Ik vind het een behoorlijke freakshow, zonder dat had ze denk ik niet gewonnenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het hele concept “Conchita” tot op de dag van vandaag zwaar over de top en vervelend. Maar een freakshow was het ook weer niet toch.
Dat de artiest op zichzelf de act was, was dan wel weer uniek. Want eigenlijk zaten we gewoon naar een typetje te kijken. Dat is daarna niet meer voorgekomen.
Nee, dat denk ik ook niet. En half Nederland is nog steeds - niet geheel onterecht - viesmad dat we hiervan verloren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijke freakshow, zonder dat had ze denk ik niet gewonnen
Nederland viesmad?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. En half Nederland is nog steeds - niet geheel onterecht - viesmad dat we hiervan verloren.
Zeer terecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederland viesmad?
Viesmad over Joost.
Ik vond het geen bijzonder lied en na de winst is er muzikaal weinig meer van vernomen en heeft de aandacht getrokken door zijn verschijningquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. En half Nederland is nog steeds - niet geheel onterecht - viesmad dat we hiervan verloren.
Nee. We wilden er sowieso niet heen dit jaar, dat met Joost zat nog te hoog én je mag niet veel meer in dat perscentrum. Sterker nog, qua stukken mogen filmen van een juryshow ben je dit jaar beter af zónder accreditatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef Thrts het volgende:
@:greys en @:cee, heeft er iemand vanuit fok dit jaar press Accreditation?
Hahaha! Ja doeiiiii.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:07 schreef vencodark het volgende:
Mijn man heeft per ongeluk mijn schoonzus + aanhang uitgenodigd voor op bezoek morgenavond.![]()
Even afgezegd.![]()
Nou. Ze appt net terug dat ze met haar vriend heeft afgesproken dat ze gewoon morgen komt…quote:
What the fluff zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou. Ze appt net terug dat ze met haar vriend heeft afgesproken dat ze gewoon morgen komt…
Wiens fucking huis is het nou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover de voorpret om lekker alleen met met mijn kinderen te kijken zonder voor andere mensen te zorgen.quote:
Oh dit zou ik ook niet leuk vinden geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot zover de voorpret om lekker alleen met met mijn kinderen te kijken zonder voor andere mensen te zorgen.![]()
Mijn man interesseert het niet.
We kijken met z’n allen of ik ben weg…
Goffer de goffer.
Het is echt een beetje wel de lusten, niet de lasten nu van de EBU met betrekking tot Joost hè, hypocriet stelletje sufkuttenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over Joost, tot onze verbazing (gezien het vakkundig uitgummen) werd Europapa gisteren wel in de zaal als opwarmer voor de show gespeeld. Publiek ging los
OMFG dit is zó herkenbaar!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou. Ze appt net terug dat ze met haar vriend heeft afgesproken dat ze gewoon morgen komt…
Wiens fucking huis is het nou?![]()
WUTquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over Joost, tot onze verbazing (gezien het vakkundig uitgummen) werd Europapa gisteren wel in de zaal als opwarmer voor de show gespeeld. Publiek ging los
Apart.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben niet jullie sleutel toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
OMFG dit is zó herkenbaar!
Mijn schoonouders en vooral mijn schoonvader nodigt zichzelf gewoon uit of komt gewoon wanneer het hem uitkomt
Gewoon zeggen dat je niet wilt.
Dat is wel het betere opwarmwerkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Betekent dit eigenlijk dat je er beide semi avonden bij bent geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wel van ons oude huis, nu nog niet gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |