Héél misschien...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze daar eindelijk de kennis heeft opgedaan over hoe je er voor zorgt dat niet de halve stad vol zwerfvuil ligt.
Dit gedrag is het zelfde als je tegen vlees eten bent en je gaat een kippenslachterij beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:38 schreef core2duo het volgende:
Het probleem is dat dit vooral speelt in Nederland. Dat keuzes en gedragingen altijd met elkaar in lijn moeten zijn. Door het zwart-wit denken is het al gauw hypocriet. Ik trek mezelf nooit wat aan van maatschappelijke discussie omtrent gedrag. Alleen ziekte of werkloosheid zullen me uit het vliegtuig houden. Leven en laten leven, in welke positie je ook zit.
De keuze van deze mensen van GroenLinks lijkt me juist heel menselijk.
Economy comfort kan je ook prima relaxed reizen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen probleem met vliegbewegingen als het nut heeft. Ik vraag me wel af of je dan echt business class moet met gemeenschapsgeld.
quote:
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waardquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:34 schreef michaelmoore het volgende:
Ach maakt het uit meid, we vinden wel een potje hoor
Bekijk deze YouTube-video
De onderzoekers volgen de wetenschap niet zo blijkbaar. CO2 uitstoot op vlieghoogte heeft een 2.7 keer zo hoge klimaatimpact.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de facetime mogelijkheden van tegenwoordig , met Whatsapp en zo
Dan denk je moet dat nu met het vliegtuig vanaf Schiphol en dan ook nog businessclass met KLM
[..]
[..]
ja even Kim Kardashian nadoen , businessclass naar Tokioquote:
als ik partijleider van GL in Amsterdam zou zijn, dan was het hiermee over en sluiten voor die nep Kim Kardashian jufquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn dingen die veel beter gaan als je ergens echt bent.
Al kun je je afvragen of inspiratie voor musea nou perse helemaal uit Tokio moest komen en of het überhaupt de rol van een wethouder is om musea inspiratie te gaan geven.
Oh en businessclass op een snoepreisje waarvan je zou moeten weten dat er vragen over zouden komen is politiek achterlijk.
Woningen buiten de stad mag niet van FDFquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zal wel geschrokken zijn hoe schoon het daar is en hoe beleefd men is en dat er geen stelende statushouders en asielzoekers lopen die drugs dealen en dat er voldoende woonruimte is en dat men ook woningen buiten de stad durft te bouwen
[..]
Utopie kost geld he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waard
Voortaan gaat ze met een Volkstuin clubje naar het voedsel bos op de fiets met haar vriendinquote:
Interessant verhaal, typische corruptie van een marxistisch bestuur.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waard
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze daar eindelijk de kennis heeft opgedaan over hoe je er voor zorgt dat niet de halve stad vol zwerfvuil ligt.
Of gewoon weer die naam van 1 van de voorgangers: Communistische Partij van Nederland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:17 schreef Cockwhale het volgende:
GroenHypocriet wordt hun naam tijdens de volgende verkiezing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |