EBU moet na Basel echt heel snel op zoek gaan naar clausules in de bestaande regelgeving op grond waarvan ze de Isralische Omroep kunnen uitsluiten. Welke futiliteit het ook mag zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:55 schreef superniger het volgende:
Verzet tegen Isralische deelname Songfestival groeit, maar EBU verdedigt zich
https://nos.nl/artikel/25(...)r-ebu-verdedigt-zich
Als dit echt zo is vrees ik al helemaal voor een flutplek voor ons in de running orderquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben het met Matt eens. Voor de EBU zou dat het beste uitkomen (en ik gun het Frankrijk ook wel na bijna 50 jaar).
Niet nog een keer naar Zweden, niet naar Albani (waarvan we maar moeten afwachten hoe ze het gaan doen), geen dubbel voor Zwitserland en naar Nederland willen ze denk ik ook niet graag.
[ x ]
Goede vraag. Waar is Michelle Hunziker nu ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:05 schreef Thrts het volgende:
Waarom doet die derde host eigenlijk niet de semi finals?
Dan worden we wel gewoon twee jaar achter elkaar keihard genaaid met die running order in de finale he... we zijn het alweer vergeten omdat het nooit zover is gekomen maar in de finale stond Joost ook op een kansloze plek.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als dit echt zo is vrees ik al helemaal voor een flutplek voor ons in de running orderDan heb je straks Frankrijk op 11 ofzo en wij op 3.
Ja ik vertrouw het gewoon nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan worden we wel gewoon twee jaar achter elkaar keihard genaaid met die running order in de finale he... we zijn het alweer vergeten omdat het nooit zover is gekomen maar in de finale stond Joost ook op een kansloze plek.
Ik zie het ze zo doen maar dan valt het wel heel erg op.
Daar dacht ik ook even aan, maar Finland na ons lijkt me niet goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:38 schreef Mandy040986 het volgende:
He maar dit is toch best een goede loting voor ons?
Laatste keer dat we wonnen moesten we ook als 12e dus it’s a siiign.
Oh. My. God.quote:
Ik had het ook veel erger verwacht. We zitten voor Finland maar die kan nog best eens tegenvallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:38 schreef Mandy040986 het volgende:
He maar dit is toch best een goede loting voor ons?
Laatste keer dat we wonnen moesten we ook als 12e dus it’s a siiign.
Ik denk dat Finland wellicht een beetje veel is voor de casual kijker. Misschien is dat contrast wel mooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan, maar Finland na ons lijkt me niet goedIk had Claude liever in de 2e helft gehad. Maar hoop dat een top 5 er nog wel in gaat zitten voor ons.
Ergens denk ik dan ook: misschien moet er een fonds komen waar grotere landen aan bijdragen zodat kleine, vaak Oost-Europese landen kunnen blijven deelnemen. Is denk ik in ieders belang als er zo veel mogelijk landen meedoen en bovenal geografische spreidingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:57 schreef usagi414 het volgende:
Niet voor dit jaar maar alvast voor volgend jaar.
Een artikel over een interview met de voormalige HoD van Bosni-Herzegovina hoe moeilijk het voor ze is om terug te keren.
En dat zal voor meer kleinere landen gelden, die al zijn of dreigen af te haken.
[ x ]
Noorwegen laatste?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:51 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Deze thread zal vanaf 8 uur gevuld worden, ben benieuwd!
Dit lijkt mij wel een goede aanpassing. Dan is het toch wat beter te zien.quote:
Dat lijkt mij sterk, al weet je het nooit. Andersom had het nog gekund, want uitgezonderd bij Arcade doen we het de afgelopen jaren steeds heel veel beter bij de jury dan bij de kijkers thuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:08 schreef Aadrianus het volgende:
Nu maar hopen dat we niet al op dat moment van het scoreboard gaan, de vergetelheid in....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |