Oliebol?! In mei? Is het kermis in jullie dorp ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
We gaan zo bij mijn ouders kijken en ik kreeg alvast een appje: "Willen jullie zo gelijk een oliebol?"
Boh ja
En ja jouw bevestiging: 'Zouden jullie die dan nog even snel kunnen maken?'quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
We gaan zo bij mijn ouders kijken en ik kreeg alvast een appje: "Willen jullie zo gelijk een oliebol?"
Boh ja
Alles wat van de echt goede bakker komt (Waar mijn moeder werkte) blijft maanden goed in de vriezer, kennelijk hadden ze er nog een paarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oliebol?! In mei? Is het kermis in jullie dorp ofzo?
Ah, de vriezer! Dat verklaart hetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat van de echt goede bakker komt (Waar mijn moeder werkte) blijft maanden goed in de vriezer, kennelijk hadden ze er nog een paar
Dan weten we i.i.g. dat ze er vanavond niet is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond ga ik aan de (Petra) Mede.
Ik heb er ook nog een paar in de vriezer liggenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat van de echt goede bakker komt (Waar mijn moeder werkte) blijft maanden goed in de vriezer, kennelijk hadden ze er nog een paar
Ook nog een biera bada bastu ervoor of erna?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, goeie! Daar heb ik ook wel zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook nog een biera bada bastu ervoor of erna?
Haha. Ik begrijp niet waarom men klaar met haar is. Ze is leuker dan deze Zwitserse presentatrices.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we i.i.g. dat ze er vanavond niet is.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
Heej Fred!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ x ]
Petra vindt Claude in elk geval leuk (zei ze vanmorgen in deze conditie).
Dan gaan we winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Fred!
Ik kom ook kijken vanavond!
Omdat we haar al zo vaak gezien hebben. En de Zwitsers al zo weinig eigen inbreng hebben deze shows.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik begrijp niet waarom men klaar met haar is. Ze is leuker dan deze Zwitserse presentatrices.
Ik kan haar nog wel hebben maar ik vind Hazel ook leukquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik begrijp niet waarom men klaar met haar is. Ze is leuker dan deze Zwitserse presentatrices.
Jij ook. En veel succes met modden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond! Ik post waarschijnlijk niet zo veel.
Het heeft niet eens zo veel met Peet te maken, het is meer dat we het nu wel beetje gezien hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Succesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef H_T het volgende:
Veel plezier vanavond allemaalIk verkas zo naar het livetopic en heb het dan een beetje druk
Petra is geen probleem. Ik had vorig jaar ook met haar te doen toen ze in zo’n vijandige setting de show moest doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het heeft niet eens zo veel met Peet te maken, het is meer dat we het nu wel beetje gezien hebben.
Idem met die Woodruff-act enzo, het is niet origineel meer.
Breda is best leuk, met terrasjes enzo. Vergelijkbaar leuk met Amersfoort, Gouda, Arnhem, die categorie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Guanabana het volgende:
A.s. vrijdag dagje Breda + overnachting geboekt.Nog nooit geweest.
Breda is een leuke stadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat de Zweden, indien ze winnen, wel eens iets nieuws kunnen proberen in plaats van voor de vierde keer hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Petra is geen probleem. Ik had vorig jaar ook met haar te doen toen ze in zo’n vijandige setting de show moest doen.
Maar die show was ook zonder alle randverschijnselen bijzonder ongeïnspireerd en dat zal volgende keer vast niet beter zijn.
Leuke stad, Brabantse gezelligheid en zulks. Kom er altijd graag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Dank jequote:
26 plekken producer choice. 8 man op het podium. Misschien wel het genot van een superfinalequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zweden, indien ze winnen, wel eens iets nieuws kunnen proberen in plaats van voor de vierde keer hetzelfde verhaal.
In de show zelf dan, niet aan de puntentelling of de reglementen want dat hebben ze allemaal al gezwedificeerd.
Ben eigenlijk nu al zenuwachtig, terwijl ik na vorig jaar gewoon schijt wil hebben aan allesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil niet invested zijn voor vanavond, maar ik ga tijdens de puntentelling waarschijnlijk toch weer kapot van de zenuwen![]()
Niet alleen om Claude, maar gewoon alles.Trek het echt nooit.
Zweden of Frankrijk gaat winnen. Dat maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nu al zenuwachtig, terwijl ik na vorig jaar gewoon schijt wil hebben aan alles
Ik vrees vooral voor autotune. Dat zou zonde zijn, dan is er niets meer live aan. Kan je net zo goed 26 clips uitzenden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
26 plekken producer choice. 8 man op het podium. Misschien wel het genot van een superfinale
Ja in dat geval wil ik graag Frankrijk in plaats van Zweden, dus dat wordt dan waarschijnlijk toch weer nagelbijten en/of ziedend zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden of Frankrijk gaat winnen. Dat maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Ik was ook heel positief verrast door Breda!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan een mix van sport toernooien en The Voice. In de poules strijden op basis van wie de meeste punten krijgt. Daarna in battles in de knockout fase. Met Zweden dan uiteraard in de makkelijke helft.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
26 plekken producer choice. 8 man op het podium. Misschien wel het genot van een superfinale
Wat maakt dat je Oostenrijk afvoert voor de winst?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden of Frankrijk gaat winnen. Dat maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Ja, toch makkelijk gehandhaafd uiteindelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was ook heel positief verrast door Breda!
Blauwzwart en goudwit, dan heb je maar één jurk nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Linda Wagenmakers nu op TV
Ze had twee grote jurken bij zich. Een zwartwitte en een rood-wit-blauwe voor bij de winner reprise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |