Valt op zich wel mee toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh het is sowieso een dramatisch veld in Noorwegen
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit Britse commentaarduo bij de Ronde van Noorwegen is niet te doen.
Moest je zus wel lachen achter de piano?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lijkt het gemiddelde azc in Nederland wel hahaha.
Check deze. @:Mani89
Geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.
Die andere noemde Bjerg de hele tijd Bjell.
Denk dat hij wel een poging gaat wagen ja (al die lijkt de aankomst bergop me net wat te zwaar voor hem)quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Del Grosso voor een klassement gaan?
Je spreekt het ook uit als Bjell in het Deens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De brabbelende Pippa York, dat kan echt niet.
Die andere noemde Bjerg de hele tijd Bjell.
Volgens mij is het meer Bjewh.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Je spreekt het ook uit als Bjell in het Deens.
De uitslag doet vermoeden dat het een rit in lijn van 4,3 kilometer was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog steeds wel een leuke variant.
Dat was het ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag doet vermoeden dat het een rit in lijn van 4,3 kilometer was.
Moedergods, wat de fuck. Ik ben fan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Bekijk deze YouTube-video
Gelachen om Tim Wafler die na 2 meter bergop volledig parkeert en laatste wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moedergods, wat de fuck. Ik ben fan.
Mijn FPCL oog zit er weer boenk op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:28 schreef wimderon het volgende:
Thibaud Gruel heeft gevlogen, ruim sneller dan de rest (en dan vorig jaar).
Ja die had echt een hele goede punch. Die geeft hier de winst weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Bálint Feldhoffer zat er ook weer boenk op, die blijft maar bevestigen na zijn doorbraak in Mersin.
Vet. Moeten ze ook op het hoogste niveau gaan doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |