SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stel me jou ook nog altijd heel dun voorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die weinig eten zijn niet te vertrouwen.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vel over been.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 03:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook nog altijd heel dun voor
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar misschien eet je wel genoeg en ben je toch te vertrouwen, en gewoon dun door een snelle spijsverteringquote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is het al tijd om te rellen?![]()
Oh nee eerst slapen, morgen is vroeg genoeg...Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Moggûh
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
JustinnerT!
Vrijdagochtend!
theebolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wist ik
Hee Amy
![]()
Hee gg
how!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen zo vroeg vandaag?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4344 / +229 / +77 / 6647 / 7336
2. KillemWieft / 555 / +91 / +24 / 189 / 320
3. aeque / 487 / +35 / +3 / 1157 / 1531
4. devzero / 444 / +5 / +0 / 385 / 478
5. HappyCharly / 443 / +4 / +5 / 373 / 507
6. hemarookworst / 425 / +16 / +9 / 702 / 995
7. Dr.Mikey / 377 / +17 / +1 / 199 / 305
8. Harrie / 370 / +95 / +0 / 480 / 638
9. _UserName_ / 318 / +7 / +22 / 234 / 353
10. gebrokenglas / 312 / +23 / +18 / 1014 / 1364
11. mario390 / 295 / +21 / +70 / 110 / 194
12. Rob / 275 / +1 / +30 / 162 / 239
13. KoningWouter / 238 / +7 / +0 / 723 / 917
14. StevenHyde / 207 / +17 / +9 / 621 / 779
15. Lovely / 188 / +35 / +1 / 1012 / 1200
16. Sally / 172 / +16 / +5 / 72 / 122
17. Moonlight / 161 / +5 / +0 / 345 / 438
18. Fogel / 159 / +9 / +4 / 199 / 288
19. kree / 151 / +26 / +2 / 315 / 415
20. sp3c / 150 / +30 / +5 / 199 / 259SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar het glas welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de morgen kan haast niet meer stuk gaan.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Morguh GG, wat een rijmelarij op de vroege morgenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh we zijn zo blij
Dotteke is weer van de partij
![]()
Dotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh GG, wat een rijmelarij op de vroege morgen![]()
![]()
![]()
Nou dit was het alweer hoor, voor vandaagquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh GG, wat een rijmelarij op de vroege morgen
Goedemorgen sp3c en Moonlight
How can I make this topic about me?![]()
GGquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dit was het alweer hoor, voor vandaag
Goedemorgen sp3c en Moonlight![]()
![]()
Dat maakt het dan ook zo bijzonder, stel je doet het bij iedereen en iedere dag dan is het ook niet meer iets speciaals tochquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dit was het alweer hoor, voor vandaag
Goedemorgen sp3c en Moonlight
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt het dan ook zo bijzonder, stel je doet het bij iedereen en iedere dag dan is het ook niet meer iets speciaals toch
Lekker dan denk je goedkope sigarette te hebben zit er niet eens tabak in
Grote vondst illegale sigaretten, vapes en kleding in Zutphen
De politie en de douane hebben duizenden illegale sigaretten, kilo’s waterpijptabak, zakken kleding en honderden vapes gevonden in Zutphen. Er zijn nog geen mensen aangehouden.
De illegale sigaretten zijn nagemaakt in een slechte omgeving en bevatten plastic stoffen in plaats van tabak.
https://www.destentor.nl/(...)in-zutphen~a5995ed6/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan denk je goedkope sigarette te hebben zit er niet eens tabak in
Grote vondst illegale sigaretten, vapes en kleding in Zutphen
De politie en de douane hebben duizenden illegale sigaretten, kilo’s waterpijptabak, zakken kleding en honderden vapes gevonden in Zutphen. Er zijn nog geen mensen aangehouden.
De illegale sigaretten zijn nagemaakt in een slechte omgeving en bevatten plastic stoffen in plaats van tabak.
https://www.destentor.nl/(...)in-zutphen~a5995ed6/![]()
![]()
Zo zie je maar, goedkoop is iet altijd goed.quote:
Ben benieuwd wat er dan in die vapes zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ook wel.. goedkoop is duur koopquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, goedkoop is iet altijd goed.
Ben benieuwd wat er dan in die vapes zit![]()
En wat ze al verzinnen, plastic in sigaretten en geen tabakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. goedkoop is duur koop
Ben benieuwd wat daar het gevaar van isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me zeker niet goed neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat ze al verzinnen, plastic in sigaretten en geen tabak
Ben benieuwd wat daar het gevaar van is![]()
Dat moet je toch merken als je dat rookt lijkt mijquote:
En ook stinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar dacht ik ook al aan, dat je dat wel door zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je toch merken als je dat rookt lijkt mij
En ook stinken![]()
Vast niet zo gezond als een echte sigaretquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat ze al verzinnen, plastic in sigaretten en geen tabak
Ben benieuwd wat daar het gevaar van is![]()
![]()
Je moet er maar opkomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan, dat je dat wel door zou moeten hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een echte sigaret is minder slecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast niet zo gezond als een echte sigaret
Dat weet ik niet, is beide niet gezond natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een echte sigaret is minder slecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een echte sigaret is minder slecht.![]()
Hier Griekse Yoghurt met verse aardbeienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was vannacht hier nog online. Of je was heel vroeg, of heel laat.quote:
Oeh heerlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier Griekse Yoghurt met verse aardbeiengeniet er van
![]()
Heel laat. Slapen is overrated.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je was vannacht hier nog online. Of je was heel vroeg, of heel laat.
2 uur is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel laat. Slapen is overrated.
2 uur is meer dan genoeg![]()
![]()
Is al opquote:
[..]
2 uur is meer dan genoeg
Was lekkerquote:
[..]
2 uur is meer dan genoeg![]()
![]()
![]()
Ja dit gaat een zware dag worden, misschien dat ik jullie er gewoon allemaal van laat meegenieten
DOe maar niet, dat een het zwaar heeft is al genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dit gaat een zware dag worden, misschien dat ik jullie er gewoon allemaal van laat meegenieten
Maar gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe maar niet, dat een het zwaar heeft is al genoeg
Mogguh
Een paar klusjes doen en dan vind ik de werkdag wel klaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mensen zeiden allemaal aardige dingen enzo
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Een paar klusjes doen en dan vind ik de werkdag wel klaar
quote:![]()
![]()
![]()
Morguh binnnen komers
O lekker, schuif maar een stukkie opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, schuif maar een stukkie opDat duurt nog 25 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Hier niet heb de hond van mijn dochter. Maar die komt echt niet bij m ij in bed. Niet eens boven.quote:
Ik vind dat zo goor altijd een hond op je slaapkamer/bed trouwens een poes ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vies of niet vies, voor de hond is het heel raar als hij niet samen met je slaapt. Zeker als er geen andere honden zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier niet heb de hond van mijn dochter. Maar die komt echt niet bij m ij in bed. Niet eens boven.
Ik vind dat zo goor altijd een hond op je slaapkamer/bed trouwens een poes ookTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen zeiden allemaal aardige dingen enzoGoedmorgen m8. Lekker verder bouwen vandaag?quote:Goedemorgen Dotquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zou niet weten waarom dat voor een hond raar is. De natuur is niet zo dat ze altijd bij hun moeder blijven. Ze volgen hun eigen weg. En een hond of welk ander die dan ook is er niet voor gemaakt om met een mens in bed te liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vies of niet vies, voor de hond is het heel raar als hij niet samen met je slaapt.
Ik heb genoeg honden gehad maar die hebben nooit in mijn bed of slaapkamer geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Stevequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Goedmorgen m8. Lekker verder bouwen vandaag?
[..]
Goedemorgen Dot
Roedelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat voor een hond raar is. De natuur is niet zo dat ze altijd bij hun moeder blijven. Ze volgen hun eigen weg. En een hond of welk ander die dan ook is er niet voor gemaakt om met een mens in bed te liggen.
Ik heb genoeg honden gehad maar die hebben nooit in mijn bed of slaapkamer geslapen.
En de gezelschapshonden zijn juist gemaakt om samen mee te slapen. Ze werden in het verleden altijd ook gebruikt als verwarming in bed.
We verschillen van mening. Ik zeg alleen dat als de hond er behoefte aan heeft, ik hem niet tegenhoud.Trotste mama van Ambar
Nou, 1 poes op de slaapkamer moet nog wel kunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier niet heb de hond van mijn dochter. Maar die komt echt niet bij m ij in bed. Niet eens boven.
Ik vind dat zo goor altijd een hond op je slaapkamer/bed trouwens een poes ookWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ieder zijn mening, moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roedel
En de gezelschapshonden zijn juist gemaakt om samen mee te slapen. Ze werden in het verleden altijd ook gebruikt als verwarming in bed.
We verschillen van mening. Ik zeg alleen dat als de hond er behoefte aan heeft, ik hem niet tegenhoud.
Je bedoeld vast niet de dierlijke poes, maar meer het vrouwenvleesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, 1 poes op de slaapkamer moet nog wel kunnen
Hier liggen er 2 op de slaapkamerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roedel
We verschillen van mening. Ik zeg alleen dat als de hond er behoefte aan heeft, ik hem niet tegenhoud.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stevennnnnquote:
Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen
Hier is ook in eerste instantie het idee dat hij naast het bed gaat liggenquote:
Trotste mama van Ambar
Morguh Greysquote:
Dat is lief tnx. Ja 02u toch wel weer in slaap gevallen tot 07u, dus ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stevennnnn
Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Onze oudste heeft nogal verlatingsangstquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is ook in eerste instantie het idee dat hij naast het bed gaat liggen
En gilt de hele boel bij elkaar als hij beneden moet blijven
Dus jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is lief tnx. Ja 02u toch wel weer in slaap gevallen tot 07u, dus ik mag niet klagen
dottiequote:
Onze eerste hond lag altijd op de overloop. En later toen ik alleen woonde met mijn vader, lag hij daar nog steeds of op mijn kamer. Dat gaf voor iedereen een veilig gevoel en even uitkijken als je 's nachts naar de wc moetTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld vast niet de dierlijke poes, maar meer het vrouwenvlees
Hier mochten de honden nooit boven vroeger , tot ik en mijn broer uit huis waren en de hond boven sliepquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Onze eerste hond lag altijd op de overloop. En later toen ik alleen woonde met mijn vader, lag hij daar nog steeds of op mijn kamer. Dat gaf voor iedereen een veilig gevoel en even uitkijken als je 's nachts naar de wc moet
Ik dacht eerst wie durft mij te mailen op vrijdag, maar het is een algemene emialTrotste mama van Ambar
Ik mail je zo ook evenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht eerst wie durft mij te mailen op vrijdag, maar het is een algemene emial![]()
Ja later mochten de honden ook niet meer boven, kwam ook wel omdat ze zelfstandig de trap niet af konden maar toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier mochten de honden nooit boven vroeger , tot ik en mijn broer uit huis waren en de hond boven sliepTrotste mama van Ambar
Yup heb het eerste deel bijna af. Vandaag verder xDquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Goedmorgen m8. Lekker verder bouwen vandaag?
[..]
Goedemorgen Dot![]()
Wordt ook wel een spannend mailtjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed, ik wacht in spanning af.![]()
Maargoed ik woon nu gelijksvloers dus tjamaar Ambar kan toch niet zelfstandig het bed op komen, want die is toch wel echt bijna een meter hoog
Trotste mama van Ambar
Dat kan hij toch wel springen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik woon nu gelijksvloers dus tjamaar Ambar kan toch niet zelfstandig het bed op komen, want die is toch wel echt bijna een meter hoog
Je weet dat de meeste honden zeker midsize wel zo hoog kunnen springen hèquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah is wel echt hoog en al dat springen is niet heel gezond voor zo'n klein kereltje. Het bed is denk ik wel 2 tot 3x zijn hoogte. Als hij behoefte heeft aan bed, gaan we een trappetje voor hem makenquote:
Trotste mama van Ambar
Negeer je mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste honden zeker midsize wel zo hoog kunnen springen hè![]()
![]()
Hij krijgt gewoon een trappetje ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste honden zeker midsize wel zo hoog kunnen springen hè
Trotste mama van Ambar
tis over met de liefdequote:
Hoe durf je, nu is hij weer de hele dag verdrietingquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: