Ergens denk ik dan ook: misschien moet er een fonds komen waar grotere landen aan bijdragen zodat kleine, vaak Oost-Europese landen kunnen blijven deelnemen. Is denk ik in ieders belang als er zo veel mogelijk landen meedoen en bovenal geografische spreidingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:57 schreef usagi414 het volgende:
Niet voor dit jaar maar alvast voor volgend jaar.
Een artikel over een interview met de voormalige HoD van Bosnië-Herzegovina hoe moeilijk het voor ze is om terug te keren.
En dat zal voor meer kleinere landen gelden, die al zijn of dreigen af te haken.
[ x ]
Noorwegen laatste?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:51 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Deze thread zal vanaf 8 uur gevuld worden, ben benieuwd!
Dit lijkt mij wel een goede aanpassing. Dan is het toch wat beter te zien.quote:
Dat lijkt mij sterk, al weet je het nooit. Andersom had het nog gekund, want uitgezonderd bij Arcade doen we het de afgelopen jaren steeds heel veel beter bij de jury dan bij de kijkers thuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:08 schreef Aadrianus het volgende:
Nu maar hopen dat we niet al op dat moment van het scoreboard gaan, de vergetelheid in....
En dat terwijl ze, nu blijkt, in de halve finale nog onder ons zijn geëindigd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 04:12 schreef Eightyone het volgende:
Zweden is een prachtige plek gegund, zoals verwacht.
‘De mensen die de running order maken weten de uitslag van de semi niet!’quote:Op zondag 18 mei 2025 08:11 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat terwijl ze, nu blijkt, in de halve finale nog onder ons zijn geëindigd.
Ja, als dit jaar iets aangetoond heeft, dan is het dat we van de door de producer bepaalde volgorde af moeten.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘De mensen die de running order maken weten de uitslag van de semi niet!’
Ja doei.
Dat is inderdaad bijzonder geloofwaardig jaquote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘De mensen die de running order maken weten de uitslag van de semi niet!’
Ja doei.
Waarom zouden we dat moeten weten?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef Rebel- het volgende:
Is iemand er al achter welk jurylid letter Frits Spits is?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het verschil tussen halve finales en finale is echt bizar dit jaar. Oekraïne, Nederland, Estland, Zweden en Letland scoorden heel anders dan in de finale. Al is het verschil is bij Oekraïne niet zo groot.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:11 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat terwijl ze, nu blijkt, in de halve finale nog onder ons zijn geëindigd.
Die zal Israel wel op 1 hebben gezetquote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef Rebel- het volgende:
Is iemand er al achter welk jurylid letter Frits Spits is?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |