Die mocht ook terugkeren he.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israel
Effectief wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is dezelfde met een andere tekst?
Prima, het ESF is al duur genoeg voor sommige landen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Meke het volgende:
Als jullie dit zo zien, wat vinden jullie dan die regel van zes personen op het podium? Nu mensen toch ook baking vocals op mogen nemen
Daar was dit ook niet echt het blokje voor hèquote:
Ja, dat is ook weer zo. Maar vind het soms zo stom dat de interval acts er toffer uitzien dan de echte actsquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, het ESF is al duur genoeg voor sommige landen.
ik loop achter I knowquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar was dit ook niet echt het blokje voor hè
Ik vind dat de backing vocals in 2021 hadden moeten blijven, en als ik naar het American Song Contest kijk vind ik maximaal 6 op het podium ook helemaal primaquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Meke het volgende:
Als jullie dit zo zien, wat vinden jullie dan die regel van zes personen op het podium? Nu mensen toch ook baking vocals op mogen nemen
Dat denk ik. Al zijn die zelf vrij kritisch op hun eigen land.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar Little Big zullen ze wel niet gevraagd hebben omdat ze Rusland doodzwijgen?
TIX met zijn boybandnummer fallen angelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Die quasi-romance tussen Efendi en die nerd van NoorwegenWas best cringe/raar.
Zwaaien met die handjes.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Ladies if you feel like farting tonight, it’s alright, was wel beter dan deze
Dat hij en Efendi dan samen wat 'kregen' was wel grappig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
TIX met zijn boybandnummer fallen angel
Ooooh dat was echt het lockdown nummer in Italië hequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Meke het volgende:
Diodato was ook tofAlleen dat telefoontje dat afgaat in de studioversie
![]()
![]()
![]()
Diodato was heel erg goed. Maar die verliest het alsnog van de vervangerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet ook tof, dat was de bestequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:10 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ooooh dat was echt het lockdown nummer in Italië he
Sorry wat bedoel je met vervanger?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Diodato was heel erg goed. Maar die verliest het alsnog van de vervanger
Dat is Finland toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Rot op met die greenroom, finalisten willen we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |