Ah ja, al die onschuldige moslims. Die aanslagen plegen, mensen martelen en gijzelen, hele Israëlische dorpen uitmoorden en hun kinderen van jonge leeftijd af aan al leren dat het hoogst haalbare in het leven is het afslachten van een Jood.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:17 schreef augurk2025 het volgende:
Israhel is een afschuwelijk land dat de laatste 50 jaar verantwoordelijk is geweest voor ruim 5 miljoen doden (99% onschuldige moslimburgers)
Als je dit land nu nog steeds steunt zou je opgenomen moeten worden in een inrichting.
Ik ben pro-Israël en ben daar ook erg open over.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De waarheid ligt meestal ergens in het midden. Jij zit daar niet.
Een kind van 8 die in de Gazastrook woont is ook echt verantwoordelijk voor terroristische aanslagen in Israël jaquote:Op zondag 18 mei 2025 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, al die onschuldige moslims. Die aanslagen plegen, mensen martelen en gijzelen, hele Israëlische dorpen uitmoorden en hun kinderen van jonge leeftijd af aan al leren dat het hoogst haalbare in het leven is het afslachten van een Jood.
Het concept van 'onschuld' is een bijzondere binnen de Islam zo te zien.
Dat zal ik nooit beweren. Maar dit waren de kinderen in de Israëlische dorpen ook niet, die moesten het ook ontgelden toen de Palestijnen overgingen tot hun brute terreur, onder luid gejuich en euforie van de Palestijnse bevolking. Het wist zelfs tot feest en gebak op straat te leiden in verschillende Europese steden, waar menig Islamitische gemeenschap het prima vond.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:26 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Een kind van 8 die in de Gazastrook woont is ook echt verantwoordelijk voor terroristische aanslagen in Israël jajij bent niet 100% joh
Dit is inderdaad één van de vele leugens mbt dit conflict. Soms worden die cijfers bijgesteld.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:27 schreef Pek het volgende:
Als ik de media mag geloven wonen er louter vrouwen en kinderen in Gaza, zijn alle mannen al dood?
quote:Hamas ‘quietly drops’ thousands of deaths from casualty figures
Claims that 70 per cent of the fatalities are women and children are complete nonsense, says report
...
Jij zit ook in je fuik.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben pro-Israël en ben daar ook erg open over.
Het is stukken zorgwekkender dat invloedrijke media enorm vooringenomen zijn, daar heb jij dan weer minder moeite mee.
Je bron is afgesloten en niet openbaar , en zo zijn er weer tientallen bronnen die het tegendeel zeggen van wat daar zal staan.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad één van de vele leugens mbt dit conflict. Soms worden die cijfers bijgesteld.
[..]
Als je alle reeksen over dit conflict zou volspammen met deze zin, zeg je in principe alles wat erover kan worden gezegd.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij zit ook in je fuik.
Verder juich je deze zinloze oorlog nog steeds toe, ik heb veel moeite met het grote aantal burgerdoden wat hier grotendeels goedgepraat wordt, ook door jou.
En verder heb ik de discussie al tig keren gevoerd hier en wel wat beters te doen. Het is toch een gebed zonder einde.
Als men oorlogszuchtige leiders steunt dan is men toch niet helemaal onschuldig? Oorlogszuchtige leiders die zelfs hun eigen aanhangers vermoorden als die niet 100% hun regels of wetten opvolgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:17 schreef augurk2025 het volgende:
Israhel is een afschuwelijk land dat de laatste 50 jaar verantwoordelijk is geweest voor ruim 5 miljoen doden (99% onschuldige moslimburgers)
Nee hoor, ik lees juist ook de media die jij leest. Maar ik zie jou niet snel een artikel van de WSJ of de Telegraaf lezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij zit ook in je fuik.
Verder juich je deze zinloze oorlog nog steeds toe, ik heb veel moeite met het grote aantal burgerdoden wat hier grotendeels goedgepraat wordt, ook door jou.
En verder heb ik de discussie al tig keren gevoerd hier en wel wat beters te doen. Het is toch een gebed zonder einde.
Op D-day vielen er ook veel burgerslachtoffers, toch was het een goede zet om D-day te lanceren en door te pakken naar Berlijn. Het is wel degelijk een strijd tussen goed en kwaad, ondanks alle ellende die oorlog met zich meebrengt. Een oorlog die de Palestijnen zelf zijn begonnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij zit ook in je fuik.
De enige reden waarom sommigen dan ook stellen nu ineens heel erg in te zitten met burgerslachtoffers, iets wat je bij andere oorlogen niet of nauwelijks ziet, is omdat mensen hier de hele tijd mee worden geconfronteerd door de narratieven en beelden in bepaalde media. Men laat de eigen emoties dus bespelen en op basis daarvan zich meeslepen in het pro-Palestijnse kamp, dit is precies het doel van zulke berichtgeving. Het blijkt helaas erg effectieve propaganda.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Op D-day vielen er ook veel burgerslachtoffers, toch was het een goede zet om D-day te lanceren en door te pakken naar Berlijn. Het is wel degelijk een strijd tussen goed en kwaad, ondanks alle ellende die oorlog met zich meebrengt. Een oorlog die de Palestijnen zelf zijn begonnen.
Nee hoor, ik vind dat de oorlog Oekraïne/ Rusland ook moet stoppen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De enige reden waarom sommigen dan ook stellen nu ineens heel erg in te zitten met burgerslachtoffers, iets wat je bij andere oorlogen niet of nauwelijks ziet, is omdat mensen hier de hele tijd mee worden geconfronteerd door de narratieven en beelden in bepaalde media. Men laat de eigen emoties dus bespelen en op basis daarvan zich meeslepen in het pro-Palestijnse kamp, dit is precies het doel van zulke berichtgeving. Het blijkt helaas erg effectieve propaganda.
Oh, opmerkelijk. Wat dan zal Oekraïne flinke concessies moeten doen. Maar verder een prima post.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat de oorlog Oekraïne/ Rusland ook moet stoppen.
En we hebben nu eenmaal niet aandacht voor alle conflicten op deze wereld, er zijn landen waar we nauwelijks contact of banden mee hebben en waar de westerse media inderdaad geen aandacht aan besteedt. De wereld is heel groot, er gebeurd heel veel, het is onmogelijk overal aandacht aan te besteden.
Dus dat argument kan wel de prullebak in, daar sla je elke discussie mee dood.
Maar… dit is het gebed zonder einde en ik wil daar zelf wel een einde aan maken, dus…, een fijne dag!![]()
Ik hoop op een snelle wapenstilstand en bevrijding van gijzelaars, daar hadden ze het gisteren wel over in het nieuws.
Dat is goed nieuws, gelukkig!quote:Op zondag 18 mei 2025 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat de oorlog Oekraïne/ Rusland ook moet stoppen.
En we hebben nu eenmaal niet aandacht voor alle conflicten op deze wereld, er zijn landen waar we nauwelijks contact of banden mee hebben en waar de westerse media inderdaad geen aandacht aan besteedt. De wereld is heel groot, er gebeurd heel veel, het is onmogelijk overal aandacht aan te besteden.
Dus dat argument kan wel de prullebak in, daar sla je elke discussie mee dood.
Maar… dit is het gebed zonder einde en ik wil daar zelf wel een einde aan maken, dus…, een fijne dag!![]()
Ik hoop op een snelle wapenstilstand en bevrijding van gijzelaars, daar hadden ze het gisteren wel over in het nieuws.
Laten we het inderdaad gewoon negeren: alle burgerslachtoffers, het in puin leggen van heel Gaza, het blokkeren van voedsel en medicijnen, het bombarderen van ziekenhuizen, het continue verdrijven en verplaatsen van de bevolking. Schandalig dat de media hier verslag van doet.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De enige reden waarom sommigen dan ook stellen nu ineens heel erg in te zitten met burgerslachtoffers, iets wat je bij andere oorlogen niet of nauwelijks ziet, is omdat mensen hier de hele tijd mee worden geconfronteerd door de narratieven en beelden in bepaalde media. Men laat de eigen emoties dus bespelen en op basis daarvan zich meeslepen in het pro-Palestijnse kamp, dit is precies het doel van zulke berichtgeving. Het blijkt helaas erg effectieve propaganda.
Het staat de Palestijnse beleidsbepalers altijd vrij om de door hun achterovergeslagen hulpgoederen te verdelen onder de bevolking. En het staat hen ook vrij om ziekenhuizen niet meer te gebruiken als schuilplaats.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad gewoon negeren: alle burgerslachtoffers, het in puin leggen van heel Gaza, het blokkeren van voedsel en medicijnen, het bombarderen van ziekenhuizen, het continue verdrijven en verplaatsen van de bevolking. Schandalig dat de media hier verslag van doet.
Gewoon even de andere kant op kijken en je neus ophalen! Het is allemaal voor het goede doel!![]()
Ja, bij de Israëlische aanval op het ambulance-konvooi hebben we laatst wel kunnen zien inderdaad hoe zorgvuldig Israël een scheiding probeert te maken tussen burger en strijder. Toen ik de beelden zag kon ik direct zien dat het Hamas-ambulances waren!quote:Op zondag 18 mei 2025 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat de Palestijnse beleidsbepalers altijd vrij om de door hun achterovergeslagen hulpgoederen te verdelen onder de bevolking. En het staat hen ook vrij om ziekenhuizen niet meer te gebruiken als schuilplaats.
En dat het Israëlische leger de burgerbevolking verplaatst toont juist aan dat men geen genocidale motieven heeft. Men probeert een scheiding aan te brengen tussen strijder en burger, wat de Palestijnen zelf hebben nagelaten.
Nee hoor, want fouten worden er natuurlijk altijd gemaakt en dan zullen erg consequenties volgen. Israël pakt zulke dingen namelijk intern aan, bij de Palestijnen daarentegen levert het ombrengen van Israëlische burgers een heldenstatus op.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, bij de Israëlische aanval op het ambulance-konvooi hebben we laatst wel kunnen zien inderdaad hoe zorgvuldig Israël een scheiding probeert te maken tussen burger en strijder. Toen ik de beelden zag kon ik direct zien dat het Hamas-ambulances waren!
Dat was geen fout hoor. Doelbewust. Dat hebben ze keer op keer gedaan om de zorg lam te leggen.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, want fouten worden er natuurlijk altijd gemaakt en dan zullen erg consequenties volgen. Israël pakt zulke dingen namelijk intern aan, bij de Palestijnen daarentegen levert het ombrengen van Israëlische burgers een heldenstatus op.
Ah, het was doelbewust. Nou, waar zijn hier de bewijzen van?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was geen fout hoor. Doelbewust. Dat hebben ze keer op keer gedaan om de zorg lam te leggen.
Ja, ze waren ook direct goudeerlijk over de 'fout'!quote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, want fouten worden er natuurlijk altijd gemaakt en dan zullen erg consequenties volgen. Israël pakt zulke dingen namelijk intern aan, bij de Palestijnen daarentegen levert het ombrengen van Israëlische burgers een heldenstatus op.
Er gebeurd niks behalve een beetje gegniffel. Israël pakt dat niet aan.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hun eigen tegenstrijdige verklaringen en het begraven van bewijs. En waar is het bewijs dat ze de doelen geverifieerd hadden voordat ze erop schoten? Welk bewijs ondersteunt hun versie?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, het was doelbewust. Nou, waar zijn hier de bewijzen van?
Zoals ze op de Israëlische televisie al zeggen. "We komen met 100 doden per dag weg en niemand die er wat van zegt omdat het genormaliseerd is."quote:Op zondag 18 mei 2025 13:14 schreef Breekfast het volgende:
We hebben allemaal wel eens per ongeluk een ambulance aangevallen en het bewijs vervolgens begraven. Heel flauw om daar slechte intenties uit af te leiden hoor.
https://t.me/AJPalestine/112090quote:#عاجل | Marwan Sultan, Director of the Indonesian Hospital, to Al Jazeera:
- A complete siege of the hospital and shooting at anyone who moves.
Israeli aircraft targeted the intensive care unit with bullets.
The situation is catastrophic and a number of hospital staff have lost their relatives.
International institutions and organizations must pressure to allow our crews to work.
The hospital cannot provide any services in the northern Gaza Strip.
There are only patients and medical staff in hospitals, so why is the occupation targeting us?
Between one hundred and two hundred people are martyred in the Gaza Strip every day, and the world is silent
Misschien omdat de meerderheid van de wereld dan ook niet wil stilzwijgen over een genocide.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:38 schreef HeatWave het volgende:
"The world is silent".
Echt, als er ergens een pak melk omvalt is het nog de schuld van israel op het moment, je kan geen TV, webpagina of lantaarnpaal meer vinden zonder pro pallie gejank.
Maar the world is silent hoor, echt.
Wat een neppe bak propaganda is het ook allemaal dat Gaza "nieuws".
Bull, er spelen nog 3245435 conflicten op dit moment wereldwijd, maar alleen dit krijgt aandacht omdat het goed uitkomt.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien omdat de meerderheid van de wereld dan ook niet wil stilzwijgen over een genocide.
Behalve een paar autisten op fok.
Oekraine krijgt dan (gelukkig, maar moet nog veel meer) ook wel heel veel politieke steun.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, er spelen nog 3245435 conflicten op dit moment wereldwijd, maar alleen dit krijgt aandacht omdat het goed uitkomt.
En als je sympathie wil ga je niet rellen, slopen, agenten met zuur aanvallen en joodse monumenten etc bekladden, doe je dat wel ga ik er gemakshalve even vanuit dat je zaak wel door- en door verrot is.
FAFO.
Hamas er uit knikkeren, klaar, hulp weer op gang.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oekraine krijgt dan (gelukkig, maar moet nog veel meer) ook wel heel veel politieke steun.
En andere landen krijgen in ieder geval steun, maar palestina is hermetisch afgesloten.
Onder dat ziekenhuis zat dus de hamas leider.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een recente video gepost waarin 10 ongewapende mensen in een ziekenhuis werden opgeblazen en in stukken langs de camera vlogen. Wat was het volgens fok knap dat de bom zo precies was!
De dubbele standaard is nogal stuitend.
Er is geen genocide.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien omdat de meerderheid van de wereld dan ook niet wil stilzwijgen over een genocide.
Tja, Egypte heeft gezegd geen Palestijnen te winnen toelaten in hun land. Dat zou de meest logische bestemming zijn, ook wetende dat veel Palestijnen in principe van Egyptische origine zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oekraine krijgt dan (gelukkig, maar moet nog veel meer) ook wel heel veel politieke steun.
En andere landen krijgen in ieder geval steun, maar palestina is hermetisch afgesloten.
De leider van Hamas die zojuist dood gevonden werd in een ziekenhuis in Gaza in elk geval niet. Israel knalt lekker door, die zijn goed bezig. Heb je er al een kaarsje voor aangestoken?quote:
Egypte is niet gek. Die hoeven alleen maar naar Jordanië, Libanon en Koeweit te kijken om te zien hoe het daar is gegaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, Egypte heeft gezegd geen Palestijnen te winnen toelaten in hun land. Dat zou de meest logische bestemming zijn, ook wetende dat veel Palestijnen in principe van Egyptische origine zijn.
En Jordanië, Arafat nam in de jaren 60 zelfs de Jordaanse vlag als uitgangspunt voor zijn Palestijns bedachte vlag, voor zijn zelf uitgeroepen Palestijnse land. Allemaal list en bedrog vanuit Arabië, zo kennen we ze daar en zo kennen we ze inmiddels ook in Europa. Corruptie, list, bedrog en aggressie.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen genocide.
[..]
Tja, Egypte heeft gezegd geen Palestijnen te winnen toelaten in hun land. Dat zou de meest logische bestemming zijn, ook wetende dat veel Palestijnen in principe van Egyptische origine zijn.
Waarom zou ik een kaarsje moeten opsteken voor een dooie Hamas leider?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De leider van Hamas die zojuist dood gevonden werd in een ziekenhuis in Gaza in elk geval niet. Israel knalt lekker door, die zijn goed bezig. Heb je er al een kaarsje voor aangestoken?
Rip opperbaas van Hamas. Op naar de volgende.
Geen idee, uit je reactie las ik sympathie voor Hamas en de 70% op Hamas stemmende inwoners van Gaza. Maar ik hoop dat ik het mis hadquote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kaarsje moeten opsteken voor een dooie Hamas leider?
Gewoon eens een random vraag hè: Wie zou de opvang van al die Palestijnen in Egypte moeten bekostigen?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen genocide.
[..]
Ik heb 0,0% sympathie voor Hamas en de Palestijnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Geen idee, uit je reactie las ik sympathie voor Hamas en de 70% op Hamas stemmende inwoners van Gaza. Maar ik hoop dat ik het mis had
Waar men wel helemaal stil over is Sudan of Congo.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Egypte zelf. Nederland bekostigt ook helemaal zelf veel mensen uit Oekraïne of Syrië.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gewoon eens een random vraag hè: Wie zou de opvang van al die Palestijnen in Egypte moeten bekostigen?
Zwijgende meerderheid. 👍quote:Op zondag 18 mei 2025 11:17 schreef Nober het volgende:
Alle hamaspropaganda ten spijt.
[ x ]
https://x.com/OzraeliAvi/status/1923883323715354848
[ afbeelding ]
[ x ]
https://x.com/EelcoHoecke/status/1923973409144238098
Die kinderen zijn slachtoffers van Hamas.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:26 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Een kind van 8 die in de Gazastrook woont is ook echt verantwoordelijk voor terroristische aanslagen in Israël jajij bent niet 100% joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |