Klopt ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Toen lag daar nog geen chicane, alleen een volgas rechterbocht.
Nogmaals, die regel is alleen in de IndyCar, niet in de F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Colapinto mag toch ook niet door als hij rood heeft veroorzaakt? Of hoe zit dat ook alweer?
quote:
In de RPM bunker.quote:
Daar heb ik al op geantwoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
Hoop het niet voor hem.quote:
Fokker89quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke user was dat ook alweer die steeds z'n LG OLED benoemt?
Pep, si?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |