Mooi gebruik van een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Uhuh Etto is weer in het topic en wat hebben we het over Israel Gaza man. Oh nee we hebben het weer over Etto's stokpaardjes. Omdat het zo'n denker is die originele inzichten heeft elke dag.
Ik kan ook gewoon meehuilen met de wolven in het bos hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Uhuh Etto is weer in het topic en wat hebben we het over Israel Gaza man. Oh nee we hebben het weer over Etto's stokpaardjes. Omdat het zo'n denker is die originele inzichten heeft elke dag.
Dus de Gazanen zijn gewoon niet progressief genoeg om voor op te mogen komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Minder leuk is hoe ziende blind 'progressief' Nederland is geworden. Dat gaat namelijk nogal wat desastreuze effecten hebben voor minderheden. Jeweetwel, dat volk waar men voor zegt op te komen.
Inderdaad, een van de ergste etnische zuiveringen sinds tijden is bezig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mijn goedheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus de Gazanen zijn gewoon niet progressief genoeg om voor op te mogen komen?
Ja, Hex... daar gaat het om.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, een van de ergste etnische zuiveringen sinds tijden is bezig.
En dan is 99% van je posts over het onderwerp hoe stom mensen die er tegen demonstreren wel niet zijn omdat ze niet aan de juiste voorwaarden voldoen.
Die mag jij hebben. Jij komt met het argument dat het stom en raar is dat progressieve mensen opkomen voor mensen in nood die een conservatief geloof aanhangen want homo's enzo. Dan is dat de enige conclusie die je kan trekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn goedheid.
Doe me een lol, Hex, en volg een keer een cursus logisch argumenteren.
Nee, ik zeg dat het nogal debiel is dat een progressivo die een PVV'er op de brandstapel wil zetten omdat hij niet de correcte pronouns gebruikt nu hand in hand meemarcheert met salafi's.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die mag jij hebben. Jij komt met het argument dat het stom en raar is dat progressieve mensen opkomen voor mensen in nood die een conservatief geloof aanhangen want homo's enzo. Dan is dat de enige conclusie die je kan trekken.
Wie wil er precies een PVV'er op een brandstapel zetten? En waarom is het debiel om op te komen voor een conservatief volk in nood?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik zeg dat het nogal debiel is dat een progressivo die een PVV'er op de brandstapel wil zetten omdat hij niet de correcte pronouns gebruikt nu hand in hand meemarcheert met salafi's.
Echt: lees je eens in.
En nu we toch bezig zijn, Hex...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wie wil er precies een PVV'er op een brandstapel zetten? En waarom is het debiel om op te komen voor een conservatief volk in nood?
Want SGP'ers worden uitgehongerd momenteel?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn, Hex...
Nog even over die 'weigerambtenaren' die D66 in een sterfhuisconstructie heeft gezet.
Waarom is er op dat gebied wat minder 'tolerantie' voor conservatief geloof, laat staan hele massa's die de straat op gaan voor de mensenrechten van SGP'ers?
Al zou het zo zijn dan maakt het niet minder erg wat Israël doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe me een lol, Chadi.
![]()
Is niet erg om toe te geven dat dit je enkel interesseert vanwege 'broeders en zusters'.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn dan maakt het niet minder erg wat Israël doet.
Jou gaat het om zionisten waardoor je de Palestijnen weg cijfert.
Je vertelt anderen wat ze denken en waarom ze dat denken. Wil van die personen het tegendeel niet aannemen. Je denkt werkelijk mij beter te kennen dan ik mezelf ken. Nogal Gloria Wekker van je.quote:
Eerlijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:19 schreef sp3c het volgende:
Mja als de palestijnem hindu waren geweest had het jou weer geen kut kunnen schelen dus dat houdt elkaar wel een beetje in balans
Ik zou het inderdaad niet accepteren dat als een Urker een aanslag pleegt uit naam van God dat we dan maar heel Urk platgooien en de Urkers nog uit de as verjagen. Als India heel Pakistan gaat uitmoorden zal ik daar ook wel iets van zeggen. Verschil is dat ik dan minder dan in het geval met Israel zie hoe Nederland enige connectie heeft met het conflict waardoor onze opstellingo ook maar het kleinste verschil maakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want SGP'ers worden uitgehongerd momenteel?
Stel dat de provincie Flevoland ineens Urk zou gaan belegeren en uithongeren, dan denk ik ook dat progressieve mensen dat niet tolereren nee.
Wij steunen en kopen van alles van China. China heeft een één-volk-politiek. Wat betekent dat er geen Oeigoer meer over blijft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet accepteren dat als een Urker een aanslag pleegt uit naam van God dat we dan maar heel Urk platgooien en de Urkers nog uit de as verjagen. Als India heel Pakistan gaat uitmoorden zal ik daar ook wel iets van zeggen. Verschil is dat ik dan minder dan in het geval met Israel zie hoe Nederland enige connectie heeft met het conflict waardoor onze opstellingo ook maar het kleinste verschil maakt.
Het geloof of de huidskleur van mensen maakt me echt niks uit.
Heb ik al meerdere posts aan gewijd. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij steunen en kopen van alles van China. China heeft een één-volk-politiek. Wat betekent dat er geen Oeigoer meer over blijft.
Ik zie geen enkele heftigheid qua reacties daarover. Geen bezetting van universiteiten. Geen ophef of topics vol van jou.
Hoe komt dat, denk je?
Heeft Israël bestaansrecht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere posts aan gewijd. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.
Wat is volgens jou dan het dodental in die provincie? Komt dat in de buurt van de 50.000 in Gaza? Denk je dat Nederlandse support voor China in de buurt komt bij die voor Israel? Welke politci hebben het recht van China om Oeigoeren te heropvoeden verdedigt dan?
Nopequote:
Allemaal ruis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere posts aan geweid. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.
Wat is volgens jou dan het dodental in die provincie? Komt dat in de buurt van de 50.000 in Gaza? Denk je dat Nederlandse support voor China in de buurt komt bij die voor Israel? Welke politci hebben het recht van China om Oeigoeren te heropvoeden verdedigt dan?
Alleen ben ik niet pro-Israel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nope
Maar het is linksom of rechtsom toch niet hard te maken dus als we gewoon dingen gaan roepen de hele dag iedere dag dan roep ik dat etto enkel pro israel is omdat ze moslims stukbombarderen
De politiek houdt zich ook gewoon met de Oeigoeren bezig. Daar gaan ze verder in dan bij Israel momenteelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij steunen en kopen van alles van China. China heeft een één-volk-politiek. Wat betekent dat er geen Oeigoer meer over blijft.
Ik zie geen enkele heftigheid qua reacties daarover. Geen bezetting van universiteiten. Geen ophef of topics vol van jou.
Hoe komt dat, denk je?
Waarom vraag je naar de bekende weg. Probeer eens een keer mee te komen in een discussie anders. We weten allemaal dat je een hekel hebt nieuw inzicht te verwerven maar het is zo doelloos om op je te reageren op deze manier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |