SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij deze geef ik korting op deze bolk!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PDiddy vieze vieze man
klikken op eigen risicoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PDiddy vieze vieze man
klikken op eigen risico![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.How can I make this topic about me?![]()
Yes! Thanks man!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
KW
Vanmiddag ga je weer werken! veel succes daar!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
klikken op eigen risico![]()
![]()
![]()
![]()
Je kent Puff Daddy niet???quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.![]()
omg GG!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
PDiddy zegt mij niks, die ken ik niet. En zo te zien is dat maar goed ook.
puff Daddy
PdiddyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen koning! Hoop dat je je draai een beetje zal vinden daar. Ik heb er iig vertrouwen in m8quote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Om tot de conclusie komen dat ie z'n bekende nummers wel kentquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG is nu naarstig aan het googlen![]()
Thanks broeder!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen koning! Hoop dat je je draai een beetje zal vinden daar. Ik heb er iig vertrouwen in m8![]()
ik mag toch hopen van welquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om tot de conclusie komen dat ie z'n bekende nummers wel kentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een klootzak die diddyHeb alleen de eerste minuut gekeken en ben gestopt
jepquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een klootzak die diddyHeb alleen de eerste minuut gekeken en ben gestopt
ik ook
weerzinwekkendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het zal je kind maar zijn die zo wordt mishandeld en openbaar wordt getoond op heel internet pfff..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik zie ook beelden van Brobbey en? die voor dit incident dingen doen bij Vaessen die niet door de beugel kunnenquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
Etienne Vaessen blijkbaar groot fan van P diddy zo te zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ja misschien dat ik hem wel ken maar ja. Ik heb niet gelijk een 'O die'.How can I make this topic about me?![]()
je leeft echt onder een steen!!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik hem wel ken maar ja. Ik heb niet gelijk een 'O die'.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
.
[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 15-05-2025 10:04:21 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja ook schandalig. Echt schandalig dat geweld wat je veel te vaak ziet ontstaan bij voetbal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ook beelden van Brobbey en? die voor dit incident dingen doen bij Vaessen die niet door de beugel kunnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bizar dat er niet harder wordt ingegrepenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ook schandalig. Echt schandalig dat geweld wat je veel te vaak ziet ontstaan bij voetbal.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer dan stadionverbod zal wel niet in zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar dat er niet harder wordt ingegrepen![]()
Ze moeten echt een voorbeeld nemen door bijv naar rugby te kijken. Wat dat betreft kan het voetbal nog veel leren van andere sporten..quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar dat er niet harder wordt ingegrepenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja over het supportsgeweld nog maar te zwijgen iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer dan stadionverbod zal wel niet in zitten.
daar hoor je idd nooit wat over.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze moeten echt een voorbeeld nemen door bijv naar rugby te kijken. Wat dat betreft kan het voetbal nog veel leren van andere sporten..![]()
*whèènnggghhhhhquote:
(gitaarsolo)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Rainbow in the Skyquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is jouw leukste van de jaren 90?![]()
![]()
Ik ben gek op regenbogenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
bring me back to the rainbow track?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik moet vooral aan deze baan denken van mariokart bij rainbow track:quote:
Maar dat is mijn nerd gedachte
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet vooral aan deze baan denken van mariokart bij rainbow track:
[ afbeelding ]
Maar dat is mijn nerd gedachte
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet vooral aan deze baan denken van mariokart bij rainbow track:
[ afbeelding ]
Maar dat is mijn nerd gedachte![]()
![]()
Oh fijn te horenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rustig wel op dit moment![]()
Met jou dan?![]()
Met mij ook rustig!vanmiddag lekker sporten
![]()
Lekker gezondquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh fijn te horen![]()
Met mij ook rustig!vanmiddag lekker sporten
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh jong's![]()
Nog niet wakker hoor...
En werken nu...Oef.
Gelukkig thuis ivm afspraak vanmiddag.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Rustig aan Sallyquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:51 schreef Sally het volgende:
Oh jong's![]()
Nog niet wakker hoor...
En werken nu...Oef.
Gelukkig thuis ivm afspraak vanmiddag.![]()
![]()
Morguh Greysquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot
[..]
Jus![]()
[..]
goedemorgen
[..]
Stevennnnnn![]()
[..]
GG genotjes
[..]
Lovely lov![]()
![]()
[..]
Druif
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Amyyyyyyyyquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een warm gevoel van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een warm gevoel van jou![]()
Ikke?quote:nee joh, 7u eruit.
Maar is wel soort van uitslapen, hele ochtend aan het hout klovennu ff bakkie
![]()
Oh al lekker bezigquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ikke?nee joh, 7u eruit.
Maar is wel soort van uitslapen, hele ochtend aan het hout klovennu ff bakkie
![]()
![]()
![]()
Morguh Bbquote:Lekker bakkie, thnxquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En Hoi hoi Rob
Robquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:36 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Doei schatjequote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Amy mijn heldin, en de liefste hier![]()
Fijne dag schatje, ik ga ook weer verder![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef Bally-b het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook een fijne dag!![]()
![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zo dan ik weet gelijk mijn plaatsquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef Bally-b het volgende:
[..]
![]()
Als ik een plank bestel van 120 cm lang in welk van de volgende pakketten zou het dan zitten?
1: 41x30x61 cm
2: 48x5x72 cm
3: 4x3x32,5 cmTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oei mag hopen niet in elk pakket iets van de plankquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een plank bestel van 120 cm lang in welk van de volgende pakketten zou het dan zitten?
1: 41x30x61 cm
2: 48x5x72 cm
3: 4x3x32,5 cm
Smile, it's free therapy.![]()
Met nieuwe foto's is er niets te zienquote:en de chirurg heeft ook bevestigd dat er niets is
Dus 10 juni komt hij deze kant op
Trotste mama van Ambar
OHHH wat een goed nieuws!!!!! he he Loopt het toch nog goed af!!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met nieuwe foto's is er niets te zienen de chirurg heeft ook bevestigd dat er niets is
Dus 10 juni komt hij deze kant op![]()
![]()
![]()
![]()
WAt fijn dat hij over 3.5 week al hierheen komt
Vooral ontzettend fijn voor de hond dat hij niet onder het mes hoeft enzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OHHH wat een goed nieuws!!!!! he he Loopt het toch nog goed af!!!![]()
![]()
![]()
![]()
WAt fijn dat hij over 3.5 week al hierheen komtTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OHHH wat een goed nieuws!!!!! he he Loopt het toch nog goed af!!!![]()
![]()
![]()
![]()
WAt fijn dat hij over 3.5 week al hierheen komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jazeker. Is niet mis zo'n operatie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral ontzettend fijn voor de hond dat hij niet onder het mes hoeft enzoSmile, it's free therapy.![]()
Hoi?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey Puzziequote:
Werk, werk...quote:
Bel jij 112?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
justin ook maar liefs driekwartier spoorloosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dit is echt Uniek, heb nu HVN aan de telefoon. ze staan perflexquote:
ze gaan op pad om hem te zoeken en te informeren naar zijn afwezigheid en waarom hij de bolk verzaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*proest!quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit is echt Uniek, heb nu HVN aan de telefoon. ze staan perflex
ze gaan op pad om hem te zoeken en te informeren naar zijn afwezigheid en waarom hij de bolk verzaakt![]()
Daar ging míjn koffie, lol!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je begint op GG te lijkenquote:
hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoiquote:
Zo daaar is het verloren schaap weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nognooit GG en Sally in eenzelfde kamer gezien, hmmmmmmmm. Verdacht.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik bedoel met verslikken in de koffiequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb nognooit GG en Sally in eenzelfde kamer gezien, hmmmmmmmm. Verdacht.
Ja begrijp ik hoor Dotquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel met verslikken in de koffie
Gelukkig maarquote:
Je hebt ze wel apart in een kamer gezien?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb nognooit GG en Sally in eenzelfde kamer gezien, hmmmmmmmm. Verdacht.![]()
Daar laat ik me ff nie over uit kussendvogeltjequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt ze wel apart in een kamer gezien?![]()
![]()
woeiiiiiiquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Daar laat ik me ff nie over uit kussendvogeltje![]()
![]()
![]()
Helleuw waterfietssteven
Mijn volgende waterfiets staat gepland op vrijdag 6 juniquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiiiiii![]()
![]()
Helleuw waterfietssteven![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn volgende waterfiets staat gepland op vrijdag 6 juni![]()
dat zijn nog 3 weken!!!!!
Zijn vrouw en kind dan weg?
Hier moet ik gepost hebben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ow crap je hebt me door.. Ja tussendoor kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Maar vrouw is dan een nachtje weg en ik heb al gefixed dat hier dan 2 waterfietsen worden besteld!quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat zijn nog 3 weken!!!!!
Zijn vrouw en kind dan weg?
Hallo BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow crap je hebt me door.. Ja tussendoor kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Maar vrouw is dan een nachtje weg en ik heb al gefixed dat hier dan 2 waterfietsen worden besteld!
[ afbeelding ]![]()
wat heb je je kind moeten geven hiervoor?
![]()
Wellicht binnenkort - als jij naar de Meet gaatquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb nognooit GG en Sally in eenzelfde kamer gezien, hmmmmmmmm. Verdacht.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Gewoon eerlijk onderhandelen he. Ik zei of we eten een waterfiets of spruitjesstamppot
[ afbeelding ]
Dan zou ik wel erg door de mand vallen. Blijk ik misschien wel een nek te hebben en geen bastognekoeken te etenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht binnenkort - als jij naar de Meet gaat
quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou ik wel erg door de mand vallen. Blijk ik misschien wel een nek te hebben en geen bastognekoeken te eten
Ik had net een hele mooie uitvaart.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja hoor, de kleine slaapt lekker door tegenwoordig en slaapt deels al op haar eigen kamerquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey usernameNog alles evengoed met je gezinnetje?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ah dat is fijn. Hopelijk @Harrie ook even goed geknuffeldquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Halverwege de maand en Jus kan al achterover leunen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb ook niet het idee dat er verder nog heel hard gestreden wordt ofzoTrotste mama van Ambar
de punten moeten aan komen vliegenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat er verder nog heel hard gestreden wordt ofzo![]()
er voor gaan is te zwaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu boeien mij die punten weinig dus dat scheelt.Trotste mama van Ambar
ik hoef niet te winnen
maar degene die roepen dat Jus elke keer wint
doen er zelf ook weinig moeite voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien moet de reward wat omhoog. Een gedicht is leuk maar een eetbon van thuisbezorgd zal een gamechanger zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
ik hoef niet te winnen
doen er zelf ook weinig moeite voor
ik denk niet dat het veel uitmaaktquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien moet de reward wat omhoog. Een gedicht is leuk maar een eetbon van thuisbezorgd zal een gamechanger zijn
DTS is ook een plek waar mensen graag ergens tegen aanschoppen
en wat is nu makkelijker dan iemand die wel wintThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* Fogel schopt tegen DTS aanI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
jij doet dat eigenlijk nooitquote:
ook niet als je een kutdag hebtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie het nut er niet van in.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij doet dat eigenlijk nooit
ook niet als je een kutdag hebtI'm surrounded by morons!
Ok ok ik waardeer het welquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vindt de dicht kunst van @:Grrrrrrrr niet goed genoeg![]()
![]()
Maar ik waardeer een goede waterfiets nog iets meer
hij levert sinds mei 2018 elke maand ook hequote:Op donderdag 15 mei 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vindt de dicht kunst van @:Grrrrrrrr niet goed genoeg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
elke maandquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij levert sinds mei 2018 elke maand ook he
zonder uitzondering
een bon van thuisbezorgd heb je hier trouwens weinig aan
![]()
Alsof er tegenop te boksen is. Dan gaan mensen terecht wel wat anders doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
ik hoef niet te winnen
doen er zelf ook weinig moeite voorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
als jij wintquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ok ok ik waardeer het wel![]()
![]()
Maar ik waardeer een goede waterfiets nog iets meer
krijg jij een waterfietsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij wint
krijg jij een waterfiets![]()
![]()
En hopelijk ook nog een gedicht van de heer grrrrrrrBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Same.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
I'm surrounded by morons!
dan verwacht ik wel dat je gaat winnen volgende maand hequote:Op donderdag 15 mei 2025 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
![]()
En hopelijk ook nog een gedicht van de heer grrrrrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
enige optie is kilometers ver weg en nog heel smerig?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
er zijn 3 optiesquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
enige optie is kilometers ver weg en nog heel smerig?
alle 3 niet te etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow wacht 4
als je een bezorgtijd van 2 uur voor lief neemtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga mijn best doen en meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel dat je gaat winnen volgende maand heBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Komt ook een stuk talent en ervaring kijken bij dat bolken. Dus eigenlijk moet ik gaan overpresteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh jeequote:Op donderdag 15 mei 2025 14:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen en meer kan ik niet doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Och gut je bent wel echt gepikeerd he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of een spoedcursus?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Komt ook een stuk talent en ervaring kijken bij dat bolken. Dus eigenlijk moet ik gaan overpresteren.![]()
nee hoor, dts is juist heel laagdrempelig, veel nieuwelingen gehad die hebben gewonnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Komt ook een stuk talent en ervaring kijken bij dat bolken. Dus eigenlijk moet ik gaan overpresteren.Uw ADH vitamine Worst
Heb nu nog een halve maand om heel goed te observeren hoe justin het precies doetEn een halve maand om een schriftje te kopen zoals GG. En dan noteren, analyseren en in juni in praktijk brengen
Ik ben geen nieuweling dus ik kan niet winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hoor, dts is juist heel laagdrempelig, veel nieuwelingen gehad die hebben gewonnen.I'm surrounded by morons!
Nice!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nu nog een halve maand om heel goed te observeren hoe justin het precies doetEn een halve maand om een schriftje te kopen zoals GG. En dan noteren, analyseren en in juni in praktijk brengen
![]()
![]()
Lekker bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tip 1quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
gooi het schriftjes idee uit het raamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dan AI op loslatenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
neeeeee
dat heb je allemaal niet nodig
volharding wel
ik ga maar eens even koffie drinken bij mijn paps en mamsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volg mijn online cursus, actieprijs voor maar slechts 999Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4195 / +352 / +157 / 6527 / 7178
2. KillemWieft / 531 / +91 / +91 / 166 / 282
3. aeque / 473 / +6 / +24 / 1109 / 1470
4. devzero / 439 / +34 / +0 / 351 / 443
5. HappyCharly / 438 / +25 / +4 / 360 / 488
6. hemarookworst / 406 / +54 / +6 / 670 / 952
7. Dr.Mikey / 376 / +20 / +17 / 192 / 298
8. Harrie / 369 / +6 / +94 / 480 / 637
9. _UserName_ / 292 / +0 / +3 / 222 / 333
10. gebrokenglas / 286 / +29 / +15 / 996 / 1325
11. Rob / 245 / +17 / +1 / 90 / 155
12. KoningWouter / 232 / +6 / +1 / 712 / 900
13. mario390 / 218 / +41 / +14 / 48 / 105
14. StevenHyde / 196 / +18 / +15 / 615 / 768
15. Sally / 167 / +91 / +16 / 66 / 114
16. Moonlight / 161 / +11 / +5 / 332 / 423
17. Lovely / 157 / +15 / +5 / 954 / 1124
18. Fogel / 147 / +8 / +1 / 190 / 271
19. DJMO / 145 / +2 / +0 / 94 / 126
20. sp3c / 144 / +9 / +29 / 198 / 257SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jezus, al zo lang ja?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij levert sinds mei 2018 elke maand ook he![]()
De tijd vliegt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
* Fogel gooit een wekkerI'm surrounded by morons!
Heldquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, al zo lang ja?![]()
De tijd vliegt![]()
![]()
Ik had na dat gedicht voor Moentjuh nooit moeten vragen aan de volgende winnaar:"Wil jij ook een rijm?"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had na dat gedicht voor Moentjuh nooit moeten vragen aan de volgende winnaar:"Wil jij ook een rijm?".![]()
![]()
nee joh de juiste keuze gemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had na dat gedicht voor Moentjuh nooit moeten vragen aan de volgende winnaar:"Wil jij ook een rijm?".Uw ADH vitamine Worst
Neee ik las het woord 'idee' te laat en nu ligt t schriftje in de tuin vd burenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
tip 1
gooi het schriftjes idee uit het raamBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar ben je mooi vanafquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Neee ik las het woord 'idee' te laat en nu ligt t schriftje in de tuin vd buren![]()
![]()
Denk dat er dan al meer dan 90 bolkrijms zijn geweest.Is wel eens een maandje uitgevallen door sluiting van DTS.
Dat zijn veul vogels en koeien zeg.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op welke ben je het meest trots?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat er dan al meer dan 90 bolkrijms zijn geweest.Is wel eens een maandje uitgevallen door sluiting van DTS.
Dat zijn veul vogels en koeien zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er veul Grrrrrrrrquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zijn veul vogels en koeien zeg.
Dit is volgens mij de eerste, en kreeg de melding dat de quote 2541 dagen oud isquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen even iets zeggen![]()
:"Dat was een tof seizoen hè Bolke!"
:"Ja! Het was helemaal jottem!"
![]()
:"Zullen we een rijmpje maken voor de winnares?"
:"Dat doen we!"
:"Het was een spannend seizoen!"
:"Zoiets kun je niet verzinnen!"
:"Het leek als elk ander seizoen te beginnen!"
:"Maar toen kwam er een citrusvrucht!"
:"Dat was een limoen!"
:"Die bolkte iedereen de moeder!"
:"En werd glansrijk kampioen!"
:"En ook al is de prijzenoogst van Ajax de laatste jaren wat schraal!"
:"Dankzij Limoentjuh, heeft nu ook Amsterdam weer een schaal! TJILP!"
+
:"GEFELICITEERD LIMOENTJUH!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
"
:"Moooooo!"
:"TJILP!"
Uw ADH vitamine Worst
Seizoen 1 was Haags de winnaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is volgens mij de eerste, en kreeg de melding dat de quote 2541 dagen oud is
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar toen was het een seizoen van maanden en waren er nog geen bolkrijmsquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah okquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toen was het een seizoen van maanden en waren er nog geen bolkrijms![]()
Hoe bedoel je een seizoen van maanden?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toen was het een seizoen van maanden en waren er nog geen bolkrijmsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dus seizoen 1 t/m 7 hebben dus geen gedicht gekregenquote:
Dan moet @Grrrrrrrr als nog aan het werk voor deze 7 man
Is dat voor de gehele cursus of per sessie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Volg mijn online cursus, actieprijs voor maar slechts 999Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die man krijgt ook geen rustquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dus seizoen 1 t/m 7 hebben dus geen gedicht gekregen
Dan moet @:Grrrrrrrr als nog aan het werk voor deze 7 man![]()
![]()
De kerstrijm waarin ik praktisch heel DTS genoemd heb was wel erg jottemquote:
Bolke&Bolkequote:Op donderdag 15 mei 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dus seizoen 1 t/m 7 hebben dus geen gedicht gekregen
Dan moet @:Grrrrrrrr als nog aan het werk voor deze 7 man![]()
maken geen rijms voor overwinningen behaald vóór hun geboorte delen ze me net mede.
toen was er nog geen seizoen eigenlijk, besloten dat er seizoenen waren en toen was haags winnaar van eerste seizoen die meerdere maanden duurdequote:Op donderdag 15 mei 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een seizoen van maanden?Uw ADH vitamine Worst
Hebben ze nog geen chatgpt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke![]()
maken geen rijms voor overwinningen behaald vóór hun geboorte delen ze me net mede.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
MC Moo en Lil' TJILP!quote:![]()
Die moeten ook ooit nog eens een comeback maken
JAAAquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MC Moo en Lil' TJILP!![]()
Die moeten ook ooit nog eens een comeback maken![]()
Uw ADH vitamine Worst
Eerst even wat bolken in de gym nu.
Jammer Ze denken bolk offf een per maand is genoegquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke![]()
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: