Hij ligt in Gelderland, @StevenHydequote:Op maandag 25 augustus 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
Tag maar als je em in je em in Gelderland dropt sally
Ja geen grapje, ik heb m gisteravond opgehaald en tijdens het lopen van het bord naar mn auto gepostquote:Op maandag 17 november 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt? Ik wilde em morgenochtend gaan halen. Maar jij hebt em dus al
Echt snelquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja geen grapje, ik heb m gisteravond opgehaald en tijdens het lopen van het bord naar mn auto gepost
Ja jij woont ook in mijn buurt hè?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja jij woont ook in mijn buurt hè?
Had jij m ook al eens kunnen verplaatsen?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ZekerJa ik ben nog fokstokmaagd
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Sally op 18-11-2025 16:07:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:01 schreef Bzzzzp het volgende:
Nice! Daar kom ik doorgaans 1x per jaar in juli 😎
(Iets met een wandelingetje rond Nijmegen)
Dit jaar heb ik tijdens een van die dagen in juli op 1 kilometer afstand van dat bord mijn auto geparkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:01 schreef Bzzzzp het volgende:
Nice! Daar kom ik doorgaans 1x per jaar in juli 😎
(Iets met een wandelingetje rond Nijmegen)
Leuke keuze. Orvelte sowieso leuk om even een uurtje rond te lopenquote:Op zondag 30 november 2025 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |