abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:01:27 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom vraag je naar de bekende weg. Probeer eens een keer mee te komen in een discussie anders. We weten allemaal dat je een hekel hebt nieuw inzicht te verwerven maar het is zo doelloos om op je te reageren op deze manier.
Het is een vrij simpele vraag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:01:40 #252
236264 crew  capricia
pi_217657866
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De politiek houdt zich ook gewoon met de Oeigoeren bezig. Daar gaan ze verder in dan bij Israel momenteel

https://groenlinks.nl/nie(...)eigoerse-dwangarbeid

https://www.ad.nl/politie(...)-oeigoeren~a2e2427b/

https://www.nu.nl/politie(...)eigoeren-pleegt.html
Heb jij universiteiten bezet zien worden?
Topics vol op fok?

Nope.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:04:00 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217657892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alleen ben ik niet pro-Israel.
Doet er in deze reeks blijkbaar niet toe, we roepen gewoon random dingen over elkaar

Liefst dagenlang hetzeldde

Vanwege tribalisme
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:04:29 #254
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Doet er in deze reeks blijkbaar niet toe, we roepen gewoon random dingen over elkaar

Liefst dagenlang hetzeldde

Vanwege tribalisme
Ik wacht wel op quotes
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217657901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat klopt.

Netanyahu hoort achter de tralies. Een monster, dat vooral bezig is de aandacht af te leiden van zijn eigen strafzaken.

Kolonisten zijn enge sektariërs die menen van alles te kunnen doen vanwege een boek.

Ik wacht verder nog altijd op een pro-'zionistische' post van mijn hand.
Je hoeft nethanyahu niet naar voren te schuiven. Hij staat niet alleen. Hij staat daar omdat het land rot is.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:05:25 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je hoeft nethanyahu niet naar voren te schuiven. Hij staat niet alleen. Hij staat daar omdat het land rot is.
Het hele land ja?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:05:38 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657911
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb jij universiteiten bezet zien worden?
Topics vol op fok?

Nope.
Wellicht vind men dat de Nederlandse politiek voldoende doet wat in zijn macht ligt daarvoor.
pi_217657921
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Allemaal ruis.

Er is geen enkele universiteit bezet vanwege de behandeling van de Oeigoeren in China. Geen enkel topic over dit volk door jou vol gemaakt.
Men volgt het niet, het interesseert je minder.

Vraag jezelf af hoe dit komt.
Daar wordt ook een volk uitgewist.
:') Nee dat je op geen enkel argument in gaat dat is ruis. Jouw hele afleidingsmanoevre over dit onderwerp is enkel ruis. Wat moet ik dan over die Oeigoeren zeggen, hoeveel zijn er dood, hoeveel zijn er aan het verhongeren. Wat is volgens jou de Nederlandse bijdrage dan? Hoe weet je zo zeker dat er een volk wordt uitgewist je noemt het ook uitgewist. Dus ben je dan om dat Israel een volk uitwist? Snap je wel waarom er protest is tegen het uitwissen van een volk?
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:08:04 #259
236264 crew  capricia
pi_217657934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nope

Maar het is linksom of rechtsom toch niet hard te maken dus als we gewoon dingen gaan roepen de hele dag iedere dag dan roep ik dat etto enkel pro israel is omdat ze moslims stukbombarderen
Hij laat de hypocrisie mooi zien.
Etto is niet perse pro de huidige Israëlische regering. Vindt Netanyahu een oorlogsmisdadiger (of zou minimaal berecht moeten worden).
Maar dat er zoveel ophef is over Israël en weinig over andere ellende of 'genocides' in de wereld, valt ook hem op.

Dat is hoe ik zijn discours lees.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:09:10 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657945
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Etto is niet perse pro de huidige Israëlische regering. Vindt Netanyahu een oorlogsmisdadiger (of zou minimaal berecht moeten worden).
Maar dat er zoveel ophef is over Israël en weinig over andere ellende of 'genocides' in de wereld, valt ook hem op.

Dat je niet 100% meedeint met de Pro-Pallie meute maakt je Pro-Israël.

En dan lacht men om tribalisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217657952
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wellicht vind men dat de Nederlandse politiek voldoende doet wat in zijn macht ligt daarvoor.
Welke universiteiten werken dan samen met Xijang?
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:10:02 #262
236264 crew  capricia
pi_217657957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:') Nee dat je op geen enkel argument in gaat dat is ruis. Jouw hele afleidingsmanoevre over dit onderwerp is enkel ruis. Wat moet ik dan over die Oeigoeren zeggen, hoeveel zijn er dood, hoeveel zijn er aan het verhongeren. Wat is volgens jou de Nederlandse bijdrage dan? Hoe weet je zo zeker dat er een volk wordt uitgewist je noemt het ook uitgewist. Dus ben je dan om dat Israel een volk uitwist? Snap je wel waarom er protest is tegen het uitwissen van een volk?
Dat komt omdat het je geen f*ck interesseert. Anders had je het wel geweten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:10:21 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Welke universiteiten werken dan samen met Xijang?
Driekwart van onze economie drijft op China.

Zullen we Primark bestormen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:11:36 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657974
quote:

[..]

Het zal ook meespelen dat Israël een staat is die we altijd als vriend zagen, maar die dingen is gaan doen die steeds lastiger te verdedigen zijn geworden.
pi_217658003
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat komt omdat het je geen f*ck interesseert. Anders had je het wel geweten.
Nee daar komt het niet door. Daarbij was mijn vraag aan jou gericht. Lekker makkelijk om gewoon gelijk te blijven claimen terwijl ik een hele rits aan argumenten aan heb gevoerd waarom deze situtatie verschillend is.
Welke universiteiten werken samen met die provincie? Wat zijn nou de daadwerkelijke cijfers? Waarom is bewijs van de VN in deze casus voldoende dat je volledig overtuigd bent van genocide terwijl je in geval van Israel waar nog meer bewijs is dat de VN daar maar wat uit de nek lult. Dat je al deze vragen uit de weg moet laat inderdaad mooi zien dat het jou zeker niets interesseert.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:13:59 #266
236264 crew  capricia
pi_217658005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat je niet 100% meedeint met de Pro-Pallie meute maakt je Pro-Israël.

En dan lacht men om tribalisme.
Ik ben dan niet zo van alles tribalisme noemen. Neemt niet weg dat het er wel is.
Genoeg mensen denken dat ze er goed aan doen om de Palestijnse kwestie te steunen. En die hoor je dan weer minder over alle andere ellende in de wereld. Hoeft niet perse met tribalisme te maken hebben.

Als humanist kun je ook een positie innemen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217658034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Driekwart van onze economie drijft op China.

Zullen we Primark bestormen?
Lekkere willekeurige claim. Onderbouw hem eens. Je bent echt maar wat aan het roepen zoals je demonstranten verwijt. Als we morgen Primark en al die Temu klotetroepwinkels kunnen verbieden dan ben ik direct voor.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:17:11 #268
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lekkere willekeurige claim. Onderbouw hem eens. Je bent echt maar wat aan het roepen zoals je demonstranten verwijt. Als we morgen Primark en al die Temu klotetroepwinkels kunnen verbieden dan ben ik direct voor.
OK. Dan verbieden we die.

Wat gaan die werknemers doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:18:58 #269
236264 crew  capricia
pi_217658070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het zal ook meespelen dat Israël een staat is die we altijd als vriend zagen, maar die dingen is gaan doen die steeds lastiger te verdedigen zijn geworden.
Zeker.
En daar mag je ook een mening over hebben. Maar ik heb deze heftigheid nooit ergens anders gezien. En er zijn meer dingen gaande in de wereld. In Afrika bijvoorbeeld. Op dit moment. En in china de Oeigoeren.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit echt wel met Israël te maken heeft. Met joden.

Zodra er eenzelfde ophef ontstaat over een ander conflict, überhaupt, in deze wereld, verander ik meteen van mening.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217658086
twitter

Slecht plan... Libië is te dicht bij de EU.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:21:25 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Slecht plan... Libië is te dicht bij de EU.
Het verplicht laten 'verhuizen' van mensen van hun geboortegrond is en blijft monsterlijk.

Welke binding hebben Palestijnen precies met Libië?

Maar ja, het is Trump... Alles wat die oranje clown uitkraamt moet je met een zoutmijn nemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217658112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
OK. Dan verbieden we die.

Wat gaan die werknemers doen?
Iets anders, we schijnen nogal tekorten te hebben overal.

Kan je me nou even inlichten waar ik de feiten vind dat de behandeling van de Oeigoeren even schrijnend is als wat met de Palestijnen gebeurd. Ik wil me graag informeren, zodat ik me meer druk kan maken erover.
Graag ook even uitleggen wat nou onze hele bijdrage daaraan is. Ik zal ons associatieverdrag met die provincie wel over het hoofd hebben gezien ofzo. Maar als we dat kunnen opschorten ben ik er zeker voor dat onze regering zich daarvoor inzet!
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:23:39 #273
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Iets anders, we schijnen nogal tekorten te hebben overal.

Kan je me nou even inlichten waar ik de feiten vind dat de behandeling van de Oeigoeren even schrijnend is als wat met de Palestijnen gebeurd. Ik wil me graag informeren, zodat ik me meer druk kan maken erover.
Graag ook even uitleggen want nou onze hele bijdrage daaraan is. Ik zal ons associatieverdrag met die provincie wel over het hoofd hebben gezien ofzo. Maar als we dat kunnen opschorten ben ik er zeker voor dat onze regering zich daarvoor inzet!
Ja, die vraag was best serieus. Dat is namelijk het probleem met dit hersenloos activisme.

"Iets anders, we hebben tekorten". Niet jouw direct probleem, dat mensen werkloos worden, komt wel goed.

Zo ook dus de vraag wat Israël precies volgens jou zou moeten doen. Maak het eens makkelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:24:59 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217658146
Als ze weg moeten uit Gaza stel ik voor een stuk VS te reserveren voor de inwoners. Florida lijkt me wel een prima plek.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:26:02 #275
236264 crew  capricia
pi_217658156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee daar komt het niet door. Daarbij was mijn vraag aan jou gericht. Lekker makkelijk om gewoon gelijk te blijven claimen terwijl ik een hele rits aan argumenten aan heb gevoerd waarom deze situtatie verschillend is.
Welke universiteiten werken samen met die provincie? Wat zijn nou de daadwerkelijke cijfers? Waarom is bewijs van de VN in deze casus voldoende dat je volledig overtuigd bent van genocide terwijl je in geval van Israel waar nog meer bewijs is dat de VN daar maar wat uit de nek lult. Dat je al deze vragen uit de weg moet laat inderdaad mooi zien dat het jou zeker niets interesseert.
Zeker wel.
Oorlogsmisdaden in Sudan.
Vrouwen en meisjes vanaf 12 jaar slachtoffer van seksueel geweld.
Amnesty International rapporteert daar over.

Nul protest. Geen enkele universiteit bezet. Geen bom bij een nationale herdenking.

Super hypocriet allemaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:26:21 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658160
Trump weet niet eens waar Libië ligt.

Ergens ben ik er nog best van overtuigd dat die flapdrol Libanon bedoelde. Maar ja, lijkt op elkaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217658214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, die vraag was best serieus. Dat is namelijk het probleem met dit hersenloos activisme.

"Iets anders, we hebben tekorten".

Zo ook dus de vraag wat Israël precies volgens jou zou moeten doen. Maak het eens makkelijk.
:') Ja man mensen kunnen echt geen werk meer vinden als er een paar winkelketens stoppen. Daarbij waarom de fuck gaat het hierover. Jij begon over primarken bestormen. Nu moet ik uitleggen waar primarkmedewerkers moeten gaan werken. Wat heeft dit met Israel Gaza te maken.

Het ging over jullie extreem kromme en hypocriete vergelijking met de Oeigoeren. Wat totaal niet op Gaza lijkt want we weten er veel minder vanaf. Nouja jullie blijkbaar niet maar als ik om de feiten vraag krijg ik 0 op rekest. Dezelfde organisaties de VN, Amnesty dat zijn de enige organisatiees waar ik wat feiten over de Oeigoeren vind maar in geval van Gaza waar die organisaties zeggen het is genocide, daar zeggen jullie tegen mij. Hoho je mag wat deze organisaties aanleveren niet zomaar voor waar aannemen.
Als ik vraag om dan uit te leggen op welke manier de Nederlandse regering zich verhoudt tot die genocide krijg ik ook helemaal geen enkel voorbeeld van politici die het Chinese zelfbeschikkingsrecht in deze verdedigen. Oftewel de situatie lijkt niets op elkaar. Jullie hebben er ook werkelijk 0 interesse in het is enkel een whataboutism.
pi_217658222
Ik weet trouwens wel een betere locatie:

vrijdag 16 mei 2025 @ 22:32:24 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:') Ja man mensen kunnen echt geen werk meer vinden als er een paar winkelketens stoppen. Daarbij waarom de fuck gaat het hierover. Jij begon over primarken bestormen. Nu moet ik uitleggen waar primarkmedewerkers moeten gaan werken. Wat heeft dit met Israel Gaza te maken.

Het ging over jullie extreem kromme en hypocriete vergelijking met de Oeigoeren. Wat totaal niet op Gaza lijkt want we weten er veel minder vanaf. Nouja jullie blijkbaar niet maar als ik om de feiten vraag krijg ik 0 op rekest. Dezelfde organisaties de VN, Amnesty dat zijn de enige organisatiees waar ik wat feiten over de Oeigoeren vind maar in geval van Gaza waar die organisaties zeggen het is genocide, daar zeggen jullie tegen mij. Hoho je mag wat deze organisaties aanleveren niet zomaar voor waar aannemen.
Als ik vraag om dan uit te leggen op welke manier de Nederlandse regering zich verhoudt tot die genocide krijg ik ook helemaal geen enkel voorbeeld van politici die het Chinese zelfbeschikkingsrecht in deze verdedigen. Oftewel de situatie lijkt niets op elkaar. Jullie hebben er ook werkelijk 0 interesse in het is enkel een whataboutism.
Het heeft te maken met wat ik zei: hersenloos activisme.

Primark mag best dicht; werknemers vinden wel ander werk.

Israël moet X of Y doen; komt vast wel goed.

Alleen is er nog geen X of Y.

Wat moet er precies gebeuren waardoor jij zegt: zo, nu is het goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217658233
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker wel.
Oorlogsmisdaden in Sudan.
Vrouwen en meisjes vanaf 12 jaar slachtoffer van seksueel geweld.
Amnesty International rapporteert daar over.

Nul protest. Geen enkele universiteit bezet. Geen bom bij een nationale herdenking.

Super hypocriet allemaal.
Welke universiteiten werken samen met Sudan? Daar gaan die protesten over he, dat Nederlandse universiteiten blijven samenwerken met Israelische terwijl Israel genocide pleegt. Maar ik denk niet dat er universiteiten samenwerken met Sudan of die Chinese provincie, dus kunnen studenten daar ook niet tegen protesteren.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:33:03 #281
236264 crew  capricia
pi_217658240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef RotatoR het volgende:
Ik weet trouwens wel een betere locatie:

[ afbeelding ]
Wat is dit? Wat laat je ons zien? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:34:11 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Welke universiteiten werken samen met Sudan? Daar gaan die protesten over he, dat Nederlandse universiteiten blijven samenwerken met Israelische terwijl Israel genocide pleegt. Maar ik denk niet dat er universiteiten samenwerken met Sudan of die Chinese provincie, dus kunnen studenten daar ook niet tegen protesteren.
OK, dan worden die banden verbroken.

En dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:35:25 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217658271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik wacht wel op quotes
Nee joh doen we gewoon feitenvrij
pi_217658275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het heeft te maken met wat ik zei: hersenloos activisme.

Primark mag best dicht; werknemers vinden wel ander werk.

Israël moet X of Y doen; komt vast wel goed.

Alleen is er nog geen X of Y.

Wat moet er precies gebeuren waardoor jij zegt: zo, nu is het goed.
Stoppen met oorlogsmisdaden. Twee-statenoplossing. Vervolging van de regering. Nationaal onderzoek naar misdaden begaan door kolonisten en IDF, uiteraard alle gekoloniseerde shit afstaan. 20 jaar lang 10% van het BNP aftikken voor de wederopbouw van Palestina. Dan is het goed.
pi_217658284
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat is dit? Wat laat je ons zien? :D
Een stukje niemandsland, wat ook nog eens zo'n 6x groter is dan de Gazastrook.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:36:56 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Stoppen met oorlogsmisdaden. Twee-statenoplossing. Vervolging van de regering. Nationaal onderzoek naar misdaden begaan door kolonisten en IDF, uiteraard alle gekoloniseerde shit afstaan. 20 jaar lang 10% van het BNP aftikken voor de wederopbouw van Palestina. Dan is het goed.
En verwachten we ook nog iets van Hamas?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:37:12 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217658295
quote:

[..]

Enige wat hij laat zien is dat hij geen interesse heeft in een discussie over dit onderwerp en enkel op de man kan spelen
pi_217658297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
OK, dan worden die banden verbroken.

En dan?
Dan kunnen de studenten niet meer protesteren tegen die banden. Dan is hun universiteit volgens de studenten niet meer medeplichtig. Daarbij waarom ben ik opeens woordvoerder geworden van die lui. Ik ben al een hele tijd afgestudeerd. Maar normaliter in mijn wereld stop je met protesteren als je eisen zijn ingewilligd. Jij hebt daar blijkbaar een ander beeld van.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:37:41 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Enige wat hij laat zien is dat hij geen interesse heeft in een discussie over dit onderwerp en enkel op de man kan spelen
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217658306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En verwachten we ook nog iets van Hamas?
Ja ophouden met bestaan? Ik ga uit van nieuwe verkeizingen bij een Twee-statenoplossing, ik zou die partij verbieden uiteraard.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:38:33 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dan kunnen de studenten niet meer protesteren tegen die banden. Dan is hun universiteit volgens de studenten niet meer medeplichtig. Daarbij waarom ben ik opeens woordvoerder geworden van die lui. Ik ben al een hele tijd afgestudeerd. Maar normaliter in mijn wereld stop je met protesteren als je eisen zijn ingewilligd. Jij hebt daar blijkbaar een ander beeld van.
Ja, ik denk namelijk niet dat die protesten dan stoppen.

Voorts: gaan we daarna alle universiteiten screenen op mogelijke banden met naties die mensenrechten schenden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:39:23 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217658319
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:Z
Heel vermoeiend idd en het gat al dagen zo
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:40:28 #293
236264 crew  capricia
pi_217658334
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Serieus?
Je weet het niet eens. Zo weinig interesseert het je.
Ik vind dit ongelooflijk en direct een duidelijk aanwijzing dat het echt wel om Israël gaat. Wouw.

Er zijn diverse NLse universiteiten die samenwerken met Soedan. Leiden, Amsterdam etc.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217658337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja ophouden met bestaan? Ik ga uit van nieuwe verkeizingen bij een Twee-statenoplossing, ik zou die partij verbieden uiteraard.
De twee-statenoplossing is al lang een gepasseerd station. De haat zit zo diep aan beide kanten.

Dit conflict is onoplosbaar.
pi_217658349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, ik denk namelijk niet dat die protesten dan stoppen.

Voorts: gaan we daarna alle universiteiten screenen op mogelijke banden met naties die mensenrechten schenden?
Als genoeg studenten vinden dat het erg genoege mensenrechtenschending is gaan ze daar blijkbaar tegen protesteren. Dat is wat ik waarneem. Wat dat betreft is het voor mij geen enkel probleem. Ik vertrouw dat studenten al best aardig kunnen denken dus ik laat het aan hen om daarover te oordelen. Ik mag hopen dat ze stoppen met slopen, want ik vind dat paupergedrag, helpt hun zaak ook niet. Daarbij zijn al die spullen van gemeenschapsgeld betaald dus ik vind het respectloos, wees blij dat je hier vrij kan studeren en demonstreren.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:42:35 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Als genoeg studenten vinden dat het erg genoege mensenrechtenschending is gaan ze daar blijkbaar tegen protesteren. Dat is wat ik waarneem. Wat dat betreft is het voor mij geen enkel probleem. Ik vertrouw dat studenten al best aardig kunnen denken dus ik laat het aan hen om daarover te oordelen. Ik mag hopen dat ze stoppen met slopen, want ik vind dat paupergedrag, helpt hun zaak ook niet. Daarbij zijn al die spullen van gemeenschapsgeld betaald dus ik vind het respectloos, wees blij dat je hier vrij kan studeren en demonstreren.
Ah, dat is het criterium.

Helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217658358
Pak die genocide nou eens aan, verdomme!!

twitter

https://x.com/EYakoby/status/1923478797480772018
pi_217658360
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:40 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De twee-statenoplossing is al lang een gepasseerd station. De haat zit zo diep aan beide kanten.

Dit conflict is onoplosbaar.
Nouja ik stelde ook voor dat ik in Nederland best ruimte zie voor 50.000 pallies. Dat was ook geen optie hoorde ik.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 22:43:31 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217658369
Nee wat moeten wij er nou mij, die vogels misdragen zich in lek lamd dat ze opneemt
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:43:51 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217658372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nouja ik stelde ook voor dat ik in Nederland best ruimte zie voor 50.000 pallies. Dat was ook geen optie hoorde ik.
Ook 50.000 Afrikaners?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')