Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mijquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Favorieten
⭐⭐⭐⭐⭐Cristian Rodriguez
⭐⭐⭐⭐ Jordan Jegat, Leo Bisiaux
⭐⭐⭐ Adrien Maire, Clement Braz Afonso, Giovanni Carboni, Brieuc Rolland, Urko Berrade
⭐⭐ Ivan Ramiro Sosa, Juan Felipe Rodriguez, Jesus Herrada, Nans Peters, Joris Delbove, Mathieu Burgaudeau, Lander Loockx, German Dario Gomez, Ludovico Crescioli, Jose Felix Parra, Yaël Joalland, Baptiste Huyet, Fernando Tercero, Tom Donnenwirth
Emil is het met mij eens. Dit is voor Cristian.
Cristian is as we speak iedereen aan het slopen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mij
CRod2 is ook eigenlijk te sterk voor dit peloton vol halve en hele krukken.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cristian is as we speak iedereen aan het slopen.
quote:Jonathan Castroviejo stopt met wielrennen: "Het is tijd om een nieuw hoofdstuk te starten"
De 38-jarige Bask Jonathan Castroviejo stopt na dit seizoen als profwielrenner, zo meldt zijn team INEOS Grenadiers. De Spaanse hardrijder vervulde vooral een knechtenrol bij onder andere Movistar en Team Sky (later INEOS Grenadiers). Het grootste succes van Castroviejo was zijn overwinning op het EK tijdrijden in 2016, waar hij Victor Campenaerts versloeg.
"Ik denk dat dit het ideale moment is om te stoppen. Na jaren van inzet en passie is het tijd om een nieuw hoofdstuk te starten in mijn leven. Ik wil al mijn vrienden, familie en teams bedanken voor alle steun door dik en dun. Wielrennen heeft me alles gegeven en daar ben ik iedereen en alles ontzettend dankbaar voor.
Emiraat al-Almeida mag lekker strijden tegen het verliezende Emiraat uit de Giro. Kortom, een erg evenwichtige verdeling tussen de startlijst in Zwitserland en in de Dauphine.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Jorgenson, Martinez, Maas Mas Mas, Skjelmose, Lipowitz.. het is wel eens slechter geweest inderdaad. En daar komen vast nog namen bij
Kevin heeft de finish niet gehaaldquote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
⭐ Fabien Doubey, Axel Mariault, Alex Martin, Sam Maisonobe, Louis Rouland, Estiven Garcia, Juan David Urian, Elie Gesbert, Diego Uriarte, Hugo Aznar, Kilian Verschueren, Kevin Inkelaar, Clement Izquierdo, Hugo Toumire, Jaakko Hänninen, Damien Girard, Joris Chaussinand
Ook nog een ster voor Kevin
(Uiteraard) streep door Dauphine na z'n MTB-succesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu over twee weken ook aan de start van de Dauphine.
MTB Novo Mesto > hoogtestage La Plagne > Dauphine > Tour.
Beter niet meer op de weg dit seizoen en enkel mountainbiken, heeft die jongen dan niets in de melk te brokkelenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
(Uiteraard) streep door Dauphine na z'n MTB-succes
Volgend jaar 30 miljoen bieden en dan mag je m hebbenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hep mijn tegenstander, altijd tegen mij
Bike Aid dat Iran even komt koloniseren met al hun Eritreeërs.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Milkias met zijn eerste profzege. In de breedte een matig veld, maar toch nog een paar aardige teams.
Hij begint met de dag meer op crackhoofd Thijs te lijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs 'Gouden Krek' liep niet zó te koop met zijn olumpische titel
Ik stel voor dat user @DeeBee hiermee in Qatar rond gaat rijden.quote:
Als hij te koop is!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stel voor dat user @:deebee hiermee in Qatar rond gaat rijden.
https://www.bikeaid.de/en(...)rticle-67ea961f6be5dquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als hij te koop is!
Rijd hier al regelmatig in mijn Team Benediction x Men in Glaz Rwanda shirtje
Blijven doneren!quote:BIKE AID has designed a special jersey symbolizing our connection to African cycling. Every supporter who donates at least ¤100 will receive this jersey, with all proceeds going toward our initiative "30,490 ¤ for Africa."
Why this number? 30,490 kilometers represent the length of Africa's coastline – a symbol of the barriers we want to overcome together. Every contribution helps give African athletes a place on our team and supports young talents on their way to Kigali.
quote:Arnaud De Lie (23) komt donderdag toch niet aan de start van Boucles de la Mayenne, een vierdaagse rittenkoers in Frankrijk. De Belgisch kampioen van Lotto is woensdag ziek opgestaan, zo klinkt het bij de ploeg.
Ruim anderhalve maand na zijn opgave in Gent-Wevelgem maakte De Lie op 18 mei zijn terugkeer in Keulen, maar in de Duitse eendagskoers verdween hij na amper veertig kilometer al uit het peloton. De Boucles de la Mayenne was normaal gezien de volgende halte van De Lie in een poging alsnog de Tour de France te halen, die op 5 juli van start gaat in Rijsel. Maar die test gaat nu niet door.
“Arnaud is vanochtend ziek opgestaan en moet noodgedwongen naar huis vertrekken”, klinkt het in een officiële mededeling van Lotto, dat dinsdag nog de selectie aankondigde mét De Lie erbij. “Hij zal het de komende dagen rustig aan doen en hij zal thuis de training hervatten. Victor Van De Putte is zijn vervanger in Mayenne.”
“De rest van het programma van Arnaud - met de Brussels Cycling Classic en de Ronde van Zwitserland in juni - blijft ongewijzigd”, aldus de ploeg. Over zijn deelname aan de Tour de France schrijft Lotto voorlopig niets. Wellicht is het nog te vroeg om daar een definitieve beslissing over te nemen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs 'Gouden Krek' liep niet zó te koop met zijn olumpische titel
Beetje Justin Bieber vibes.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij begint met de dag meer op crackhoofd Thijs te lijken.
Dat zou geweldig zijn. Prima terrein om te koersen en bovendien iets wat we nog nooit in wedstrijdverband gezien hebben.quote:
quote:1 YEMANE Dawit BIKE AID 3:26:48
2 SEYFOLLAHIFARD Hasan Iran ,,
3 YEMANE Even Istanbul Büyükșehir Belediye Spor Türkiye ,,
4 KHALMURATOV Muradjan Uzbekistan 0:06
5 EMISCI Ferhat Spor Toto Cycling Team 0:09
6 MAEKELE Milkias BIKE AID 0:13
7 HABTEAB Yoel BIKE AID ,,
8 YIĞIT Tahir Spor Toto Cycling Team ,,
9 VATAN Amir Hossein Vride ,,
10 REMKHI Rudolf Team Vino - North Qazaqstan Region ,,
Het idee is dat we hier eindigen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:29 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe ze de start gaan verknallen door 2 vlakke ritten erin op te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |