Dat zou nu bij de repetities bekend zijn of anders vanavond bij de juryshow.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb dinsdag in whatsapp geroepen dat ik dacht dat die fake stage invader in de act van Tommy tijdens de finale wordt vervangen door Joost.
Maar dat zal waarschijnlijk niet mogen, de ene persoon door de ander vervangen ook al is de bijdrage maar 6 seconden ofzo?
Als het wel mag denk ik het nog steeds. Of ik hoop het. Wishful thinking.
#delulu
Mag vast niet van de EBU, regeltjes regeltjes regeltjes....quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb dinsdag in whatsapp geroepen dat ik dacht dat die fake stage invader in de act van Tommy tijdens de finale wordt vervangen door Joost.
Maar dat zal waarschijnlijk niet mogen, de ene persoon door de ander vervangen ook al is de bijdrage maar 6 seconden ofzo?
Als het wel mag hoop ik het. Wishful thinking. Want het zal echt wel niet mogen.
#delulu
Dan wordt Joost straks voor de tweede keer gediskwalificeerd. Ik voel een tradisie aankomen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:17 schreef Greys het volgende:
Als het wel mag denk ik het nog steeds. Of ik hoop het. Wishful thinking.
#delulu
Nee ik denk ook echt dat het niet mag hoor. Maar ik vind het leuk om er toch op te hopen tegen beter weten in. 😅quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:33 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Mag vast niet van de EBU, regeltjes regeltjes regeltjes....
Käärijä mag wel natuurlijk wel meesmokkelenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik denk ook echt dat het niet mag hoor. Maar ik vind het leuk om er toch op te hopen tegen beter weten in. 😅
Mag iemand die ziek is ook niet vervangen worden dan? Anders kunnen ze nog iets veinzen misschien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:17 schreef Greys het volgende:
Als het wel mag hoop ik het. Wishful thinking. Want het zal echt wel niet mogen.
#delulu
Na Lordi won toch Conchita nog, best ook een freakshow naar mijn meningquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lordi was, hoewel het nummer zonder de act nog steeds goed was, natuurlijk het absolute hoogtepunt van alle kermis en freakshows op het ESF. Daarna zag iedereen wel in dat het zo niet meer ging. Ik denk ook niet dat zoiets nu nog zou kunnen winnen.
Hoewel er daarna nog wel een aantal pogingen zijn gedaan, zoals Dustin the Turkey en Leto Svet. Maar toen was iedereen al wel klaar met die troep.
Ik vraag me dat ook af. Stel dat een van de dansers van Claude een been breekt op woensdagochtend. Heeft ie dan in de finale maar 1 danser?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Mag iemand die ziek is ook niet vervangen worden dan? Anders kunnen ze nog iets veinzen misschien.
Ik wel, topnummer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Waren op een goede weg maar compleet ingestort. Snap niet wat mensen in Frankrijk zien.
Hij kan er ook vrij ontspannen ingaan, lijkt me. Het moet wel heel raar lopen wil hij winnen, en buiten de top-10 vallen zal hij ook niet zo gauw doen. Dus dan haalt hij gewoon een respectabel resultaat en kan hij genieten van het feit dat hij überhaupt daar staat. Want dat was het doel: de finale halen.quote:
Ja, helemaal waar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij kan er ook vrij ontspannen ingaan, lijkt me. Het moet wel heel raar lopen wil hij winnen, en buiten de top-10 vallen zal hij ook niet zo gauw doen. Dus dan haalt hij gewoon een respectabel resultaat en kan hij genieten van het feit dat hij überhaupt daar staat. Want dat was het doel: de finale halen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Kan Joost niet meteen met Nederland meedansen? We moeten nog wat televotingpunten hebben.
Zwitserland gaat dit ook overschaduwen. Zwitserland doet wat Frankrijk denkt dat ze doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen in Frankrijk zien.
Denk het niet. Denk maar aan IJsland een paar jaar geleden. Dat laten ze een eerdere opname zienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af. Stel dat een van de dansers van Claude een been breekt op woensdagochtend. Heeft ie dan in de finale maar 1 danser?
Dadi in 2021 bedoel je?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk maar aan IJsland een paar jaar geleden. Dat laten ze een eerdere opname zien
Ja die bloemen zouden ook over de zaal vliegen, ik geloof niks meer.quote:
Die rare vent die niet bereid is om normaal te antwoorden op normale vragen en die medewerkers achter de coulissen bedreigt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Kan Joost niet meteen met Nederland meedansen? We moeten nog wat televotingpunten hebben.
Ik vind het hele concept “Conchita” tot op de dag van vandaag zwaar over de top en vervelend. Maar een freakshow was het ook weer niet toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Na Lordi won toch Conchita nog, best ook een freakshow naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |