en wie was de Red Bull man die dacht even te gaan gravellen aan de rand van het asfalt die dit alles veroorzaakt heeft?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:43 schreef Chiappucci het volgende:
Was Pablo Torres die UAE-renner die als een van de eersten viel? Heeft in elk geval wel opgegeven.
Lijkt op Wandahl.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en wie was de Red Bull man die dacht even te gaan gravellen aan de rand van het asfalt die dit alles veroorzaakt heeft?
Die had even een Wanbeeldquote:
Als ze vandaag vol voor Danny zouden zijn gaan rijden had die er waarschijnlijk weer niets van gebakken.quote:I’m just really happy I could finish it off. Tomorrow is a new day – I fully commit to the leadout – but for now, we’ll enjoy this victory.
Welsford was al vrij snel DNF, dus ik heb zo het vermoeden dat hij het wel wistquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:24 schreef Remco het volgende:
Van Poppel gisteren
[..]
Als ze vandaag vol voor Danny zouden zijn gaan rijden had die er waarschijnlijk weer niets van gebakken.
Ecuador boven. Philipsen leek overschot te hebben maar wilde geen meter op kop rijden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Lidl aan het controleren in Hongarije, begrijp ik. Het vertrouwen in AWP moet groot zijn, of er schuilt misschien een onontdekt fenomeen in Paul Verbnjak.
Valt eigenlijk vies tegen, Rene geeft niet thuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een dramatisch AK veld in HongarijeDit worden miljoen miljard punten voor Astana.
Als zelfs Astana hem niet meer aan de praat krijgt, komt dat nooit meer goed..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt eigenlijk vies tegen, Rene geeft niet thuis.
Het liefje van Elodie Kuijper, derhalve halve Nederlandse zege!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:35 schreef Mykonos het volgende:
Gautherat is ook wel lekker in vorm laatste dagen
Ik heb de indruk dat Stéphane een tikje geagiteerd is.quote:“Dat we geen sponsor vinden? Ik neem aan dat het u ook niet ontgaat wat er in de wereld gebeurt?”: Lotto-CEO reageert op de kritiek op hem en zijn ploeg
“Mijn excuses als ik soms wat scherp was.” Bij het afscheid weet Stéphane Heulot (54) dat hij al hartelijker interviews gegeven heeft. Amper twee zeges, een kopman die lang op de sukkel was en nog steeds geen nieuwe sponsor. De CEO van Lotto blijft een optimist, ook nu, maar de kritiek aan zijn adres valt hem soms zwaar: “Vragen jullie aan Rudi Garcia ook waarom hij geen Nederlands spreekt?”
Dat hij bovengetekende niet al te gunstig gezind is. Pas na een ruim een half uur in het interview zal Heulot het letterlijk uitspreken – lees verderop. Maar als hij ons in een vergaderzaaltje in de service course van de ploeg in Temse de hand schudt, merken we het meteen. Stuurse blik, nors knikje. Dit is geen moment voor smalltalk. Dan maar meteen over naar de meest prangende vraag.
Hoe kijkt de CEO van Lotto naar de prestaties van zijn team tot dusver?
“Ik kan moeilijk beweren dat ik tevreden ben. C’est clair. We hebben te weinig gewonnen. We kunnen onvoldoende onze stempel drukken. Dit is geen goed seizoen voorlopig. Maar zonder er een Calimero-verhaal van te maken: daar zijn wel gegronde redenen voor. Veel blessures. Op zeker ogenblik hadden we negen renners tegelijk die niet konden koersen. En zelfs wie er wel bij was, was niet altijd honderd procent. Lennert Van Eetvelt heeft weken met een breukje in zijn voet rondgereden. Maar Lennert is wel een van die leiders die het team vertrouwen moet geven. Dat missen we momenteel.”
Amper twee zeges: een ritje in de Ster van Bessèges en etappewinst in de Ronde van Turkije. Dat is…
“… niet genoeg. Dat zeg ik toch. Maar het seizoen is niet voorbij. Waarom zouden we bijvoorbeeld geen goede Tour kunnen rijden? Lennert zal dan helemaal fit zijn, Arnaud De Lie zal er opnieuw bij zijn, ik geloof sterk in Jenno Berckmoes: ik blijf optimistisch. Maar wat mij opvalt: toen we het de voorbije twee jaar wel goed deden, heb ik dat amper iemand horen opmerken. Het is kennelijk veel makkelijker om te zeggen dat het niet goed gaat.”
Feit is dat Arnaud De Lie al voor het tweede jaar op rij nergens stond in het voorjaar en er vroegtijdig de stekker heeft uitgetrokken. Dat kan je niet anders dan zorgwekkend noemen.
“Eén: vorig jaar was anders. Toen hebben we de oorzaak duidelijk kunnen identificeren: de ziekte van Lyme. Dit jaar kunnen we dat niet. Ja, Arnaud was niet op niveau. Maar mag ik opmerken dat hij nog altijd jong is? (23, red.) Iedereen lijkt dat uit het oog te verliezen. Het is niet eenvoudig om op die leeftijd met druk om te gaan. Dan kunnen er zaken gebeuren die niet makkelijk te begrijpen zijn. Zeker als het intussen wat tegenzit.”
U bedoelt?
“Op stage in Denia is hij twee keer gevallen. Daarna had hij last van allergieën. Dat zijn niet de grootste zaken, maar toeval is het niet. Dat heeft hem een achterstand opgeleverd. En vervolgens kom je in een voorjaar terecht waar elke klassieker een wereldkampioenschap waard is. Arnaud heeft die trein nooit meer kunnen inhalen.”
Volgens je sportief manager Kurt Van de Wouwer moet De Lie geen 90 maar 110 procent voor zijn vak leven.
“Die woorden laat ik aan Kurt. Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, maar hoeveel renners zijn er die 110% voor hun vak leven en ook niet elke zondag met hun armen omhoog over de streep rijden? Kijk: Arnaud is iemand die van het leven houdt, die plezier maakt, die graag lacht. Stop je hem in een te strikt schema functioneert hij niet. Maar Arnaud is géén luierik. Als we drie maanden lang een huis voor hem in Spanje huren, dan ligt hij daar niet in zijn bed PlayStation te spelen. Arnaud werkt hard.”
Dat is een andere theorie: hij zou net te hard gewerkt hebben en overtraind uit de winter gekomen zijn.
(zucht) “Dat bedoel ik dus: iedereen zegt maar wat. Iedereen lijkt wel een expert. Ik kijk naar zijn TrainingPeaks en zie dat Arnaud gedaan heeft wat hij moest doen. Was er op zeker moment sprake van overtraining? Zat de timing van zijn training soms verkeerd? Mogelijk. Maar achteraf is het makkelijk praten. Dan hadden we zelf eerder moeten ingrijpen. (resoluut) Het belangrijkste is dat Arnaud een groot talent blijft. Dat is niet weg. Zondag herneemt hij in Rund um Köln. Ik kijk ernaar uit.”
Ruim een jaar geleden zorgde Maxim Van Gils met goede resultaten nog voor een nieuw elan bij Lotto. Dat lijkt intussen helemaal verdwenen.
“Een nieuw elan? Fijn dat u dat eindelijk eens opmerkt. Dat heb ik toen nooit gelezen. Soit. Loopt iedereen hier vandaag supergelukkig rond? Natuurlijk niet. Allemaal wachten we op de vonk die de machine in gang steekt. Maar die gaat komen, zeker weten. En lang niet alles is slecht: Arjen Livyns heeft een goede lente gehad, Jarno Widar bewijst bijna wekelijks zijn talent en komt volgend jaar naar het profteam. Maar misschien zijn we iets te relaxed geworden toen vorige winter duidelijk werd dat de promotie naar de WorldTour al quasi zeker was. Hebben we te snel gezegd dat dit een overgangsjaar zou worden. Plus: onze winter is ook niet makkelijk geweest. Het late vertrek van Maxim heeft de ploeg en ons programma behoorlijk gedestabiliseerd.”
Een nieuwe naamsponsor zou helpen. Die zoektocht duurt inmiddels al een jaar.
“Een jaar?”
Vorig jaar in mei doken de eerste signalen op dat Dstny niet zou verlengen.
“Excuseer: begin augustus heeft Dstny ons laten weten dat het niet zou doorgaan. En dan nog had het een clausule tot 31 december. Dát is de realiteit. En we werken eraan. Maar ik neem aan dat het u ook niet ontgaat wat er in de wereld gebeurt? De handelsoorlog tussen China en Amerika, de verkiezing van de Amerikaanse president: veel bedrijven zijn bezorgd. De prioriteit ligt niet onmiddellijk bij sponsoring.”
De tijd dringt. Volgend jaar zit Lotto normaliter in de WorldTour. Dat betekent: méér financiële verplichtingen en een veel drukker programma op het hoogste niveau. Momenteel rijdt Lotto de Giro niet. Volgend jaar kan dat niet meer.
“Daar zijn we ons van bewust. We hebben een jonge ploeg. We hebben er altijd een punt van gemaakt om niet te snel te gaan en onze renners de tijd te geven om zich te ontwikkelen. Ik zal het geen probleem noemen, maar het is inderdaad een bijkomende complicatie richting volgend jaar. Maar dat weten we al langer. Daarom ook dat we dit een overgangsjaar hebben genoemd. Lopen we voor op ons schema? Neen. Maar hebben we een achterstand? Ook niet.”
Intussen zijn talenten als Brent Van Moer en Alec Segaert einde contract. Dit is de periode waarin de transfermarkt volop beweegt.
“En denkt u dat het bij ons niet beweegt? Dat wij niet met hen praten? Ook dat stoort mij. Het wordt altijd voorgesteld alsof wij financiële problemen hebben. Wij hebben geen moeilijkheden. Maar willen we onze middelen verhogen? Uiteraard. Alleen zullen wij het loon van een renner nooit maal vier kunnen doen. Wij hebben geen budget van 70 miljoen zoals Red Bull. En daar moeten we ook niet op mikken. Trouwens, niet alles is een geldkwestie. Neem Segaert. Voor hem is de omkadering die we bieden minstens zo belangrijk. En als ik daar iets over mag zeggen: qua performance maken we ons zeker niet belachelijk. Integendeel, daar staan we niet veraf van de allerbesten. Dat beweer ik niet. Dat blijkt uit de geluiden die ik opvang van renners die hier vertrokken zijn.”
Is het een optie om de WorldTourlicentie te weigeren? Het zou jullie veel financiële verplichtingen besparen.
“In geen geval. Terugkeren naar de WorldTour was net de missie waarmee ik hier twee en half jaar geleden ben begonnen.”
En wat als die nieuwe sponsor er niet zou komen? Gaat Lotto dan opnieuw het financiële gat dichtrijden?
“Laten we vooral al heel gelukkig zijn dat de loterij al veertig jaar doet wat ze nu doet. Is dat genoeg? Neen. Gaat de loterij nog meer doen? Ook niet. Daarvan zijn we ons bewust. Maar intussen blijft de loterij wel een trouwe, gegarandeerde partner. Dat is heel veel waard.”
De voorwaarden voor de nieuwe sponsor zijn al versoepeld. Het moet geen Belgisch bedrijf zijn en Lotto hoeft niet meer per se de eerste naamsponsor te zijn.
“We staan inderdaad open voor meer dan een scenario. Maar is het niet logisch dat het niet meer noodzakelijk Belgisch hoeft te zijn? De bedrijfswereld is per definitie internationaal. Trouwens: achter Dstny zat een Frans investeringsfonds. Dat was ook niet Belgisch.”
Intussen ontsnapt ook u niet aan de kritiek…
“Merkwaardig dat u dat aansnijdt. Het is uw krant, uzelf, die dat geschreven heeft. Ik spreek geen Nederlands. Mijn Engels zou slecht zijn. Los van het feit dat het laatste niet waar is, waarom moet dat?”
Omdat het uw functioneren zou beïnvloeden. Zoals iemand uit de brede entourage van de ploeg deze week zei: “Zolang Heulot Frans kan praten, communiceert hij prima. Maar zodra het in een andere taal moet, wordt het moeilijker.”
“Eerst over dat Nederlands. Ik heb, na een verloren weddenschap met mijn schoonmoeder, ooit een cursus Nederlands gevolgd. Maar ik daag u uit een week met mij mee te lopen. Ik heb er gewoon geen tijd voor. Waarom begint men daar ook altijd over? Doet u dat ook als Garcia bondscoach wordt? Of destijds bij Tedesco? En ging het zoveel beter met de Belgische voetbalploeg toen Wilmots bondscoach was? En die sprak wel Frans en Nederlands. En ja, mijn vrouw is West-Vlaamse. Maar als ik haar hoor praten en ik hoor dan Kurt Van de Wouwer (uit de Kempen, red.): dat is een andere taal. Jullie verstaan mekaar onderling vaak niet.”
Blijft het feit dat het niet ideaal is voor een Belgische ploeg met deels Vlaamse renners en partners.
“Maar daarom is de voertaal binnen de ploeg ook Engels. Zo staat het ook in mijn contract: ik moet Engels kunnen spreken. Dat doe ik. En niemand binnen de ploeg die mij al gezegd heeft dat dat een probleem is. Of ze nu Frans spreken of een andere taal: ik ben close met al mijn renners.”
Dus we kunnen de rest van dit interview in het Engels doen?
“Absolutely. No problem.” (De rest gebeurt in een mix van grotendeels Engels en Frans, red.)
Een andere kritiek aan uw adres luidt dat u te weinig commercieel zou denken.
“Nog zoiets... (zucht) Laat me één voorbeeld geven: het contract met Orbéa (fietsconstructeur, red.). Er zijn veel redenen waarom ik zou kunnen zeggen dat ik daar meer dan mijn deel in gehad heb. Maar is dat hoe ik het moet doen? ‘Ik, ik, ik?’ Voor mij is dat teamwerk. Wat betekent dat ook: commercieel denken? Als dat wil zeggen dat je moet liegen en beweren dat je overal contacten hebt terwijl dat niet waar is, dan pas ik liever.”
De kritiek raakt u duidelijk diep.
“Ja. Maar niet voor mezelf, wel voor de mensen rond mij. Ik ben de laatste die zal beweren dat ik perfect ben. Natuurlijk maak ik fouten. Maar toen ik hier in januari 2023 aan begonnen ben, moest alles hier heropgebouwd worden. En we hébben de zaken gekeerd. Daarom: moest ik ook maar ergens het gevoel hebben dat ik de verdere evolutie van de ploeg in de weg sta, zou ik zelfs niet wachten tot men mij doorstuurt. Ik heb een contract van onbepaalde duur. Dan zal ik zelf wel weggaan. Ik hou van mijn renners, mijn staf en deze ploeg, maar ik ga mij niet kost wat kost vastklampen aan deze job. Maar zolang vraag ik wel een beetje fair play. Word ik boos als je schrijft dat we voorlopig een slecht seizoen hebben? Neen. Want dat is zo. Maar ik word wel boos als mijn zoontje van elf van zijn juf moet horen dat er van alles over zijn papa in de krant staat wat niet terecht is. Misschien ben ik te gevoelig. Te emotioneel. Dat kan. Maar laat de wereld en de koers hard zijn, ik blijf liever een beetje menselijk.”
Lelangue, Heulot, ze weten ze wel uit te zoeken bij de Lotto he?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Stéphane een tikje geagiteerd is.
Emmanuel Hubert is binnenkort ook vrij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lelangue, Heulot, ze weten ze wel uit te zoeken bij de Lotto he?
quote:Waarom maakt Amaury Capiot zo een moeizaam jaar door? De 31-jarige Hoepertingenaar, wiens contract afloopt bij Arkéa-B&B Hotels, geeft een opvallende reden. “Ik heb vier maanden op een asymmetrische fiets gereden.”
(...)
Over de oorzaak van zijn liesklachten laat de Hoepertingenaar liever niet het achterste van zijn tong zien. “Laat het ons houden op een mechanisch mankement aan een fietsonderdeel. Een zes- à zevental renners van de ploeg kampten met hetzelfde probleem. Dat ik in Romandië plots last had van mijn rechter- in plaats van mijn linkerlies, wijt ik aan compensatie van mijn lichaam. Als je vier maanden op een asymmetrische fiets hebt gereden, lijkt het me logisch dat je lijf zich weer moet aanpassen aan de normale staat.
Wel weer een crash en DNF van Zingle terwijl hij op pole-position lag om dit rondje te winnen. Het kan natuurlijk niet té goed gaan bij Visma.quote:
Zijn ze op kop aan het knallen met Martinez, Jurgen Zomermaand en Tim Naberman?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:53 schreef Mykonos het volgende:
In Rund om Köln hebben Picnic en Bora grandioos de slag gemist, dat wordt weer een overwinning voor Brennan.
Bittner gewoon mee. Dehairs is ook wel een linke.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:53 schreef Mykonos het volgende:
In Rund om Köln hebben Picnic en Bora grandioos de slag gemist, dat wordt weer een overwinning voor Brennan.
Gezien de beperkte middelen vind ik dit prima. Beter dan niks.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:19 schreef Halcon het volgende:
Omloop der Kempen wordt niet echt geweldig in beeld gebracht.
Beter dan niks, dat wel. Wel jammer dat kop van het peloton amper in beeld was.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien de beperkte middelen vind ik dit prima. Beter dan niks.
quote:
Het waren 40 fantastische kilometers. Dit komt nooit meer goed.quote:"Maar De Lie zou helemaal niet eindigen. Amper anderhalf uur na zijn hoopvolle woorden aan de start zat zijn comeback er al op. Na veertig kilometer brak het peloton op de eerste noemenswaardige helling van de dag even in twee. Andere grote namen als Girmay, de latere winnaar Brennan en Nils Politt zaten attent mee voorin. Van De Lie toen al geen spoor meer. “Op het zwaarste stuk was hij nog mee, maar op de uitloper kreeg hij het meteen lastig en moest hij het laten lopen”, aldus sportdirecteur Nicolas Maes na afloop. “Hij kon moeilijk ademhalen, zijn hartslag was heel hoog, het ging gewoon niet.” Meteen was de wedstrijd voor De Lie voorbij. Terwijl alles even verderop weer samentroepte, verdween De Lie na circa veertig kilometer anoniem en totaal roemloos uit de wedstrijd. Maes: “Hij had ook niet de ambitie om terug te keren. Zijn gevoel was echt niet oké. Arnaud is afgedraaid, is op zijn eentje nog anderhalf uur gaan fietsen en heeft dan de bus opgezocht.”
Waarom laten ze hem weer koersen voor ze weten wat er met hem aan de hand is en voor ze weten dat hij weer op niveau is? Op deze manier maak je het alleen maar erger. Dramatische ploeg.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Het waren 40 fantastische kilometers. Dit komt nooit meer goed.
Omdat ze niet beter wetenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom laten ze hem weer koersen voor ze weten wat er met hem aan de hand is en voor ze weten dat hij weer op niveau is? Op deze manier maak je het alleen maar erger. Dramatische ploeg.
Lekkere bocht nog wel 10 meter van de finish.quote:
Fietsen in elkaar zo te zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekkere bocht nog wel 10 meter van de finish.
Al was dit niet heel handig.
En als het aan hem ligt, volgend jaar nog eensquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
40, en toch gewoon nog een jaar miljoenen stelen. Een fenomeen.
Ik heb nog nooit zo'n absurd frame gezien, jij? Deze man is 175 centimeter lang met een spanwijdte van 2 meter 11.quote:
Om over die afschuwelijke toe covers maar niet te spreken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n absurd frame gezien, jij? Deze man is 175 centimeter lang met een spanwijdte van 2 meter 11.
Welcome to the gun showquote:
Degradatiepaniek?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hebben bij de Lotto nog eens goed naar de situatie van De Lie gekeken en besloten: het gaat eigenlijk best lekker zo, we laten hem gewoon het beoogde programma afwerken!
Iemand die na 40 kilometer lost in Köln, gaat niet veel punten halen. Lotto kan eigenlijk ook al niet meer degraderen, al halen ze geen enkel punt meer.quote:
Sleeveless zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt hilarisch. Hij lijkt een terminale triatleet.
Ukyo heeft inmiddels met drie verschillende renners ritten gewonnen. Stukje domineren. Nahom zelf heeft gisteren helaas veel tijd verloren, maar dat is allemaal plotsklaps vergeten als je op Mount Fuji wint.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zeray @:rellende_rotscholier
[ x ]
Mokertje steil.
Ik denk dan eerder Hagenes, Kelderman of Van Baarle. Zou het Affini ook gunnen maar dat overlapt waarschijnlijk te veel met de rol van Campenaerts.quote:
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brennan, die wint meteen vijf ritten.
Ja, dat gaan ze nooit doen. Alles in dienst van het rijdende skelet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.
Bij Visma gaan ze vast geen 19-jarige naar de Tour sturen en al helemaal niet als ze vol voor de eindzege willen gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteldquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor een ploeg die overigens zo hoog in de topsportmentaliteit zegt te zitten is het me overigens een raadsel waarom Kuss in dit stadium al als een zekerheid wordt gezien. Die is echt fucking slecht dit seizoen. En het vorige ook.
Ze zullen wel redeneren dat er eigenlijk geen enkel alternatief is en de upside vele malen hoger ligt dan ieder ander dan ook, waar veel voor valt te zeggen, maar ik vind het behoorlijk Picniciaans denken om iemand die al anderhalf jaar lang van teleurstelling in teleurstelling valt in een vroeg stadium een zekerheidsspeld te geven. Daag zo'n gozer eens uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteld
Ik zit in de selectie 2025 te kijken en inderdaad TINA. Brommers die lang tempo kunnen rijden zijn er voldoende maar mannen die mee kunnen met de laatste paar knechten van UAE kom je niet verder dan Yates en Kuss. Paar jaar geleden zou je dat van Wielco mogen verwachten, nu en met een Giro in de benen lijkt dat wel heel erg wensdenken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze zullen wel redeneren dat er eigenlijk geen enkel alternatief is en de upside vele malen hoger ligt dan ieder ander dan ook, waar veel voor valt te zeggen, maar ik vind het behoorlijk Picniciaans denken om iemand die al anderhalf jaar lang van teleurstelling in teleurstelling valt in een vroeg stadium een zekerheidsspeld te geven. Daag zo'n gozer eens uit.
Als Yates en Kuss een normaal niveau halen (en dat lijkt me bij beiden wel een twijfelgeval), heb je met Jorgenson erbij toch wel een goede ploeg? Grotere vraag is dan of de kopman zelf in de buurt kan komen van Pogiquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit in de selectie 2025 te kijken en inderdaad TINA. Brommers die lang tempo kunnen rijden zijn er voldoende maar mannen die mee kunnen met de laatste paar knechten van UAE kom je niet verder dan Yates en Kuss. Paar jaar geleden zou je dat van Wielco mogen verwachten, nu en met een Giro in de benen lijkt dat wel heel erg wensdenken.
Ze hebben natuurlijk ook Jorgenson nog maar die wil je niet direct als knecht uitspelen.
Volgens mij heeft hij vooral (meermaals?) zwaar corona gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteld
Wel een goede ploeg, maar stukken minder dan UAE. Poga is erbij, dus dan is UAE niet zo'n zooitje zoals het nu in de Giro lijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Yates en Kuss een normaal niveau halen (en dat lijkt me bij beiden wel een twijfelgeval), heb je met Jorgenson erbij toch wel een goede ploeg? Grotere vraag is dan of de kopman zelf in de buurt kan komen van Pogi
Korte hoogtestage, meestal toch wel 2,5-3 we(e)k(en)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu over twee weken ook aan de start van de Dauphine.
MTB Novo Mesto > hoogtestage La Plagne > Dauphine > Tour.
Moet toch iets kunnen doen tijdens de eerste drie ritten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens, prima parcours voor hem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet toch iets kunnen doen tijdens de eerste drie ritten.
Als hij de Tour eindelijk eens serieus neemt moet hij van het vierluik Boulogne-sur-Mer, Rouen, Vire en Mur-de-Bretagne er toch minstens twee winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, prima parcours voor hem.
En zo te lezen is Novo Mesto slechts een tussendoortje en is er dit jaar wel focus op de Tour. Ik reken alvast op een gele Mathieu op dag 2.
Die zou ik in de eerste week zeker een aantal keer als kanshebber zien. Helaas gaat Visma dat niet doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brennan, die wint meteen vijf ritten.
Wat een karig veld daar zegquote:Op zondag 25 mei 2025 16:07 schreef Halcon het volgende:
Het lijkt erop dat Kevin Inkelaar morgen weer eens gaat koersen. In de Classic Alpes-Maritimes.
Eigenlijk alleen Total en Tietema op sterkte.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, elf ploegenWaarvan dan ook nog drie continentale ploegen.
We gunnen het Cristian Rodriquez.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen Mercan-Tour Alpes Maritimes. Leuke eendaagse bergkoers maar deelnemersveld is wel eens beter geweest
Gouden kans voor Bisiaux.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We gunnen het Cristian Rodriquez.
Verder kijken we naar Jegat, Crescioli, Berrade, Carboni.
Het houdt niet over. Sosa en Herrada wil ik niet noemen.
Ja, zonde. Zo'n mooi parcours en dan dit veld.quote:
Denk dat een serieuze piek naar de Dauphiné waardevoller is. Erg te spreken over de flexibiliteit van AG2R.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seixas had hier zijn eerste overwinning kunnen pakken.
Die ken ik nog nietquote:Op zondag 25 mei 2025 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik schrijf trouwens Juan Felipe Rodriguez op. Als je in de Isard bergop Widar kunt kloppen ben je een aanstaand fenomeen.
Kans is aanwezig dat je hem snel in een persbericht van de UCI ziet verschijnen, maar in de tussentijd houden we hem in de gaten.quote:
Welke ploeg gaat er in trappen en waarom is het Cofidis?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Jodokus Guerin icm met Portugese magie blijft leveren. Alle Spaanse proconti ploegen aan patatten gereden.
[ afbeelding ]
Zit nu op hoogtestage voor de Dauphine. Kijken hoe ver Seixas daar kan komen in een absoluut topveld.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seixas had hier zijn eerste overwinning kunnen pakken.
Dat is het halve startveldquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Favorieten
⭐⭐⭐⭐⭐Cristian Rodriguez
⭐⭐⭐⭐ Jordan Jegat, Leo Bisiaux
⭐⭐⭐ Adrien Maire, Clement Braz Afonso, Giovanni Carboni, Brieuc Rolland, Urko Berrade
⭐⭐ Ivan Ramiro Sosa, Juan Felipe Rodriguez, Jesus Herrada, Nans Peters, Joris Delbove, Mathieu Burgaudeau, Lander Loockx, German Dario Gomez, Ludovico Crescioli, Jose Felix Parra, Yaël Joalland, Baptiste Huyet, Fernando Tercero, Tom Donnenwirth
Emil is het met mij eens. Dit is voor Cristian.
Waarvan ook nog 20 continentale renners en Kevin Inkelaar.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is het halve startvelder doen er maar 72 mee
⭐ Fabien Doubey, Axel Mariault, Alex Martin, Sam Maisonobe, Louis Rouland, Estiven Garcia, Juan David Urian, Elie Gesbert, Diego Uriarte, Hugo Aznar, Kilian Verschueren, Kevin Inkelaar, Clement Izquierdo, Hugo Toumire, Jaakko Hänninen, Damien Girard, Joris Chaussinandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarvan ook nog 20 continentale renners en Kevin Inkelaar.
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Jorgenson, Martinez, Maas Mas Mas, Skjelmose, Lipowitz.. het is wel eens slechter geweest inderdaad. En daar komen vast nog namen bijquote:Op maandag 26 mei 2025 09:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zit nu op hoogtestage voor de Dauphine. Kijken hoe ver Seixas daar kan komen in een absoluut topveld.
Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mijquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Favorieten
⭐⭐⭐⭐⭐Cristian Rodriguez
⭐⭐⭐⭐ Jordan Jegat, Leo Bisiaux
⭐⭐⭐ Adrien Maire, Clement Braz Afonso, Giovanni Carboni, Brieuc Rolland, Urko Berrade
⭐⭐ Ivan Ramiro Sosa, Juan Felipe Rodriguez, Jesus Herrada, Nans Peters, Joris Delbove, Mathieu Burgaudeau, Lander Loockx, German Dario Gomez, Ludovico Crescioli, Jose Felix Parra, Yaël Joalland, Baptiste Huyet, Fernando Tercero, Tom Donnenwirth
Emil is het met mij eens. Dit is voor Cristian.
Cristian is as we speak iedereen aan het slopen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mij
CRod2 is ook eigenlijk te sterk voor dit peloton vol halve en hele krukken.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cristian is as we speak iedereen aan het slopen.
quote:Jonathan Castroviejo stopt met wielrennen: "Het is tijd om een nieuw hoofdstuk te starten"
De 38-jarige Bask Jonathan Castroviejo stopt na dit seizoen als profwielrenner, zo meldt zijn team INEOS Grenadiers. De Spaanse hardrijder vervulde vooral een knechtenrol bij onder andere Movistar en Team Sky (later INEOS Grenadiers). Het grootste succes van Castroviejo was zijn overwinning op het EK tijdrijden in 2016, waar hij Victor Campenaerts versloeg.
"Ik denk dat dit het ideale moment is om te stoppen. Na jaren van inzet en passie is het tijd om een nieuw hoofdstuk te starten in mijn leven. Ik wil al mijn vrienden, familie en teams bedanken voor alle steun door dik en dun. Wielrennen heeft me alles gegeven en daar ben ik iedereen en alles ontzettend dankbaar voor.
Emiraat al-Almeida mag lekker strijden tegen het verliezende Emiraat uit de Giro. Kortom, een erg evenwichtige verdeling tussen de startlijst in Zwitserland en in de Dauphine.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Jorgenson, Martinez, Maas Mas Mas, Skjelmose, Lipowitz.. het is wel eens slechter geweest inderdaad. En daar komen vast nog namen bij
Kevin heeft de finish niet gehaaldquote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
⭐ Fabien Doubey, Axel Mariault, Alex Martin, Sam Maisonobe, Louis Rouland, Estiven Garcia, Juan David Urian, Elie Gesbert, Diego Uriarte, Hugo Aznar, Kilian Verschueren, Kevin Inkelaar, Clement Izquierdo, Hugo Toumire, Jaakko Hänninen, Damien Girard, Joris Chaussinand
Ook nog een ster voor Kevin
(Uiteraard) streep door Dauphine na z'n MTB-succesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beter niet meer op de weg dit seizoen en enkel mountainbiken, heeft die jongen dan niets in de melk te brokkelenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
(Uiteraard) streep door Dauphine na z'n MTB-succes
Volgend jaar 30 miljoen bieden en dan mag je m hebbenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mij
Bike Aid dat Iran even komt koloniseren met al hun Eritreeërs.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Milkias met zijn eerste profzege. In de breedte een matig veld, maar toch nog een paar aardige teams.
Hij begint met de dag meer op crackhoofd Thijs te lijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs 'Gouden Krek' liep niet zó te koop met zijn olumpische titel
Ik stel voor dat user @DeeBee hiermee in Qatar rond gaat rijden.quote:
Als hij te koop is!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stel voor dat user @:deebee hiermee in Qatar rond gaat rijden.
https://www.bikeaid.de/en(...)rticle-67ea961f6be5dquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als hij te koop is!
Rijd hier al regelmatig in mijn Team Benediction x Men in Glaz Rwanda shirtje
Blijven doneren!quote:BIKE AID has designed a special jersey symbolizing our connection to African cycling. Every supporter who donates at least ¤100 will receive this jersey, with all proceeds going toward our initiative "30,490 ¤ for Africa."
Why this number? 30,490 kilometers represent the length of Africa's coastline – a symbol of the barriers we want to overcome together. Every contribution helps give African athletes a place on our team and supports young talents on their way to Kigali.
quote:Arnaud De Lie (23) komt donderdag toch niet aan de start van Boucles de la Mayenne, een vierdaagse rittenkoers in Frankrijk. De Belgisch kampioen van Lotto is woensdag ziek opgestaan, zo klinkt het bij de ploeg.
Ruim anderhalve maand na zijn opgave in Gent-Wevelgem maakte De Lie op 18 mei zijn terugkeer in Keulen, maar in de Duitse eendagskoers verdween hij na amper veertig kilometer al uit het peloton. De Boucles de la Mayenne was normaal gezien de volgende halte van De Lie in een poging alsnog de Tour de France te halen, die op 5 juli van start gaat in Rijsel. Maar die test gaat nu niet door.
“Arnaud is vanochtend ziek opgestaan en moet noodgedwongen naar huis vertrekken”, klinkt het in een officiële mededeling van Lotto, dat dinsdag nog de selectie aankondigde mét De Lie erbij. “Hij zal het de komende dagen rustig aan doen en hij zal thuis de training hervatten. Victor Van De Putte is zijn vervanger in Mayenne.”
“De rest van het programma van Arnaud - met de Brussels Cycling Classic en de Ronde van Zwitserland in juni - blijft ongewijzigd”, aldus de ploeg. Over zijn deelname aan de Tour de France schrijft Lotto voorlopig niets. Wellicht is het nog te vroeg om daar een definitieve beslissing over te nemen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs 'Gouden Krek' liep niet zó te koop met zijn olumpische titel
Beetje Justin Bieber vibes.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij begint met de dag meer op crackhoofd Thijs te lijken.
Dat zou geweldig zijn. Prima terrein om te koersen en bovendien iets wat we nog nooit in wedstrijdverband gezien hebben.quote:
quote:1 YEMANE Dawit BIKE AID 3:26:48
2 SEYFOLLAHIFARD Hasan Iran ,,
3 YEMANE Even Istanbul Büyükșehir Belediye Spor Türkiye ,,
4 KHALMURATOV Muradjan Uzbekistan 0:06
5 EMISCI Ferhat Spor Toto Cycling Team 0:09
6 MAEKELE Milkias BIKE AID 0:13
7 HABTEAB Yoel BIKE AID ,,
8 YIĞIT Tahir Spor Toto Cycling Team ,,
9 VATAN Amir Hossein Vride ,,
10 REMKHI Rudolf Team Vino - North Qazaqstan Region ,,
Het idee is dat we hier eindigen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:29 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe ze de start gaan verknallen door 2 vlakke ritten erin op te nemen
Nog steeds wel een leuke variant.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De iconische proloog van 700m in Linz is niet meer, onacceptabel.
Een geluk nog dat José Been er niet bij is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit Britse commentaarduo bij de Ronde van Noorwegen is niet te doen.
Gelukkig is de nieuwe Red Bull ook alweer uit, we noteren pispotkapsel Van Gils op anderhalve minuut.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef Pistolero het volgende:
Dus al het werk van Visma heeft er enkel toe geleid dat ze Nordhagen hebben gelost. Ouderwetse disasterclass
Lopen is nochthans een specialiteit van Ingebritsenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ingebritsen liep weer uit in de laatste kilometer, bijzonder.
Brennan had het voor de rest weer helemaal onder controle in deze regen en wind.
Sowieso weinig goede klassementsrenners mee. Ik zie Dvernes, de onvermijdelijke Covi, Christen en dat was het wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig is de nieuwe Red Bull ook alweer uit, we noteren pispotkapsel Van Gils op anderhalve minuut.
Die is er weer bij gaan liggen blijkbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig is de nieuwe Red Bull ook alweer uit, we noteren pispotkapsel Van Gils op anderhalve minuut.
Axel Laurance ook, won vorig jaar dit rondje nog maar we noteren nu een DNF.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is er weer bij gaan liggen blijkbaar
Valt op zich wel mee toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh het is sowieso een dramatisch veld in Noorwegen
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit Britse commentaarduo bij de Ronde van Noorwegen is niet te doen.
Moest je zus wel lachen achter de piano?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lijkt het gemiddelde azc in Nederland wel hahaha.
Check deze. @:Mani89
Geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.
Die andere noemde Bjerg de hele tijd Bjell.
Denk dat hij wel een poging gaat wagen ja (al die lijkt de aankomst bergop me net wat te zwaar voor hem)quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Del Grosso voor een klassement gaan?
Je spreekt het ook uit als Bjell in het Deens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.
Die andere noemde Bjerg de hele tijd Bjell.
Volgens mij is het meer Bjewh.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Je spreekt het ook uit als Bjell in het Deens.
De uitslag doet vermoeden dat het een rit in lijn van 4,3 kilometer was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog steeds wel een leuke variant.
Dat was het ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag doet vermoeden dat het een rit in lijn van 4,3 kilometer was.
Moedergods, wat de fuck. Ik ben fan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Bekijk deze YouTube-video
Gelachen om Tim Wafler die na 2 meter bergop volledig parkeert en laatste wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moedergods, wat de fuck. Ik ben fan.
Mijn FPCL oog zit er weer boenk op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:28 schreef wimderon het volgende:
Thibaud Gruel heeft gevlogen, ruim sneller dan de rest (en dan vorig jaar).
Ja die had echt een hele goede punch. Die geeft hier de winst weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Bálint Feldhoffer zat er ook weer boenk op, die blijft maar bevestigen na zijn doorbraak in Mersin.
Vet. Moeten ze ook op het hoogste niveau gaan doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Bekijk deze YouTube-video
Op Mount Fuji hebben ze dit ook wel eens gedaan toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijzonder concept. Op de Col de la Loze hebben ze dat in de Ronde van de Toekomst ook eens gedaan, maar bij de profs nog geen vervolg gekregen.
Jepquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op Mount Fuji hebben ze dit ook wel eens gedaan toch?
Ik mis nog een reactie over de 39-jarige Saeid Safarzadeh die alles kapot heeft gereden in Iran.quote:
Nordhagen ook, maar dan de andere kant op.quote:
Het was dus gewoon een schwalbe?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:59 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu fietst alweer zonder brace
https://sporza.be/nl/2025(...)brace~1748617843570/
Dus jij zegt dat Attila Valter, die altijd alleen maar bezig is met Attila Valter, ook nu weer alleen bezig was met Attila Valter?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:18 schreef wimderon het volgende:
Wat is precies de functie van Valter hier? Heeft de hele tijd in z'n eentje gezeten, terwijl eerst Nordhagen en later Hagenes het op moesten lossen voor Brennan, die enkel dankzij het aanzetten en doorzetten van Langellotti de rit nog pakt.
Mooi stukje recency bias.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan De Lie ooit geweest is.
Hij rijdt toch een prima seizoen tot nu toe en heeft al gewonnen. Dat is belangrijk in de eerste profjaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel medelijden met Del Grosso die het echt elke keer aflegt tegen Brennan
Maak me wakker als mijn jongens weer eens gaan schroeien in het verre oosten. Askari heeft nog best wat topjaren in zich bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis nog een reactie over de 39-jarige Saeid Safarzadeh die alles kapot heeft gereden in Iran.
We zijn nog lang niet van commentator annex zaakwaarnemer annex schnabbelkoning Karrel af.quote:Karl Vannieuwkerke heeft zijn contract met VRT voor vier jaar verlengd. Daarmee blijft de 54-jarige Vlaming de commentaarstem bij de belangrijkste wielerwedstrijden en het gezicht van wielertalkshow Vive le Velo tot zeker eind 2029. Eerder deze week werd al bekend dat Vannieuwkerke niet meer exclusief voor de zender werkt.
Functioneringsgesprekken voeren ze daar nooit he?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet van commentator annex zaakwaarnemer annex schnabbelkoning Karrel af.
Iemand als Christen zou morgen toch wel 20 seconden weg moeten kunnen rijden, zou je zeggen.. al kan Brennan dan zondag nog boni’s pakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:33 schreef Pistolero het volgende:
Hoe ver gaat grapjas Brennan morgen komen in Noorwegen?
Zeker gezien het extreem matige klimveld en de bonis kan hij dit rondje zo maar winnen.
Tour of Iran (Azarbaijan) of Tour of Estonia?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is die vijfde dan? Ik tel er net als gisteren vier.
Nu ik voor de zoveelste keer het rijtje op PCS afga tel ik er nu ook vijfquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tour of Iran (Azarbaijan) of Tour of Estonia?
Je ziet zelfs geen enkele geklopte wilde arm- en protestgebaren maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De UCI is nu al klaar met de aanstaande Mexicaanse werelddominantie. Dit winnende Mexicaantje is wel heel erg makkelijk teruggezet in de uitslag. Dat er weer allemaal bochten te vinden zijn in de laatste meters is natuurlijk niet het probleem.
Ponomar overigens ook nog teruggezet wegens juichen voor een ploeggenoot, altijd tegen Petrolike.
Je hebt wel gelijk dat dat gisteren ook zo was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ik voor de zoveelste keer het rijtje op PCS afga tel ik er nu ook vijf
Ook nog 3 sterk bezette en bekende 2.2 racesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat dat gisteren ook zo was.
Helaas ben ik net 2 dagen te laat in Tartu voor de 2e etappe van de Tour of Estonia, 16 rondjes om de kerk genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |