Ik denk dat dit daar idd de juiste plek voor is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Is dit de juiste plek om te vragen welke hapjes jullie in huis halen voor morgen?![]()
VBL was ook een leuke plek geweest om het te vragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Is dit de juiste plek om te vragen welke hapjes jullie in huis halen voor morgen?![]()
Ja precies, zoiets. Niks mis meequote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik voel me nu een proleet, want ik heb dit:
[ afbeelding ]
Wat weet CNN nu helemaal?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:16 schreef TLC het volgende:
CNN heeft Albanie op 1 staan, Nederland pas op plek 13
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:02 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vond Sieneke best leuk en Nederlands. Dan schaam "ik" me meer voor die meid op blote voeten, Trebble, Misses nogwat met een klok, die valszingende indiaan, de topper senioren met lampjes, Mia en Dion, en iedereen die ik vergeten ben.
Ik vermoed wel redelijk veel Duitsers in het publiek?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 02:13 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag van bezoekers van de generale
Repetitie van de finale.
Toch wel verrassend dat Spanje zo hoog staat. En ook Duitsland toch beter dan in eerste instantie gedacht .
Oh ja zelfde voor Spanje. Niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vermoed wel redelijk veel Duitsers in het publiek?
Juryleden zijn al jaren gevoelig voor de inzendingen uit hun 'eigen' semi. Ook zaken als props op het podium of 'trucjes' van de artiest maken zeer regelmatig meer indruk op de experts dan op de mensen thuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:28 schreef Cassa95 het volgende:
Goedemorgen! Zelf had ik verwacht dat je als televoter thuis beïnvloed wordt door welke halve finale je aandachtig hebt gezien, waar je land aan meedeed. Want die liedjes kent de gemiddelde kijker dan al beter op zaterdag. Maar toen ik het uitzocht kwam ik juist op een gigantisch verschil uit bij de jury's!
Jury's Songfestival zijn bevooroordeeld, mogelijk nadelig voor Claude:
https://caschart.blogspot(...)-bevooroordeeld.html
Ik kreeg het er ook warm van!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'naakt' geen gekke outfit Redefine
Trap er niet in hè als ze zich bij terugkomst allemaal verstoppen!!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:03 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn ouders dus weggebracht voor hun eerste busvakantie. Prachtig. Allemaal veertigers en vijftigers die hun zeventigers en tachtigers-ouders wegbrachten
Gezellig dat je samen met je dochter gaat kijken!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:17 schreef Hanca het volgende:
Is er ook een tijdsschema van vanavond, zoals er bij de halve finales wel was?
Ik wil gaan kijken met mijn dochter van 13, maar vraag me nu even af of ze het einde van alle liedjes wel 'haalt'. Normaal ligt ze om 21 uur in bed, dat wil ik best oprekken tot 23 uur, maar zelf wil ze ook niet veel later dan dat. De uitslag gaat ze sowieso niet afwachten.
Nou ja de hele show duurt meestal tot tegen 1 uur. Ik was 12 toen ik voor het eerst keek (destijds duurde het ook maar tot middernacht). Misschien vindt ze het erg leuk en wil ze toch tot het einde kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:17 schreef Hanca het volgende:
Is er ook een tijdsschema van vanavond, zoals er bij de halve finales wel was?
Ik wil gaan kijken met mijn dochter van 13, maar vraag me nu even af of ze het einde van alle liedjes wel 'haalt'. Normaal ligt ze om 21 uur in bed, dat wil ik best oprekken tot 23 uur, maar zelf wil ze ook niet veel later dan dat. De uitslag gaat ze sowieso niet afwachten.
Jij ging dan weer altijd op de WC zitten. Dat vond ook niemand heel gek.quote:
Ik zal even voor je kijken of ik wat kan vinden voor vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Hanca het volgende:
Dat eindresultaat afwachten zit er echt niet in, dat wil ze zelf ook niet. Ze heeft haar slaap nodig.
Alleen: ze is wat autistisch, dus een schema zoals bij de halve finale zou wel echt ideaal zijn. Dan kan ze zich instellen op een bepaald moment. Dat werkt beter dan 'na het laatste liedje'. En nu een moment kiezen en er vanavond achter komen dat er dan nog 2 liedjes mogen is ook niet ideaal.
Als er niks is vertel ik haar wel dat het 23:30 gaat worden. Dat zag ik ook wel ongeveer bij schema's van eerdere jaren.
Gisteren bij de jury repetitie waren de liedjes rond half 12 klaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Hanca het volgende:
Dat eindresultaat afwachten zit er echt niet in, dat wil ze zelf ook niet. Ze heeft haar slaap nodig.
Alleen: ze is wat autistisch, dus een schema zoals bij de halve finale zou wel echt ideaal zijn. Dan kan ze zich instellen op een bepaald moment. Dat werkt beter dan 'na het laatste liedje'. En nu een moment kiezen en er vanavond achter komen dat er dan nog 2 liedjes mogen is ook niet ideaal.
Als er niks is vertel ik haar wel dat het 23:30 gaat worden. Dat zag ik ook wel ongeveer bij schema's van eerdere jaren.
Heb even teruggekeken hoe het vorig jaar was (gewoon via YouTube) en daar was het laatste liedje om 23:14 klaar. Dus 23:30 lijkt me een veilige schatting.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Hanca het volgende:
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje stil hier voor een finaledag.
Ik lag in een tandartsstoel, dus ja...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Op zaterdag?!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lag in een tandartsstoel, dus ja...
Nee hoor, gewoon controle.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zaterdag?!![]()
Dan was er vast iets acuut mis
Jouw tandarts werkt op zaterdag? Wow!quote:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
En vanavond ben ik er ook niet, ben net gevraagd wat te gaan drinken in de stad en aangezien ik er dit jaar toch al niet helemaal in zit heb ik daar ja op gezegd.
We zullen het luchtalarm wel voor je af laten gaan, dan is het niet meer stil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Net zoals in Nederland niemand meer kijkt na het Joost-debacle. Nou goed, 2,3 miljoen mensen, maar toch.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:50 schreef Hanca het volgende:
België had de slechtste kijkcijfers ooit donderdag: https://www.hln.be/tv/twe(...)antal-ooit~ac7bb961/
Nu 389.000, vorig jaar waren dat nog 614.423 voor de eerste halve finale waar België niet mee deed.
Moet wel zeggen dat ik er voor het eerst in jaren geen geld meer aan uitgeef thoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zoals in Nederland niemand meer kijkt na het Joost-debacle. Nou goed, 2,3 miljoen mensen, maar toch.
Erg he? Ik maak me er ook wel een beetje zorgen over.quote:
Australië ligt er uit, dus stemmen doe ik ook niet denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik er voor het eerst in jaren geen geld meer aan uitgeef thoga vanavond ook niet stemmen
Dat, en we hebben een fietstocht gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja iedereen is nu snacks halen natuurlijk.
Ik denk dat het tijd wordt voor een interventie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Erg he? Ik maak me er ook wel een beetje zorgen over.
Ik heb ook niet op Australië gestemd maar ik wil eerst de results zien voor ik daar spijt van hebquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Australië ligt er uit, dus stemmen doe ik ook niet denk ik
Maar ook na vorig jaar heb ik gewoon zin in vanavond
Je had ook niet op Australië kunnen stemmen donderdag. Laat dat een troost zijn voor je.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op Australië gestemd maar ik wil eerst de results zien voor ik daar spijt van hebGa die wel echt missen in de finale vanavond
De televoting resultaten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:44 schreef TLC het volgende:
Wat geeft eigenlijk de doorslag bij een gelijk aantal punten aan t end ?
Zat je donderdag in het buitenland ? Anders had je niet kunnen stemmenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op Australië gestemd maar ik wil eerst de results zien voor ik daar spijt van hebGa die wel echt missen in de finale vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |