Was keus van perisic dacht ik?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Perisic aangeboden en dan Bertje pakken
Kroes mag eigenlijk ook gewoon opflikkeren.
Nadat die werd afgewezen omdat die oud was en terugkwam van een zware blessure.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was keus van perisic dacht ik?
Ik voel ook wel berusting, uiteindelijk als je eerlijk bent verdient PSV het gewoon meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Ik had me er zondag al bij neergelegd is wat het is.
Ongelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nadat die werd afgewezen omdat die oud was en terugkwam van een zware blessure.
Het is natuurlijk ontzettend lullig als je nu alsnog 2e wordt. Maar met zo'n selectie heb je nog steeds bovenmatig gepresteerdquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Met dit spel verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
Kon je op wachten.
Groningen buiten een gelukkige karatekick na ook niks. Ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We hebben nog geen een keer op doel geschoten tweede helft maatje
Ah ok, niks aan de hand dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Groningen buiten een gelukkige karatekick na ook niks. Ik zie het punt niet.
We hebben nog 23 minuten te gaan maatjequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:29 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat jullie wijven niet zo snel op de rug gaan liggen als jullie.
Die van mij ligt net zo snel en vaak als Heraclesquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:29 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat jullie wijven niet zo snel op de rug gaan liggen als jullie.
Zolang ze niet voor de buurman ligt maatje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die van mij ligt net zo snel en vaak als Heracles
Discutabele penalty!quote:
Voor Groningenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan nog een goal
Ja absoluut hahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan nog een goal
100% maar niet als basisspeler.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Bofjijff het volgende:
Weghorst als invaller wel echt van waarde
Brobbey ook als basisquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Bofjijff het volgende:
Weghorst als invaller wel echt van waarde
Rustig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Donderstraal een end op naar een ander topic ja.
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet mij denken aan je moeder
Dom maar ook wel een lekkere (goal)
Oh toch nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax krijgt het in de schoot geworpen
Gaat echt nergens meer over.quote:
Na zondag al niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Als je dit tegen tien man weggeeft verdien je het niet.
Je bent al een kwartier aan het tegenhouden, dan maakt in 3 minuten een man minder weinig uitquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tegen 10 man van Groningen, dit is bijna nog gênanter dan zondag.
CL, verder nooit meer over hebben dit seizoen
Maar laten we eerlijk zijn, we verdienen het toch ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tegen 10 man van Groningen, dit is bijna nog gênanter dan zondag.
CL, verder nooit meer over hebben dit seizoen
Mimimimiquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:05 schreef -XOR- het volgende:
Achterlijke KutVaessen die meekomt voor een puntje waar ze verder ook weinig aan hebben.
Nou nou....quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:05 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Schop die keeper het ziekenhuis in
Mooi rustig f1 kiekenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
Je wist dat het ging komen. Jammer maar niet echt schokkend verder.
Iig geen nieuwe laatste speeldag drama
Dat is wel een thuiswedstrijd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:06 schreef Plots het volgende:
Tegen FC Twente zou Ajax het sowieso moeilijk hebben gehad, ook al had Ajax vandaag gewonnen.
Samen met Pasveerquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Sutalo vergooit hier het kampioenschap
Nee inderdaad, we hadden het absoluut niet verdiend. FC Twente onder McLaren was in mijn herinnering het meest onverdiende kampioenschap ooit maar zelfs die hadden een beter doelsaldo dan dit Ajax.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, we verdienen het toch ook niet.
Tegen Feyenoord en PSV pak je 12 punten en tegen Sparta thuis, NEC thuis en Groningen uit pak je er 2.
De puinhopen van Mislinrat en Halst gaan ze nog jaren voelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef Themeparktommy het volgende:
dat kan je hem niet kwalijk nemen. Maar dat wangedrag verder wel, brobbey niet hard genoeg tegenaan gelopen destijdsquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:05 schreef -XOR- het volgende:
Achterlijke KutVaessen die meekomt voor een puntje waar ze verder ook weinig aan hebben.
Neuuu. Dat mocht wel. Kwam als een mongool binnen bij die ruzie. Ff grammetje halen ofsoquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou nou....
Tis een idioot, maar dit gaat te ver.
NEC was al de doodslag. Dit is gewoon een bevestiging.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
Je wist dat het ging komen. Jammer maar niet echt schokkend verder.
Iig geen nieuwe laatste speeldag drama
Dat was het tegen Sparta en NEC ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wel een thuiswedstrijd natuurlijk.
Het is erg ongelukkig dat je het hele seizoen sterk bent met de spelhervattingen maar nu valt hij net goed. Dat kom vooral omdat je het niet eerder hebt weten te beslissen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Op zich verdienden we het wel, als Ajax zondag niet dacht dat het kampioenschap al binnen was, toen Feyenoord voor stond tegen psv. Om vervolgens B spelers ook een basisplaats te gunnen tegen NEC.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, we verdienen het toch ook niet.
Tegen Feyenoord en PSV pak je 12 punten en tegen Sparta thuis, NEC thuis en Groningen uit pak je er 2.
Eens. Als je dit laat zien de laatste 6 wedstrijden dan verdien je gewoon die schaal niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we hadden het absoluut niet verdiend. FC Twente onder McLaren was in mijn herinnering het meest onverdiende kampioenschap ooit maar zelfs die hadden een beter doelsaldo dan dit Ajax.
Ajax wint en PSV wint ook vlak voor het einde. Je kunt het al helemaal uittekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:08 schreef peaceman het volgende:
Wel fijn dat we zondag zonder spanning kunnen kijken.
Wat zondag is gebeurd kun je verwachten. Feyenoord hoefde niet meer per se te winnen toen Twente 2-0 maakte tegen Utrecht, dus namen ze meteen gas terug.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:09 schreef Plots het volgende:
[..]
Op zich verdienden we het wel, als Ajax zondag niet dacht dat het kampioenschap al binnen was, toen Feyenoord voor stond tegen psv. Om vervolgens B spelers ook een basisplaats te gunnen tegen NEC.
PSV mag zelfs gelijkspelen dus de spanning is er echt niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax wint en PSV wint ook vlak voor het einde. Je kunt het al helemaal uittekenen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
PSV mag zelfs gelijkspelen dus de spanning is er echt niet meer.
Idd.. wrs speelt psv een kutpot zondag van de spanning maar winnen ze door een onterechte pingel in 90+3quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax wint en PSV wint ook vlak voor het einde. Je kunt het al helemaal uittekenen.
Ajax wint zondag niet meer. PSV zal snel de goal maken en dan laat Ajax het voor wat het is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uhmm nee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Oh nee tis maar 1 punt verschil zelfs. Foutje.
niet waar, ze staan nu 1 punt voor dus ze moeten winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Neuh, Spatta gooit de broek omlaag en staat met 20 minuutjes 3-0 achterquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Idd.. wrs speelt psv een kutpot zondag van de spanning maar winnen ze door een onterechte pingel in 90+3
Doelsaldoquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet waar, ze staan nu 1 punt voor dus ze moeten winnen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
1-2 voor en dan 20 minuten ballen wegpompen. What could possibly go wrong?
@:PowerLoungen
Inderdaad. En elke keer weer. Is ook een gebrek aan kwaliteit uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Verre van.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Eens. Als je dit laat zien de laatste 6 wedstrijden dan verdien je gewoon die schaal niet.
Hetzelfde verhaal als tegen Tottenham halve finale CL. Hij hoeft maar één keer goed te vallen en als je de bal steeds aan je tegenstander laat is de kans vrij groot dat dat gebeurd. Hou gewoon de bal in de ploeg. Het is vrij simpel. Als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren. Maar ze kwamen er bij Ajax de laatste 3 minuten niet meer uit. Iedereen inclusief Weghorst bleef staan bij de eigen zestien. Dan vraag je erom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Als psv gelijkspeeelt en Ajax wint is Ajax kampioenquote:
Eens en sparta was ook al een teken aan de wand.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
NEC was al de doodslag. Dit is gewoon een bevestiging.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als psv gelijkspeeelt en Ajax wint is Ajax kampioen
1 punt voor, gelijkspel is 2 voor. Als ajax wint gaan ze eroverheen dan. Ook met een doelsaldo van +280quote:
Totaal anders dan Toh’num, waar we blind naar voren bleven lopen en De Ligt notabene op rechtsbuiten opdook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als tegen Tottenham halve finale CL. Hij hoeft maar één keer goed te vallen en als je de bal steeds aan je tegenstander laat is de kans vrij groot dat dat gebeurd. Hou gewoon de bal in de ploeg. Het is vrij simpel. Als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren. Maar ze kwamen er bij Ajax de laatste 3 minuten niet meer uit. Iedereen inclusief Weghorst bleef staan bij de eigen zestien. Dan vraag je erom.
Dat wel, maar wat @Wotte terecht zegt is dat PSV dan wel een beter doelsaldo heeftquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het viel precies goed bij de tweede paal, die spelers van Ajax konden er net niet meer bij en die speler van Groningen wel. Dat kan natuurlijk gebeuren bij zo een vrije schop. Het moment dat daaraan vooraf ging was vooral tekenend, je had gewoon moeten blijven voetballen, je gewoon één man meer in het veld staan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef William_Papadin het volgende:
Overigens wel exemplarisch die 2-2, een debiel hoog been van Sutalo op een kansloze plek, en dan Pasveer die gewoon volledig miszit bij die bal. Gewoon typisch gekneus van 2 over de top spelers.
Tegen sparta?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zeker. Dit had je van tevoren nooit gedacht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens en sparta was ook al een teken aan de wand.
Na psv uit had je gewoon kampioen moeten worden. Maar dat we zover kwamen was al een wonder. Ik kan er wel in berusten met deze matige selectie.
Debiele overtreding van Sutalo om te maken. Die jongen kon daar niks met de bal. Gewoon voor je houden en er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef William_Papadin het volgende:
Overigens wel exemplarisch die 2-2, een debiel hoog been van Sutalo op een kansloze plek, en dan Pasveer die gewoon volledig miszit bij die bal. Gewoon typisch gekneus van 2 over de top spelers.
Sparta kon je nog scharen onder pech, daar raakte je een keer of 4 de paal/laat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Na psv uit had je gewoon kampioen moeten worden. Maar dat we zover kwamen was al een wonder. Ik kan er wel in berusten met deze matige selectie.
Toen konden we de laatste tien minuten ook de bal geen tien seconden in de ploeg houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Totaal anders dan Toh’num, waar we blind naar voren bleven lopen en De Ligt notabene op rechtsbuiten opdook.
Dat denk ik ook. En sowieso wint Ajax niet van Twente.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen sparta?
Whahahahaha
Ze gaan gewoon doen wat kampioenen horen te doen: in de eerste 20 minuten 3x scoren.
Zoals het hoort.
jammer wel, vrij solide verder.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Debiele overtreding van Sutalo om te maken. Die jongen kon daar niks met de bal. Gewoon voor je houden en er is niks aan de hand.
Ik zeg niet dat dat gebeurt. Ik zei alleen dat dat KAN gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen sparta?
Whahahahaha
Ze gaan gewoon doen wat kampioenen horen te doen: in de eerste 20 minuten 3x scoren.
Zoals het hoort.
Met als verschil dat het elftal wat toen speelde enorm goed kon voetballen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als tegen Tottenham halve finale CL. Hij hoeft maar één keer goed te vallen en als je de bal steeds aan je tegenstander laat is de kans vrij groot dat dat gebeurd. Hou gewoon de bal in de ploeg. Het is vrij simpel. Als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren. Maar ze kwamen er bij Ajax de laatste 3 minuten niet meer uit. Iedereen inclusief Weghorst bleef staan bij de eigen zestien. Dan vraag je erom.
Willem IIquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Graafschap, Tottenham, Groningen… een illuster rijtje
Mja WII was onverwacht gekomen. De anderen weggevertjesquote:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een voorsprong (of gelijkspel) verdedigd, je moet blijven voetballen en niet alleen maar terug moet lopen. Zeker als je één man meer hebt. Waar ga je met elf man rond de eigen zestienquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Met als verschil dat het elftal wat toen speelde enorm goed kon voetballen.
Vind het wel lastig volgend jaar met Farioli te moeten staan met dit in het achterhoofd. 9 punten 7 wedstrijden voor het eind niet kunnen vasthouden, met name tegen sparta en nec thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mag van mij vertekken, hopelijk komt er een club voor hem.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind het wel lastig volgend jaar met Farioli te moeten staan met dit in het achterhoofd. 9 punten 7 wedstrijden voor het eind niet kunnen vasthouden, met name tegen sparta en nec thuis.
Oef. 'Infamita' in Franc zn eigen taal wmb.
Denk dat een trainer met een spelvisie en 1 a 2 spelmakers een hele hoop kunnen brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erg fijn dat we CL hebben maar de bezem moet alsnog flink door deze selectie voor aankomend seizoen. Wat een stel faalhazen bij elkaar zeg. Hier wil ik volgend jaar niet naar kijken.
lang ja gezegd, maar met deze meltdown dikke twijfel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef William_Papadin het volgende:
Zondag gauw het seizoen afsluiten en vizier op volgend jaar.
Moet Farioli blijven?
Verdien je niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef TLC het volgende:
Met die uitslagen van de laatste tijd wil je toch ook geen kampioen meer worden
Hij heeft een hele mooie prestatie geleverd met het behalen van CL. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef William_Papadin het volgende:
Zondag gauw het seizoen afsluiten en vizier op volgend jaar.
Moet Farioli blijven?
Dat zei ik vorig jaar al. Die selectie is echt niet zo beroerd als hij lijkt. Met een stuk of 14 aankopen kun je best weer aanvallend voetbal gaan spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat een trainer met een spelvisie en 1 a 2 spelmakers een hele hoop kunnen brengen.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lang ja gezegd, maar met deze meltdown dikke twijfel.
Ik lees nergens dat er hier iemand nog in gelooft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom users hier een scenario schetsen dat er nog kans is, is mij een raadsel.
Keihard gefaald, vind dit vele malen erger dan de Graafschap en zelfs Tottenham, wat slecht zeg.
Als je een elftal hebt waar spelers als Brobbey en Taylor op handen gedragen worden dan weet je genoeg over hoe enorm slecht de selectie is. Desalniettemin had je met 9 punten voorsprong de titel moeten pakken.
Dit seizoen tolereerden de supporters het voetbal vanwege het resultaat, volgend seizoen kom je daar niet meer mee weg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erg fijn dat we CL hebben maar de bezem moet alsnog flink door deze selectie voor aankomend seizoen. Wat een stel faalhazen bij elkaar zeg. Hier wil ik volgend jaar niet naar kijken.
Denk dat hij ontslagen wordt. Maar bestuur zal hem niet meer ten koste van alles willen behouden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit seizoen tolereerden de supporters het voetbal vanwege het resultaat, volgend seizoen kom je daar niet meer mee weg.
Farioli die de bus probeert te parkeren bij een 2-1 voorsprong is nogal on-Ajax. Als het je de titel had opgeleverd hoor je niemand, nu het je de titel kost kan het zomaar zijn dat hij eruit vliegt.
Dan nog hoeft Manschoft er niet alles en dan ook ALLES aan te doen om de 2-2 nog te laten vallen, ze maken een enorm zware overtreding, de keeper vloert constant spelers en daar zijn ze voor beloond.quote:
Je hebt op zich geen ongelijk, maar dit elftal heeft gewoon 0 kwaliteit. Ook bij 0-0 was het al heel pover. Waarom zouden ze het dan met extra druk van de tegenstander ineens wel kunnen? Daarom moeten er sterkhouders bij die de rug recht kunnen houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een voorsprong (of gelijkspel) verdedigd, je moet blijven voetballen en niet alleen maar terug moet lopen. Zeker als je één man meer hebt. Waar ga je met elf man rond de eigen zestien
staan? Hou de bal in de ploeg. Val aan. Hou het veld breed. Benut de vleugels. Ga diep naar hun cornervlag. je hebt één man meer, Groningen zou dat nooit kunnen belopen.
Graafschap en Spurs waren plotseling. Dit is nu al een wekenlange, langzame verdrinking. Een zinkende Titanic.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom users hier een scenario schetsen dat er nog kans is, is mij een raadsel.
Keihard gefaald, vind dit vele malen erger dan de Graafschap en zelfs Tottenham, wat slecht zeg.
Als je een elftal hebt waar spelers als Brobbey en Taylor op handen gedragen worden dan weet je genoeg over hoe enorm slecht de selectie is. Desalniettemin had je met 9 punten voorsprong de titel moeten pakken.
Bericht in emotie, raap jezelf op.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog hoeft Manschoft er niet alles en dan ook ALLES aan te doen om de 2-2 nog te laten vallen, ze maken een enorm zware overtreding, de keeper vloert constant spelers en daar zijn ze voor beloond.
En nee, ik vond Ajax ook niet goed spelen, maar die randdebiel beslist de competitie even eigenhandig.
Nee dat zeker niet. Het verschil in kwaliteit tussen de nummer 1 en nummer 2 van de eredivisie is in geen veertig jaar zo groot geweest als nu. Het is een wonder dat Ajax überhaupt tot vandaag nog bovenaan stond.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, dat snap ik als je niet 9 punten voor had gestaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Het verschil in kwaliteit tussen de nummer 1 en nummer 2 van de eredivisie is in geen veertig jaar zo groot geweest als nu. Het is een wonder dat Ajax überhaupt tot vandaag nog bovenaan stond.
Ja het is slecht dat je zoveel punten verspeeld in vijf wedstrijden, maar dat is volledig te wijten aan het gebrek aan kwaliteit. Voetballend zeer slecht, mentaal zwak, fysiek niet best, geen creativiteit en geen snelheid in de ploeg en een trainer die te veel in zijn eigen onkunde is gaan geloven.
Het is ook geknoei van Feyenoord, AZ en Twente dat we nog tweede staan, zij hebben op zo ongeveer iedere plek een betere speler.
Dat niet alleen, maar Ajax heeft nog altijd op papier het vierde/vijfde team van Nederland. Het is eigenlijk een wonder dat men tweede is geworden. Als deze terugval twee maanden eerder was gekomen dan waren ze buiten de top 4 gevallen en doe je het eigenlijk weinig beter dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef peaceman het volgende:
Als Ajax zondag verliest, wat denk ik gaat gebeuren, heb je in de laatste 5 wedstrijden 2 punten gehaald. Is dat de slechtste reeks aan het einde van het seizoen ooit? Dat moet haast wel.
Manschot floot verschrikkelijk maar is niet de reden dat Ajax hier punten verspeeld. Het massaal terugplooien op de eigen helft met 11 tegen 10 was de verkeerde keuze, zeker als je Pasveer op doel hebt die nu al behoorlijk wat doelpunten tegen heeft gekregen in die paar wedstrijden dat hij terug is. Die pakt geen punten voor je ploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog hoeft Manschoft er niet alles en dan ook ALLES aan te doen om de 2-2 nog te laten vallen, ze maken een enorm zware overtreding, de keeper vloert constant spelers en daar zijn ze voor beloond.
En nee, ik vond Ajax ook niet goed spelen, maar die randdebiel beslist de competitie even eigenhandig.
Het had de titel wellicht niet opgeleverd, want van Twente zouden we sowieso niet winnen. Ik had een heel ander Ajax verwacht vandaag, echt een ploeg die er bovenop zou klappen. Maar het was dezelfde slapheid en matigheid als tegen NEC thuis, dus dan weet dat Ajax gewoon niet meer beter kan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Farioli die de bus probeert te parkeren bij een 2-1 voorsprong is nogal on-Ajax. Als het je de titel had opgeleverd hoor je niemand, nu het je de titel kost kan het zomaar zijn dat hij eruit vliegt.
Dit is wel leukquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manschot floot helemaal niet zo slecht, het is echt een zwaktebod om nu naar de arbitrage te wijzen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Manschot floot verschrikkelijk maar is niet de reden dat Ajax hier punten verspeeld. Het massaal terugplooien op de eigen helft met 11 tegen 10 was de verkeerde keuze, zeker als je Pasveer op doel hebt die nu al behoorlijk wat doelpunten tegen heeft gekregen in die paar wedstrijden dat hij terug is. Die pakt geen punten voor je ploeg.
Waarom is dat bijzonder?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder ook wel dat er dan natuurlijk weer pakweg een kwartier aan blessuretijd bij wordt geteld.
[..]
Hij kan ook gewoon op tijd affluiten natuurlijk. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat door nog langer door te spelen daarna.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Manschot floot verschrikkelijk maar is niet de reden dat Ajax hier punten verspeeld. Het massaal terugplooien op de eigen helft met 11 tegen 10 was de verkeerde keuze, zeker als je Pasveer op doel hebt die nu al behoorlijk wat doelpunten tegen heeft gekregen in die paar wedstrijden dat hij terug is. Die pakt geen punten voor je ploeg.
Groningen speelde geeneens echt va banque. Gewoon de bal in de ploeg houden en rondspelen. Maar ja, dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Had natuurlijk allang strenger moeten optreden met de overtredingen op Traore o.a. maar nogmaals, is niet de reden waarom je hier punten verspeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manschot floot helemaal niet zo slecht, het is echt een zwaktebod om nu naar de arbitrage te wijzen.
Tja, zonder die man had Ajax nu ook geen tweede gestaan. Het is eigenlijk bizar wat die voor elkaar heeft gekregen tot het ineens volledig instortte.quote:
Omdat dat ons echt totaal niet uitkwamquote:
Op die blessuretijd was echt helemaal niks af te dingen hoor. 6 minuten was redelijk en na dat theater van Henderson en die knuppel in de 16 die een duwtje kreeg van Vaessen en het opgefokte gedoe van Klaassen was het vrij logisch om nog een minuut of vijf bij te trekken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon op tijd affluiten natuurlijk. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat door nog langer door te spelen daarna.
Die 6 minuten sloegen al nergens op.
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat ons echt totaal niet uitkwam
Had je nou 3 minuten bijgeteld dan was dit misschien niet gebeurd
Vond ie dat echt ja?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Caland het volgende:
Die goals tegen zijn toch gewoon twee ketsers van Pasveer
Zou @:tarado dat nog steeds de beste keeper van de eredivisie vinden?
Zou het wat uitmaken HeatWave?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.
Ik ben normaal de eerste die Ajax zelf de schud geeft, maar dit was schandalig gefloten.
Nu niet meer neequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Maar op deze manier een competitie beslissen, ik vind het echt niet kunnen.
Had nog wel een leuke fase, was dat vorig seizoen nog of begin dit seizoen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vond ie dat echt ja?
Staat niet eens in de top drie. Die kerel kan echt niet meer.
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Ik vond hem slecht fluiten, maar de extra blessuretijd is niet gek met die rode kaart en het opstootje. Dat Groningen daarvoor beloond wordt komt door ons. Neemt niet weg dat ik het gedrag van Groningen vrij walgelijk vond, ook al voor de wedstrijd. Dat je alles geeft is normaal, maar dïe domme teksten vooraf en dat opgefokte gedrag is vrij irritant. En dan vinden ze ons schijnbaar zo vreselijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon op tijd affluiten natuurlijk. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat door nog langer door te spelen daarna.
Die 6 minuten sloegen al nergens op.
Gast.. een competitie beslissen? Kijk naar het resultaat van de afgelopen 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Dit kon echt niet inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Caland het volgende:
Die goals tegen zijn toch gewoon twee ketsers van Pasveer
Zou @:tarado dat nog steeds de beste keeper van de eredivisie vinden?
Zeker.. zal je zien. PSV verliest, maar Ajax ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.
Wellicht, maar dat had Ajax dan zelf gedaan en kan ik er mee leven. Nu ben ik even pislink ja, so be it.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest toch punten tegen Twente zondag.
Dit PSV gaat echt niet verliezen bij Sparta.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker.. zal je zien. PSV verliest, maar Ajax ook.
Helemaal eens, dit was echt het belonen van onsportief wangedrag. Schandalige vertoning.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, na die smerige rode kaart en het gedrag van die keeper (sloeg Taylor in zijn gezicht) en daarna zijn beuken in de 16 geef je ze nog een beloning ook dus.
Ik ben normaal de eerste die Ajax zelf de schuld geeft, maar dit was schandalig gefloten.
Nee klopt, maar zou bij Ajax passen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit PSV gaat echt niet verliezen bij Sparta.
Ajax doet het natuurlijk ook zelf nu, want die treffer mag gewoon niet vallen. Die blessuretijd is opmerkelijk, maar dat was het de vorige speelronde bij Feyenoord - PSV ook al. Zulke momenten maken het er niet makkelijker op zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat had Ajax dan zelf gedaan en kan ik er mee leven. Nu ben ik even pislink ja, so be it.
Niet voor mij hoor vriend. Ik was even venijnig richting @Rene , maar ik heb mijn emoties weer onder de controle!quote:
hopelijk vertrekken er ook veel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef Black-Death het volgende:
Nog even los van hoe dit seizoen eindigt: er moeten echt zoveel nieuwe spelers bij. Keeper; backs, middenvelders, complete aanval.. tis allemaal kut wat er nu rondloopt
Die 6 minuten kwamen al uit de lucht vallen door het tijdrekken van Groningen. De kaart en het opstootje was in de blessuretijd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht fluiten, maar de extra blessuretijd is niet gek met die rode kaart en het opstootje. Dat Groningen daarvoor beloond wordt komt door ons. Neemt niet weg dat ik het gedrag van Groningen vrij walgelijk vond, ook al voor de wedstrijd. Dat je alles geeft is normaal, maar dïe domme teksten vooraf en dat opgefokte gedrag is vrij irritant. En dan vinden ze ons schijnbaar zo vreselijk.
Ik ben trots op je Tjackaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor vriend. Ik was even venijnig richting @:rene , maar ik heb mijn emoties weer onder de controle!
Ook weer raar, want je kon dit natuurlijk wel zien aankomen, maar de manier waarop het gebeurt is natuurlijk extra zuur omdat het fans gedurende de hele wedstrijd weer hoop geeft. Je kunt dan beter na 10 minuten al 2-0 achterstaan, dan weet iedereen meteen hoe laat het is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op de instagram van Ajax zijn mensen helemaal ziedend geworden.
Enige houvast is dat Sparrta nog strijd om de playoffs. Twente is uitgespeeld, hoewel ze AZ nog kunnen passeren. Maar ik geloof er absoluut niet inquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit PSV gaat echt niet verliezen bij Sparta.
Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar hij was de hele wedstrijd al achterlijk bezig, Traore is 2 keer bijna de wedstrijd uitgetrapt, gewoon niet eens voor gefloten etc etc.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ajax doet het natuurlijk ook zelf nu, want die treffer mag gewoon niet vallen. Die blessuretijd is opmerkelijk, maar dat was het de vorige speelronde bij Feyenoord - PSV ook al. Zulke momenten maken het er niet makkelijker op zullen we maar zeggen.
Tsja wie wil dat brandhout hebben..quote:
Ik schrijf Ajax alvast op als nr 33 in de einduitslag van de competitiefase CL 2025/2026 in mijn schriftje. @Zipportalquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef Black-Death het volgende:
Nog even los van hoe dit seizoen eindigt: er moeten echt zoveel nieuwe spelers bij. Keeper; backs, middenvelders, complete aanval.. tis allemaal kut wat er nu rondloopt
Niemand, onze 'sterren' zouden normaal bij Heerenveen ofzo spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie wil dat brandhout hebben..
Ja, maar ook dan komt er tijd bjj. Dat is altijd zo, ook bij wissels in blessuretijd. Het is nu alleen extra beroerd, omdat Groningen nog scoort.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die 6 minuten kwamen al uit de lucht vallen door het tijdrekken van Groningen. De kaart en het opstootje was in de blessuretijd.
Boehoehoequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben normaal de eerste die Ajax zelf de schuld geeft, maar dit was schandalig gefloten.
Dat zal best, maar PSV steekt momenteel in een uitstekende vorm en die gaan zich hier niet in verslikken. Die hebben hun dipje eerder dit jaar gehad en dat had ze normaal gezien de titel ook gekost, zij het niet dat Ajax sinds Utrecht-uit echt geen pepernoot meer raakt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Enige houvast is dat Sparrta nog strijd om de playoffs. Twente is uitgespeeld, hoewel ze AZ nog kunnen passeren. Maar ik geloof er absoluut niet in
Volgens de xG had Groningen dik moeten winnenquote:
Utrecht, Sparta, NEC wel allemaal goed gefloten?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men moet volgend jaar met dit gebeuren de CL nog in, nou, dat wordt me ook wat. Financieel is dat natuurlijk een opsteker, maar deze ploeg heeft daar gewoon helemaal niets te zoeken.quote:
Kijk, je kan het schuiven op geluk en pech dat Lang scoort in de 100e minuut voor PSV tegen Feyenoord en Ajax de gelijkmaker in de 99e minuut tegen krijgt, maar het is eigenlijk een heel logisch gevolgd van de gehele extra tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ja, maar ook dan komt er tijd bjj. Dat is altijd zo, ook bij wissels in blessuretijd. Het is nu alleen extra beroerd, omdat Groningen nog scoort.
Dat is alleen maar om de druk er wat af te halen natuurlijk, maar dat heeft schijnbaar niets geholpen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Niks aan de hand, we hebben super Brobbey, die in potentie beter is dan Haaland toch @:tjacka?![]()
En wereldcoach Farioli die 5 wedstrijden voor het eind 10 punten weggeeft en schaamteloos roept dat de doelstelling bereikt is. Een handvol goede wedstrijden en verder saaie inspiratieloze bagger wedstrijden dat niks met voetbal te maken hadden. Een wisselbeleid die niemand begreep en die uiteindelijk niks opleverde. Dit Ajax![]()
![]()
Ach hou toch op huilebalk. Ajax heeft dit seizoen zelf ook genoeg mazzel gehad. Dat je het nu op de scheidsrechter gaat gooien is echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.
Die Steijn gaat open huis houden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zondag kan het zo weer anders zijn beste Wotte!
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Niks aan de hand, we hebben super Brobbey, die in potentie beter is dan Haaland toch @:tjacka?![]()
En wereldcoach Farioli die 5 wedstrijden voor het eind 10 punten weggeeft en schaamteloos roept dat de doelstelling bereikt is. Een handvol goede wedstrijden en verder saaie inspiratieloze bagger wedstrijden dat niks met voetbal te maken hadden. Een wisselbeleid die niemand begreep en die uiteindelijk niks opleverde. Dit Ajax![]()
![]()
Ongemerkt de druk erop leggen. 9 punten voor en je durft nog steeds het woord kampioenschap niet te noemen. Nou, dan speel je gewoon een heel dom spelletjequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de druk er wat af te halen natuurlijk, maar dat heeft schijnbaar niets geholpen.
Ajax heeft niet de kwaliteit om altijd maar op de aanval te spelen. PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, je kan het schuiven op geluk en pech dat Lang scoort in de 100e minuut voor PSV tegen Feyenoord en Ajax de gelijkmaker in de 99e minuut tegen krijgt, maar het is eigenlijk een heel logisch gevolgd van de gehele extra tijd.
PSV deed er alles aan om in Rotterdam de winnende te maken, terwijl Ajax er zo ongeveer alles aan deed om de kans te vergroten dat hij voor Groningen een keer goed zou vallen. Puur een kwestie van kwaliteit.
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ajax heeft niet de kwaliteit om altijd maar op de aanval te spelen. PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.
Wat heel raar is, want alle wedstrijden voordien zag het er verdedigend behoorlijk goed uit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.
Pasveer kan echt niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet de kwaliteiten om te verdedigen, want we krijgen tien goals tegen in vier duels.
Dit is dus eigenlijk het enige lichtpuntje, want als Ajax kampioen zou zijn geworden, zou de selectie even waardeloos blijven. Nu komt wellicht eindelijk wel het besef dat er echt iets moet gebeuren. En hè, we hebben in ieder geval weer geld door de CL.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
PSV heeft met afstand het beste team van de Eredivisie.
Ik had dit niet meer verwacht vriend. Ik heb maar 2 wedstrijden goed gehad dit jaar en dat was toevallig die van zondag en vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
In de EL met een B elftal wanneer het er op aankomt, afgelopen weekend met het oudste elftal ooit wanneer het er op aankomt.. allemaal rare fratsen van iemand die anti voetbal speelt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.
Het is een onervaren joch van in de dertig dat doet alsof hij het wagenwiel heeft uitgevonden, maar eigenlijk voortdurend zit te gokken. Soms pakt het goed uit, maar heel vaak ook niet.
Ik zou er niet op rekenen dat men nu flink kan gaan spenderen, er zal eerst moeten worden verkocht en Ajax heeft niet drie, vier spelers waar de grote buitenlandse clubs nu voor in de rij zullen staan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is dus eigenlijk het enige lichtpuntje, want als Ajax kampioen zou zijn geworden, zou de selectie even waardeloos blijven. Nu komt wellicht eindelijk wel het besef dat er echt iets moet gebeuren. En hè, we hebben in ieder geval weer geld door de CL.
Dat zeg ik, hij is te veel in zichzelf gaan geloven. Dan verlies je ieder gevoel voor realiteit en ga je blind lopen gokken. Dan krijg je dit inderdaad. Hij probeert zichzelf steeds tactisch te overtreffen maar maakt juist daardoor steeds de verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In de EL met een B elftal wanneer het er op aankomt, afgelopen weekend met het oudste elftal ooit wanneer het er op aankomt.. allemaal rare fratsen van iemand die anti voetbal speelt.
Zo danquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Farioli is absolute non-valeur, een zelfbenoemde goeroe die nooit iets heeft laten zien, nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd (al is plaats 2 met Ajax wel een redelijke prestatie, maar dat wist men bij zijn aanstelling nog niet). Hij had nooit coach van Ajax mogen worden.
Het is een onervaren joch van in de dertig dat doet alsof hij het wagenwiel heeft uitgevonden, maar eigenlijk voortdurend zit te gokken. Soms pakt het goed uit, maar heel vaak ook niet.
De 2 belangrijkste.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had dit niet meer verwacht vriend. Ik heb maar 2 wedstrijden goed gehad dit jaar en dat was toevallig die van zondag en vandaag
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat zijn speculaties. Ik denk dat na het enorme verval van PSV na de winterstop en het gekloot van Feyenoord het hele seizoen er genoeg trainers zouden zijn die met dit Ajax allang kampioen waren geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat zijn speculaties. Ik denk dat na het enorme verval van PSV na de winterstop en het gekloot van Feyenoord het hele seizoen er genoeg trainers zouden zijn die met dit Ajax allang kampioen waren geweest.
Voor Ajax is dat misschien ook wel de beste keuze, we zijn er (wss) 2e mee geworden. Maar zo zie ik het ook idd. Ik baal alleen van wedstrijden waar ik twijfels heb over de instelling waarmee we speelden, zoals met name tegen Sparta en NEC.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, je kan het schuiven op geluk en pech dat Lang scoort in de 100e minuut voor PSV tegen Feyenoord en Ajax de gelijkmaker in de 99e minuut tegen krijgt, maar het is eigenlijk een heel logisch gevolgd van de gehele extra tijd.
PSV deed er alles aan om in Rotterdam de winnende te maken, terwijl Ajax er zo ongeveer alles aan deed om de kans te vergroten dat hij voor Groningen een keer goed zou vallen. Puur een kwestie van kwaliteit.
Ja, eens. Hij heeft het heel goed gedaan. Ik was het ook lang niet altijd eens met zijn keuzes, maar hij heeft bepaalde ideeën en statistieken. Daarmee heeft hij het beter gedaan dan men vooraf had verwacht. Hele goede prestatie. Kampioenschap zou het echt uitmuntend hebben gemaakt, maar die kans is niet zo groot meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo melodramatisch. Zonder Farioli was dit Ajax weer vijfde geworden.
Valt mee. Ajax is gewoon financieel gezond maar iedere topclub in Nederland heeft het lastig zonder Champions League geld. Dat is geen lastige rekensom.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat men nu flink kan gaan spenderen, er zal eerst moeten worden verkocht en Ajax heeft niet drie, vier spelers waar de grote clubs nu voor in de rij staan.
Hij heeft ook vaak niet goed gedaan, zeker in de fase waar het er toe deed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij heeft het heel goed gedaan. Ik was het ook lang niet altijd eens met zijn keuzes, maar hij heeft bepaalde ideeën en statistieken. Daarmee heeft hij het beter gedaan dan men vooraf had verwacht. Hele goede prestatie. Kampioenschap zou het echt uitmuntend hebben gemaakt, maar die kans is niet zo groot meer.
Sparta kan je een keer overkomen met de bal op de lat en paal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Voor Ajax is dat misschien ook wel de beste keuze, we zijn er (wss) 2e mee geworden. Maar zo zie ik het ook idd. Ik baal alleen van wedstrijden waar ik twijfels heb over de instelling waarmee we speelden, zoals met name tegen Sparta en NEC.
Voor die lichting moet je sowieso starten met een andere trainer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Valt mee. Ajax is gewoon financieel gezond maar iedere topclub in Nederland heeft het lastig zonder Champions League geld. Dat is geen lastige rekensom.
Hoeft ook niet perse de hele transfermarkt leeg te kopen. Er zit namelijk wel weer een mooie lichting aan te komen.
Je zegt een paar posts terug nog dat Feyenoord, AZ en Twente op letterlijk elke positie een beter speler hebben dan Ajax, maar tegelijkertijd waren er genoeg trainers geweest die met dit Ajax allang kampioen waren geweest. Bijzonder staaltje gesegmenteerde logica.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dat zijn speculaties. Ik denk dat na het enorme verval van PSV na de winterstop en het gekloot van Feyenoord het hele seizoen er genoeg trainers zouden zijn die met dit Ajax allang kampioen waren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |