Het is een vrij simpele vraag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom vraag je naar de bekende weg. Probeer eens een keer mee te komen in een discussie anders. We weten allemaal dat je een hekel hebt nieuw inzicht te verwerven maar het is zo doelloos om op je te reageren op deze manier.
Heb jij universiteiten bezet zien worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De politiek houdt zich ook gewoon met de Oeigoeren bezig. Daar gaan ze verder in dan bij Israel momenteel
https://groenlinks.nl/nie(...)eigoerse-dwangarbeid
https://www.ad.nl/politie(...)-oeigoeren~a2e2427b/
https://www.nu.nl/politie(...)eigoeren-pleegt.html
Doet er in deze reeks blijkbaar niet toe, we roepen gewoon random dingen over elkaarquote:
Ik wacht wel op quotesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doet er in deze reeks blijkbaar niet toe, we roepen gewoon random dingen over elkaar
Liefst dagenlang hetzeldde
Vanwege tribalisme
Je hoeft nethanyahu niet naar voren te schuiven. Hij staat niet alleen. Hij staat daar omdat het land rot is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Netanyahu hoort achter de tralies. Een monster, dat vooral bezig is de aandacht af te leiden van zijn eigen strafzaken.
Kolonisten zijn enge sektariërs die menen van alles te kunnen doen vanwege een boek.
Ik wacht verder nog altijd op een pro-'zionistische' post van mijn hand.
Het hele land ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hoeft nethanyahu niet naar voren te schuiven. Hij staat niet alleen. Hij staat daar omdat het land rot is.
Wellicht vind men dat de Nederlandse politiek voldoende doet wat in zijn macht ligt daarvoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij universiteiten bezet zien worden?
Topics vol op fok?
Nope.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Allemaal ruis.
Er is geen enkele universiteit bezet vanwege de behandeling van de Oeigoeren in China. Geen enkel topic over dit volk door jou vol gemaakt.
Men volgt het niet, het interesseert je minder.
Vraag jezelf af hoe dit komt.
Daar wordt ook een volk uitgewist.
Hij laat de hypocrisie mooi zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nope
Maar het is linksom of rechtsom toch niet hard te maken dus als we gewoon dingen gaan roepen de hele dag iedere dag dan roep ik dat etto enkel pro israel is omdat ze moslims stukbombarderen
Dat je niet 100% meedeint met de Pro-Pallie meute maakt je Pro-Israël.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij laat de hypocrisie mooi zien.
Etto is niet perse pro de huidige Israëlische regering. Vindt Netanyahu een oorlogsmisdadiger (of zou minimaal berecht moeten worden).
Maar dat er zoveel ophef is over Israël en weinig over andere ellende of 'genocides' in de wereld, valt ook hem op.
Dat is hoe ik zijn discours lees.
Welke universiteiten werken dan samen met Xijang?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht vind men dat de Nederlandse politiek voldoende doet wat in zijn macht ligt daarvoor.
Dat komt omdat het je geen f*ck interesseert. Anders had je het wel geweten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Nee dat je op geen enkel argument in gaat dat is ruis. Jouw hele afleidingsmanoevre over dit onderwerp is enkel ruis. Wat moet ik dan over die Oeigoeren zeggen, hoeveel zijn er dood, hoeveel zijn er aan het verhongeren. Wat is volgens jou de Nederlandse bijdrage dan? Hoe weet je zo zeker dat er een volk wordt uitgewist je noemt het ook uitgewist. Dus ben je dan om dat Israel een volk uitwist? Snap je wel waarom er protest is tegen het uitwissen van een volk?
Driekwart van onze economie drijft op China.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke universiteiten werken dan samen met Xijang?
Het zal ook meespelen dat Israël een staat is die we altijd als vriend zagen, maar die dingen is gaan doen die steeds lastiger te verdedigen zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij laat de hypocrisie mooi zien.
Etto is niet perse pro de huidige Israëlische regering. Vindt Netanyahu een oorlogsmisdadiger (of zou minimaal berecht moeten worden).
Maar dat er zoveel ophef is over Israël en weinig over andere ellende of 'genocides' in de wereld, valt ook hem op.
Dat is hoe ik zijn discours lees.
Nee daar komt het niet door. Daarbij was mijn vraag aan jou gericht. Lekker makkelijk om gewoon gelijk te blijven claimen terwijl ik een hele rits aan argumenten aan heb gevoerd waarom deze situtatie verschillend is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat komt omdat het je geen f*ck interesseert. Anders had je het wel geweten.
Ik ben dan niet zo van alles tribalisme noemen. Neemt niet weg dat het er wel is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je niet 100% meedeint met de Pro-Pallie meute maakt je Pro-Israël.
En dan lacht men om tribalisme.
Lekkere willekeurige claim. Onderbouw hem eens. Je bent echt maar wat aan het roepen zoals je demonstranten verwijt. Als we morgen Primark en al die Temu klotetroepwinkels kunnen verbieden dan ben ik direct voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Driekwart van onze economie drijft op China.
Zullen we Primark bestormen?
OK. Dan verbieden we die.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lekkere willekeurige claim. Onderbouw hem eens. Je bent echt maar wat aan het roepen zoals je demonstranten verwijt. Als we morgen Primark en al die Temu klotetroepwinkels kunnen verbieden dan ben ik direct voor.
Zeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal ook meespelen dat Israël een staat is die we altijd als vriend zagen, maar die dingen is gaan doen die steeds lastiger te verdedigen zijn geworden.
Het verplicht laten 'verhuizen' van mensen van hun geboortegrond is en blijft monsterlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Slecht plan... Libië is te dicht bij de EU.
Iets anders, we schijnen nogal tekorten te hebben overal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK. Dan verbieden we die.
Wat gaan die werknemers doen?
Ja, die vraag was best serieus. Dat is namelijk het probleem met dit hersenloos activisme.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Iets anders, we schijnen nogal tekorten te hebben overal.
Kan je me nou even inlichten waar ik de feiten vind dat de behandeling van de Oeigoeren even schrijnend is als wat met de Palestijnen gebeurd. Ik wil me graag informeren, zodat ik me meer druk kan maken erover.
Graag ook even uitleggen want nou onze hele bijdrage daaraan is. Ik zal ons associatieverdrag met die provincie wel over het hoofd hebben gezien ofzo. Maar als we dat kunnen opschorten ben ik er zeker voor dat onze regering zich daarvoor inzet!
Zeker wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee daar komt het niet door. Daarbij was mijn vraag aan jou gericht. Lekker makkelijk om gewoon gelijk te blijven claimen terwijl ik een hele rits aan argumenten aan heb gevoerd waarom deze situtatie verschillend is.
Welke universiteiten werken samen met die provincie? Wat zijn nou de daadwerkelijke cijfers? Waarom is bewijs van de VN in deze casus voldoende dat je volledig overtuigd bent van genocide terwijl je in geval van Israel waar nog meer bewijs is dat de VN daar maar wat uit de nek lult. Dat je al deze vragen uit de weg moet laat inderdaad mooi zien dat het jou zeker niets interesseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |