Héél misschien...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze daar eindelijk de kennis heeft opgedaan over hoe je er voor zorgt dat niet de halve stad vol zwerfvuil ligt.
Dit gedrag is het zelfde als je tegen vlees eten bent en je gaat een kippenslachterij beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:38 schreef core2duo het volgende:
Het probleem is dat dit vooral speelt in Nederland. Dat keuzes en gedragingen altijd met elkaar in lijn moeten zijn. Door het zwart-wit denken is het al gauw hypocriet. Ik trek mezelf nooit wat aan van maatschappelijke discussie omtrent gedrag. Alleen ziekte of werkloosheid zullen me uit het vliegtuig houden. Leven en laten leven, in welke positie je ook zit.
De keuze van deze mensen van GroenLinks lijkt me juist heel menselijk.
Economy comfort kan je ook prima relaxed reizen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen probleem met vliegbewegingen als het nut heeft. Ik vraag me wel af of je dan echt business class moet met gemeenschapsgeld.
quote:
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waardquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:34 schreef michaelmoore het volgende:
Ach maakt het uit meid, we vinden wel een potje hoor
Bekijk deze YouTube-video
De onderzoekers volgen de wetenschap niet zo blijkbaar. CO2 uitstoot op vlieghoogte heeft een 2.7 keer zo hoge klimaatimpact.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de facetime mogelijkheden van tegenwoordig , met Whatsapp en zo
Dan denk je moet dat nu met het vliegtuig vanaf Schiphol en dan ook nog businessclass met KLM
[..]
[..]
ja even Kim Kardashian nadoen , businessclass naar Tokioquote:
als ik partijleider van GL in Amsterdam zou zijn, dan was het hiermee over en sluiten voor die nep Kim Kardashian jufquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn dingen die veel beter gaan als je ergens echt bent.
Al kun je je afvragen of inspiratie voor musea nou perse helemaal uit Tokio moest komen en of het überhaupt de rol van een wethouder is om musea inspiratie te gaan geven.
Oh en businessclass op een snoepreisje waarvan je zou moeten weten dat er vragen over zouden komen is politiek achterlijk.
Woningen buiten de stad mag niet van FDFquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zal wel geschrokken zijn hoe schoon het daar is en hoe beleefd men is en dat er geen stelende statushouders en asielzoekers lopen die drugs dealen en dat er voldoende woonruimte is en dat men ook woningen buiten de stad durft te bouwen
[..]
Utopie kost geld he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waard
Voortaan gaat ze met een Volkstuin clubje naar het voedsel bos op de fiets met haar vriendinquote:
Interessant verhaal, typische corruptie van een marxistisch bestuur.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het kost even tijd en moeite, maar het kijken waard
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze daar eindelijk de kennis heeft opgedaan over hoe je er voor zorgt dat niet de halve stad vol zwerfvuil ligt.
Of gewoon weer die naam van 1 van de voorgangers: Communistische Partij van Nederland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:17 schreef Cockwhale het volgende:
GroenHypocriet wordt hun naam tijdens de volgende verkiezing.
Duur snoepreisje voor een goedbetaald fopbaantjequote:Touria Meliani is 1 van de 9 wethouders. Zij is verantwoordelijk voor de portefeuilles:
Kunst en cultuur
Evenementen
Inclusie en anti-discriminatiebeleid
Veel Amsterdamse bestuurders hebben niet zoveel met lokale politiek. Ze zetten zich liever in voor hun stad door constant te discussiëren over Gaza, George Floyd etc. Plus wereldreizen declareren natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:33 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat moet een Amsterdams gemeenteraadslid nou in Tokyo?
Dit is gewoon een vakantie manquote:Op maandag 19 mei 2025 19:33 schreef Telefoonvork het volgende:
bovendien ¤8500 voor dat reisje pp is best een hoop. voor ¤98 per nacht zit je al in een hotel in Tokyo. De tarieven voor de vlucht beginnen bij ¤529. Nu kan ik mij indenken dat je businessclass wilt vliegen, maar met KLM ben je dan nog steeds niet zo belachelijk duur uit.
city tripquote:Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vakantie man
En bij andere organisaties wordt soms al moeilijk gedaan over 500 honderd euro als het om een 'echte' niet-vervuilende werkreis gaat.
Uh....quote:Op maandag 19 mei 2025 19:33 schreef Telefoonvork het volgende:
bovendien ¤8500 voor dat reisje pp is best een hoop. voor ¤98 per nacht zit je al in een hotel in Tokyo. De tarieven voor de vlucht beginnen bij ¤529. Nu kan ik mij indenken dat je businessclass wilt vliegen, maar met KLM ben je dan nog steeds niet zo belachelijk duur uit.
Als het met privé geld zou zijn gebeurd, dan zou dat al hypocriet zijn, maar nu dus blijkbaar met belastingcenten...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.at5.nl/nieuws(...)ente-ruim-17000-euro
Touria Meliani vloog met een bevriende collega business class vanaf Schiphol naar Tokio voor een 4 daagse citytrip
Ben je toch maar mooi 4 dagen druk met zo een citytrip
De Groen Links dames in Nederland, links preken en leven als een Kardashian
[..]
[ afbeelding ]
Simpel; die stemmers doen net zo leuk mee!quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Groenlinks predikt soberheid en klimaatbewustzijn maar ondertussen vliegen hun kopstukken businessclass naar Tokio voor een vierdaags feestje. Regels en opofferingen gelden alleen voor het gewone volk. ik snap werkelijk niet waarom je ooit op links zou stemmen.
De stemmers betalen dit over het algemeen niet van belastingcenten.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Simpel; die stemmers doen net zo leuk mee!
Selfies van over de hele wereld, maar het zijn vooral de anderen die afgericht moeten worden.
Misschien een nietje teveel?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De stemmers betalen niet over het algemeen niet van belastingcenten.
De truc is een dergelijke reis te boeken bij een reisbureau van een bekende, waar natuurlijk ook direct duizenden euro's marge opzit.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:33 schreef Telefoonvork het volgende:
ik weet niet of ze zo uitgekookt is om dat te doenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De truc is een dergelijke reis te boeken bij een reisbureau van een bekende, waar natuurlijk ook direct duizenden euro's marge opzit.
Business class op lange afstanden vind ik zakelijk nog niet zo vreemd. Kom je een stuk uitgeruster aan als slapen in een economy seat.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:33 schreef Telefoonvork het volgende:
Communisme in een notendop.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Groenlinks predikt soberheid en klimaatbewustzijn maar ondertussen vliegen hun kopstukken businessclass naar Tokio voor een vierdaags feestje. Regels en opofferingen gelden alleen voor het gewone volk. ik snap werkelijk niet waarom je ooit op links zou stemmen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:07 schreef descon het volgende:
[..]
Business class op lange afstanden vind ik zakelijk nog niet zo vreemd. Kom je een stuk uitgeruster aan als slapen in een economy seat.
Vind het belangrijker om te weten wat er nu concreet met die reis bereikt is. Dan weet je pas of het "duur" was.
Gewoon een pretreisje dus.quote:Er is onder meer gesproken met de Nederlandse ambassade, de Arts Council Tokyo en Tokyo Metropolitan Government. Verder bezocht Meliani samen met het Hoofd Kunst en Cultuur van de gemeente meerdere musea.
De meeste mensen krijgen niets mee van de gierende corruptie en dubbele standaarden bij GL of D66, omdat de pers daar amper over rapporteert. En de schamele artikelen erover worden dan midden in de nacht gepubliceerd en nooit in de herhaling. Wie krijgt er dan iets van mee? Sterker nog, de pers meldt wel in grote getale en continu in de herhaling over misstanden bij onwelgevallige partijen als de pvv of FvD. Dat is meteen voorpagina nieuws. Zo denkt de gemiddelde burger dan die partijen niet deugen (kan sec gezien waar zijn) maar de ‘middenpartijen’ zijn in vergelijking dan keurig. En dan stem je daarop.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Bij sommigen is Groen links zo populair dat ze alles pikken, vooral op FOK kan Groen links weinig fout doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Homey het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen niets mee van de gierende corruptie en dubbele standaarden bij GL of D66, omdat de pers daar amper over rapporteert. En de schamele artikelen erover worden dan midden in de nacht gepubliceerd en nooit in de herhaling.
Wie krijgt er dan iets van mee? Sterker nog, de pers meldt wel in grote getale en continu in de herhaling over misstanden bij onwelgevallige partijen als de pvv of FvD.
Dat is meteen voorpagina nieuws.
Zo denkt de gemiddelde burger dan die partijen niet deugen (kan sec gezien waar zijn) maar de ‘middenpartijen’ zijn in vergelijking dan keurig. En dan stem je daarop.
ze zijn naar musea geweest en naar de Nederlandse ambassade , ff hallo zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:07 schreef descon het volgende:
[..]
Business class op lange afstanden vind ik zakelijk nog niet zo vreemd. Kom je een stuk uitgeruster aan als slapen in een economy seat.
Vind het belangrijker om te weten wat er nu concreet met die reis bereikt is. Dan weet je pas of het "duur" was.
quote:Annemarie van Gaal over krimp Schiphol: 'Dit is niet eerlijk'
Bekritiseert opiniemaker Annemarie van Gaal de dubbele moraal van PvdA en GroenLinks.
Volgens haar vliegen zij het meest op kosten van de belastingbetaler, maar pleiten ze voor krimp van Schiphol. Van Gaal pleit juist voor uitbreiding vanwege de economische voordelen.
1 uur geleden
ik heb een ban voor POL , vanwege dat ik niet links genoeg ben ,met voedselbossen, snelwegen bezetten, biodiversiteit , stikstof , wolven, ecologische Hoofdstructuren , milieu zones, inclusieve kringloop landbouw enzo,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef Hanca het volgende:
We hebben een topic voor klein, lokaal, nieuws: POL / Lokale politiek #1
Same. En dat terwijl ik op een links partij gestemd heb als VVDquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb een ban voor POL , vanwege dat ik niet links genoeg ben ,met voedselbossen, snelwegen bezetten, biodiversiteit , stikstof , wolven, ecologische Hoofdstructuren , inclusieve kringloop landbouw enzo,
Dus ik moet dit wel in NWS posten helaas
JA, als je in POL tegen snelwegen bezetten bent of tegen biodiversiteit dan heb je gelijk een BAN, dan ben je irritantquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Same. En dat terwijl ik op een links partij gestemd heb als VVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |