abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2025 @ 20:49:20 #226
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217657163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Uhuh Etto is weer in het topic en wat hebben we het over Israel Gaza man. Oh nee we hebben het weer over Etto's stokpaardjes. Omdat het zo'n denker is die originele inzichten heeft elke dag.
Mooi gebruik van een contradictio in terminis.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 20:55:22 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657245
quote:

[..]
Uhuh Etto is weer in het topic en wat hebben we het over Israel Gaza man. Oh nee we hebben het weer over Etto's stokpaardjes. Omdat het zo'n denker is die originele inzichten heeft elke dag.
Ik kan ook gewoon meehuilen met de wolven in het bos hoor.

Israël is genocide. Netanyahu is genocide. Westen is genocide. Europa is genocide. Amerika is genocide.

Het wit Westers koloniaal gristelijk zionistisch imperialisme is weer naarstig bezig zich te doen gelden, ditmaal in Palestina, en wat een schande dat we niet allemaal per direct eisen dat Israël - een westerse, witte, koloniale staat - zich opheft en gewoon normaal gaat doen, zodat er daar een regenboog-natie van tolerantie en begrip en inclusie en diversiteit kan groeien, waar iedereen, zeker vrouwen, homo's en andersdenkenden, hand in hand kumbaya zingt rond het haarvuur van broederlijkheid en vrijheid.

Wat goed dat onze studenten en die groep die echt niet enkele vanwege religie nu al anderhalf jaar loopt te blèren aandacht vraagt voor dit gruwelijk vertoon van wit westers koloniaal imperialisme. Wat verheffend dat deze mensen zo begaan zijn met mensenrechten en daardoor universiteiten slopen, Joden belagen en om boycots krijsen, want, immers, het veroordelen van mensen op basis van afkomst is enkel toegestaan wanneer het deze moreel verheven agenda uitkomt. Dan mag sowieso wel meer.

Volstrekt logisch ook, gezien de tijd en moeite die dat allemaal kost, dat je dit rondreizend circus van chronisch verontwaardigden nooit hoort over gruwelijkheden elders. Heeft ook totaal niets te maken met politieke, religieuze en ideologische motieven. Echt niet. Nee, echt niet. Geloof me nou: echt niet.

Serieus, ik ben om. Wat een strijd, wat een heldendom, wat een inspiratie.

...

Zo beter?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:00:05 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

Minder leuk is hoe ziende blind 'progressief' Nederland is geworden. Dat gaat namelijk nogal wat desastreuze effecten hebben voor minderheden. Jeweetwel, dat volk waar men voor zegt op te komen.
Dus de Gazanen zijn gewoon niet progressief genoeg om voor op te mogen komen?
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:01:41 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657330
quote:

[..]
Inderdaad, een van de ergste etnische zuiveringen sinds tijden is bezig.

En dan is 99% van je posts over het onderwerp hoe stom mensen die er tegen demonstreren wel niet zijn omdat ze niet aan de juiste voorwaarden voldoen.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:01:49 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus de Gazanen zijn gewoon niet progressief genoeg om voor op te mogen komen?
Mijn goedheid.

Doe me een lol, Hex, en volg een keer een cursus logisch argumenteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:02:23 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad, een van de ergste etnische zuiveringen sinds tijden is bezig.

En dan is 99% van je posts over het onderwerp hoe stom mensen die er tegen demonstreren wel niet zijn omdat ze niet aan de juiste voorwaarden voldoen.
Ja, Hex... daar gaat het om.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:04:41 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn goedheid.

Doe me een lol, Hex, en volg een keer een cursus logisch argumenteren.
Die mag jij hebben. Jij komt met het argument dat het stom en raar is dat progressieve mensen opkomen voor mensen in nood die een conservatief geloof aanhangen want homo's enzo. Dan is dat de enige conclusie die je kan trekken.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:06:21 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657388
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die mag jij hebben. Jij komt met het argument dat het stom en raar is dat progressieve mensen opkomen voor mensen in nood die een conservatief geloof aanhangen want homo's enzo. Dan is dat de enige conclusie die je kan trekken.
Nee, ik zeg dat het nogal debiel is dat een progressivo die een PVV'er op de brandstapel wil zetten omdat hij niet de correcte pronouns gebruikt nu hand in hand meemarcheert met salafi's.

Echt: lees je eens in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:07:34 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657398
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]
Nee, ik zeg dat het nogal debiel is dat een progressivo die een PVV'er op de brandstapel wil zetten omdat hij niet de correcte pronouns gebruikt nu hand in hand meemarcheert met salafi's.

Echt: lees je eens in.
Wie wil er precies een PVV'er op een brandstapel zetten? En waarom is het debiel om op te komen voor een conservatief volk in nood?
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:08:15 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wie wil er precies een PVV'er op een brandstapel zetten? En waarom is het debiel om op te komen voor een conservatief volk in nood?
En nu we toch bezig zijn, Hex...

Nog even over die 'weigerambtenaren' die D66 in een sterfhuisconstructie heeft gezet.

Waarom is er op dat gebied wat minder 'tolerantie' voor conservatief geloof, laat staan hele massa's die de straat op gaan voor de mensenrechten van SGP'ers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:10:14 #236
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En nu we toch bezig zijn, Hex...

Nog even over die 'weigerambtenaren' die D66 in een sterfhuisconstructie heeft gezet.

Waarom is er op dat gebied wat minder 'tolerantie' voor conservatief geloof, laat staan hele massa's die de straat op gaan voor de mensenrechten van SGP'ers?
Want SGP'ers worden uitgehongerd momenteel?

Stel dat de provincie Flevoland ineens Urk zou gaan belegeren en uithongeren, dan denk ik ook dat progressieve mensen dat niet tolereren nee.
pi_217657440
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Doe me een lol, Chadi.

Is niet erg om toe te geven dat dit je enkel interesseert vanwege 'broeders en zusters'.
Al zou het zo zijn dan maakt het niet minder erg wat Israël doet.

Jou gaat het om zionisten waardoor je de Palestijnen weg cijfert.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:14:04 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:11 schreef Chadi het volgende:

[..]
Al zou het zo zijn dan maakt het niet minder erg wat Israël doet.

Jou gaat het om zionisten waardoor je de Palestijnen weg cijfert.
Dat klopt.

Netanyahu hoort achter de tralies. Een monster, dat vooral bezig is de aandacht af te leiden van zijn eigen strafzaken.

Kolonisten zijn enge sektariërs die menen van alles te kunnen doen vanwege een boek.

Ik wacht verder nog altijd op een pro-'zionistische' post van mijn hand.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217657560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, Hex... daar gaat het om.

Je vertelt anderen wat ze denken en waarom ze dat denken. Wil van die personen het tegendeel niet aannemen. Je denkt werkelijk mij beter te kennen dan ik mezelf ken. Nogal Gloria Wekker van je.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 21:28:43 #240
236264 crew  capricia
pi_217657585
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 20:19 schreef sp3c het volgende:
Mja als de palestijnem hindu waren geweest had het jou weer geen kut kunnen schelen dus dat houdt elkaar wel een beetje in balans
Eerlijk?
Juist Etto wel.
Hij en ik hebben gemeen dat we het beiden nogal opvallend vinden dat er bijzonder voor aandacht voor dit conflict is, in tegenstelling tot allerlei andere extreme conflicten in deze wereld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217657641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want SGP'ers worden uitgehongerd momenteel?

Stel dat de provincie Flevoland ineens Urk zou gaan belegeren en uithongeren, dan denk ik ook dat progressieve mensen dat niet tolereren nee.
Ik zou het inderdaad niet accepteren dat als een Urker een aanslag pleegt uit naam van God dat we dan maar heel Urk platgooien en de Urkers nog uit de as verjagen. Als India heel Pakistan gaat uitmoorden zal ik daar ook wel iets van zeggen. Verschil is dat ik dan minder dan in het geval met Israel zie hoe Nederland enige connectie heeft met het conflict waardoor onze opstellingo ook maar het kleinste verschil maakt.
Het geloof of de huidskleur van mensen maakt me echt niks uit.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 21:40:36 #242
236264 crew  capricia
pi_217657687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zou het inderdaad niet accepteren dat als een Urker een aanslag pleegt uit naam van God dat we dan maar heel Urk platgooien en de Urkers nog uit de as verjagen. Als India heel Pakistan gaat uitmoorden zal ik daar ook wel iets van zeggen. Verschil is dat ik dan minder dan in het geval met Israel zie hoe Nederland enige connectie heeft met het conflict waardoor onze opstellingo ook maar het kleinste verschil maakt.
Het geloof of de huidskleur van mensen maakt me echt niks uit.
Wij steunen en kopen van alles van China. China heeft een één-volk-politiek. Wat betekent dat er geen Oeigoer meer over blijft.

Ik zie geen enkele heftigheid qua reacties daarover. Geen bezetting van universiteiten. Geen ophef of topics vol van jou.
Hoe komt dat, denk je?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217657811
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij steunen en kopen van alles van China. China heeft een één-volk-politiek. Wat betekent dat er geen Oeigoer meer over blijft.

Ik zie geen enkele heftigheid qua reacties daarover. Geen bezetting van universiteiten. Geen ophef of topics vol van jou.
Hoe komt dat, denk je?
Heb ik al meerdere posts aan gewijd. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.

Wat is volgens jou dan het dodental in die provincie? Komt dat in de buurt van de 50.000 in Gaza? Denk je dat Nederlandse support voor China in de buurt komt bij die voor Israel? Welke politci hebben het recht van China om Oeigoeren te heropvoeden verdedigd dan?
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:57:21 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Heb ik al meerdere posts aan gewijd. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.

Wat is volgens jou dan het dodental in die provincie? Komt dat in de buurt van de 50.000 in Gaza? Denk je dat Nederlandse support voor China in de buurt komt bij die voor Israel? Welke politci hebben het recht van China om Oeigoeren te heropvoeden verdedigt dan?
Heeft Israël bestaansrecht?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 21:57:54 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217657827
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Eerlijk?
Nope

Maar het is linksom of rechtsom toch niet hard te maken dus als we gewoon dingen gaan roepen de hele dag iedere dag dan roep ik dat etto enkel pro israel is omdat ze moslims stukbombarderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 21:59:02 #246
236264 crew  capricia
pi_217657837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Heb ik al meerdere posts aan geweid. Je hypocrisie over dit onderwerp is stuitend. Hilarische self-own om dit onderwerp te kiezen. Waar komt de informatie vandaan dat de Chinezen een genocide plegen op Oeigoeren. Organisaties als de VN, Amnesty etcetera. Die geven zelf al aan dat ze minder bewijs hebben voor deze genocide dan die in Gaza. Maar in geval van Gaza claim jij dat we een gerechterlijke uitspraak moeten afwachten voor we de genocide veroordelen. In geval van China neem je direct voor waar aan dit is een genocide daar moeten we iets mee. Daarbij is onze relatie met China lang niet zo warm als die met Israel, we leveren geen wapens aan China we laten zelfs ASML geen chips leveren. Zo'n zelfde opstelling hebben we totaal niet met Israel.

Wat is volgens jou dan het dodental in die provincie? Komt dat in de buurt van de 50.000 in Gaza? Denk je dat Nederlandse support voor China in de buurt komt bij die voor Israel? Welke politci hebben het recht van China om Oeigoeren te heropvoeden verdedigt dan?
Allemaal ruis.

Er is geen enkele universiteit bezet vanwege de behandeling van de Oeigoeren in China. Geen enkel topic over dit volk door jou vol gemaakt.
Men volgt het niet, het interesseert je minder.

Vraag jezelf af hoe dit komt.
Daar wordt ook een volk uitgewist.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:59:37 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217657844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nope

Maar het is linksom of rechtsom toch niet hard te maken dus als we gewoon dingen gaan roepen de hele dag iedere dag dan roep ik dat etto enkel pro israel is omdat ze moslims stukbombarderen
Alleen ben ik niet pro-Israel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 mei 2025 @ 21:59:52 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe komt dat, denk je?
De politiek houdt zich ook gewoon met de Oeigoeren bezig. Daar gaan ze verder in dan bij Israel momenteel

https://groenlinks.nl/nie(...)eigoerse-dwangarbeid

https://www.ad.nl/politie(...)-oeigoeren~a2e2427b/

https://www.nu.nl/politie(...)eigoeren-pleegt.html
pi_217657855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom vraag je naar de bekende weg. Probeer eens een keer mee te komen in een discussie anders. We weten allemaal dat je een hekel hebt nieuw inzicht te verwerven maar het is zo doelloos om op je te reageren op deze manier.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:01:00 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217657857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeker, maar wel een Israël dat zich niet met uithongeren van volkeren bezig houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')