abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217724745
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 06:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik weet de oorzaak wel, er zit nog een stukje in me die zegtt probeer het , aar opnieuw met K, dat ga ik niet doen hoor maar het zorgt voor strijd in het hoofd
hoe goed is het dat je het zo goed kunt verwoorden en er naar kunt handelen
je mag jezelf af en toe best een klopje op de borst geven :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217734378
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe goed is het dat je het zo goed kunt verwoorden en er naar kunt handelen
je mag jezelf af en toe best een klopje op de borst geven :Y
Ik geef mezelf juist op mijn donder als ik dat denk, dan denk hoe kun je daarna nog naar verlangen, die vrouw is niet goed voor je en te jong, waarom die spanning opzoeken omdat ze knap is en je aandacht geeft
pi_217740196
Ik heb weer een brief van K
Ze snapt niet dat ik niet reageer, dat past niet bij mij vindt ze ze vindt ook dat ik moet reageren want ik moet rekening houden met haar autisme en hooggevoeligheid
Ik moet ook nog een keer afspreken om te praten want ze vindt dat ik haar een kans moet geven
Haar slotzin, ik ben de enige die Melanie kan vervangen en als je wilt mag je mij Melanie noemen in plaats van K

Ik moet dus heel veel maar ik mag haar Melanie noemen
Wat is het toch een engel

_O-
pi_217740645
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb weer een brief van K
Ze snapt niet dat ik niet reageer, dat past niet bij mij vindt ze ze vindt ook dat ik moet reageren want ik moet rekening houden met haar autisme en hooggevoeligheid
Ik moet ook nog een keer afspreken om te praten want ze vindt dat ik haar een kans moet geven
Haar slotzin, ik ben de enige die Melanie kan vervangen en als je wilt mag je mij Melanie noemen in plaats van K

Ik moet dus heel veel maar ik mag haar Melanie noemen
Wat is het toch een engel

_O-
Wauw dit is wel heel erg bijzonder

Ik hoop dat je op je grenzen let en niet over je heen laat lopen

Wat je hier schrijft is zeer ongezond gedrag van K :o
pi_217743682
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw dit is wel heel erg bijzonder

Ik hoop dat je op je grenzen let en niet over je heen laat lopen

Wat je hier schrijft is zeer ongezond gedrag van K :o
Dat K zo doet is ook mijn fout, tijdens onze relatie heb ik mijn grenzen niet of nauwelijks aangegeven, dat ik dat nu wel doe is voor haar met haar autisme verwarrend.
Nu snapt dus totaal niet dat ik niet reageer en dat snap ik wel, normaal zou ik zeggen oké K we gaan een keer erover praten, de reden dat ik dit niet doe is dat K heel goed weet dat ik haar lichamelijk nog aantrekkelijk vind, dus als we afspreken zal ze niet in een spijkerbroek en trui komen en me proberen te bespelen met woorden dat ik zo lief ben en herhaaldelijk schatje zeggen,
Daar ben ik gevoelig voor, ik ben nog niet zo ver deze confrontatie aan te gaan, daarvoor moet ik nog wat meer tools hebben
Ze maakt het me wel gemakkelijker, waar zij denkt me tegemoet te komen stoot ze me juist af, ze maakt het erger, ze helpt me niet als ik haar Melanie mag noemen dit vergroot weer mijn afhankelijkheid van Melanie wat ik nu aan het afbreken ben los van het bizar is ze heet K en geen Melanie
pi_217744065
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat K zo doet is ook mijn fout, tijdens onze relatie heb ik mijn grenzen niet of nauwelijks aangegeven, dat ik dat nu wel doe is voor haar met haar autisme verwarrend.
Nu snapt dus totaal niet dat ik niet reageer en dat snap ik wel, normaal zou ik zeggen oké K we gaan een keer erover praten, de reden dat ik dit niet doe is dat K heel goed weet dat ik haar lichamelijk nog aantrekkelijk vind, dus als we afspreken zal ze niet in een spijkerbroek en trui komen en me proberen te bespelen met woorden dat ik zo lief ben en herhaaldelijk schatje zeggen,
Daar ben ik gevoelig voor, ik ben nog niet zo ver deze confrontatie aan te gaan, daarvoor moet ik nog wat meer tools hebben
Ze maakt het me wel gemakkelijker, waar zij denkt me tegemoet te komen stoot ze me juist af, ze maakt het erger, ze helpt me niet als ik haar Melanie mag noemen dit vergroot weer mijn afhankelijkheid van Melanie wat ik nu aan het afbreken ben los van het bizar is ze heet K en geen Melanie
Ik begrijp je...

Maar op den duur moet K leren dat je grenzen hebt toch? Klaar = klaar. Hoe naar dat ook kan voelen voor jullie beiden
pi_217744443
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:[/b[quote]0s.gif [b]Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik begrijp je...

Maar op den duur moet K leren dat je grenzen hebt toch? Klaar = klaar. Hoe naar dat ook kan voelen voor jullie beiden
Inderdaad K zal dit toch moeten gaan in zien, misschien is een gesprek dan toch de beste optie om het haar heel duidelijk te maken dat ik veranderd ben en dit niet wil, ik ga dit dinsdag met therapie overleggen hoe zij daarover denkt en hoe ik dit het beste kan aanpakken zonder in mijn valkuil te lopen
Hoe denken jullie over dit idee?
  zondag 25 mei 2025 @ 11:12:13 #58
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217744602
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad K zal dit toch moeten gaan in zien, misschien is een gesprek dan toch de beste optie om het haar heel duidelijk te maken dat ik veranderd ben en dit niet wil, ik ga dit dinsdag met therapie overleggen hoe zij daarover denkt en hoe ik dit het beste kan aanpakken zonder in mijn valkuil te lopen
Hoe denken jullie over dit idee?
Ik denk toch dat je nog niet duidelijk genoeg bent en dat voelt/weet zij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745050
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk toch dat je nog niet duidelijk genoeg bent en dat voelt/weet zij.
Dit kan goed mogelijk zijn, mijn vraag is hoe kan ik dit duidelijk maken?
  zondag 25 mei 2025 @ 11:53:14 #60
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745102
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit kan goed mogelijk zijn, mijn vraag is hoe kan ik dit duidelijk maken?
Dat moet je eerst ook echt zo voelen , en ik dat daar het nog niet stevig in voelt.
Dat komt nog wel :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745125
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:53 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat moet je eerst ook echt zo voelen , en ik dat daar het nog niet stevig in voelt.
Dat komt nog wel :P
Het mist overtuiging omdat er ergens nog iets is in me wat haar leuk vind, dat is op zich wel een logische verklaring
  zondag 25 mei 2025 @ 11:59:52 #62
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745179
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het mist overtuiging omdat er ergens nog iets is in me wat haar leuk vind, dat is op zich wel een logische verklaring
Juist ja!!
Ik herken het vanuit een totaal andere situatie van vroeger
waar ik heel lang bleef hangen in het waarom, maar ik blijkbaar een andere stempel op op mijn voorhoofd had en daardoor ik tegenstrijdige signalen afgaf .
Zodra je verstandelijke gedachte klopt met je gevoel zal je zien dat het duidelijk wordt voor de ander.
Maar je bent wel goed bezig ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745213
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:59 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Juist ja!!
Ik herken het vanuit een totaal andere situatie van vroeger
waar ik heel lang bleef hangen in het waarom ik blijkbaar een andere stempel op op mijn voorhoofd had en daardoor ik tegenstrijdige signalen gaf .
Zodra je verstandelijke gedachte klopt met je gevoel zal je zien dat het duidelijk wordt voor de ander.
Maar je bent wel goed bezig ^O^
Het is hetzelfde als destijds met drugs dus ik zei nee maar mijn gevoel zei ja , dus mensen prikten daar door heen, dat doet K nu blijkbaar ook
Dank je wel!
  zondag 25 mei 2025 @ 12:03:36 #64
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745239
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is hetzelfde als destijds met drugs dus ik zei nee maar mijn gevoel zei ja , dus mensen prikten daar door heen, dat doet K nu blijkbaar ook
Dank je wel!
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien en ze serieus neemt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745280
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien.
Ik dacht dat ik op het terras vrij duidelijk was geweest , maar ze merkte misschien wel dat ik aan het vechten was met mezelf
  zondag 25 mei 2025 @ 12:07:06 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745298
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik dacht dat ik op het terras vrij duidelijk was geweest , maar ze merkt misschien wel dat ik aan het vechten was met mezelf
Het werkt echt zo dat als jouw verstand en gevoel niet in evenwicht zijn je ook niet duidelijk bent/overkomt/ kan zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745327
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het werkt echt zo dat als jouw verstand en gevoel niet in evenwicht zijn je ook niet duidelijk bent/overkomt/ kan zijn
Ik denk dat dit inderdaad het probleem is en dat zij het daarom ook niet snapt
  zondag 25 mei 2025 @ 12:10:21 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745341
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat dit inderdaad het probleem is en dat zij het daarom ook niet snapt
Het zit dus vooral in jou, maar ik heb er alle vertrouwen dat dat goed gaat komen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745355
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien en ze serieus neemt.

Nou je kan het K zeker wel kwalijk nemen. Dit is ronduit stalkerig gedrag. Ze heeft al een duidelijke afwijzing gehad dan houdt ieder normaal persoon gewoon afstand.
pi_217745360
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het zit dus vooral in jou, maar ik heb er alle vertrouwen dat dat goed gaat komen.
dit maakt dus ook wel duidelijk dat ik dat eventuele gesprek met haar beter nog niet kan aan gaan want zover ben ik nog niet
  zondag 25 mei 2025 @ 12:15:44 #71
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745382
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nou je kan het K zeker wel kwalijk nemen. Dit is ronduit stalkerig gedrag. Ze heeft al een duidelijke afwijzing gehad dan houdt ieder normaal persoon gewoon afstand.
Je kan de hele buitenwereld van alles kwalijk nemen , uiteindelijk ben jij degene die er last van heeft en duidelijker moet worden en je grenzen moet aangeven.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745411
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je kan de hele buitenwereld van alles kwalijk nemen , uiteindelijk ben jij degene die er last van heeft en duidelijker moet worden en je grenzen moet aangeven.
Dus jij bent zo'n type dat als iemand 'nee' zegt toch doorgaat? Want de uitstraling zegt ja volgens jou.
  zondag 25 mei 2025 @ 12:19:55 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745417
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dus jij bent zo'n type dat als iemand 'nee' zegt toch doorgaat? Want de uitstraling zegt ja volgens jou.
Je leest niet goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745445
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je leest niet goed.
Je zegt dat je het K niet kwalijk kan nemen. En daar ben ik het niet mee eens.
Hij heeft haar duidelijk afgewezen.

Dat hij zelf nog niet 100% weet hoe hij zich voelt heeft hier niets mee te maken. Zij is nu gewoon aan het stalken, dat kan je niet goed praten. En maar 1 persoon kwalijk nemen, namelijk de stalker.
  zondag 25 mei 2025 @ 12:24:41 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745450
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je zegt dat je het K niet kwalijk kan nemen. En daar ben ik het niet mee eens.
Hij heeft haar duidelijk afgewezen.

Dat hij zelf nog niet 100% weet hoe hij zich voelt heeft hier niets mee te maken. Zij is nu gewoon aan het stalken, dat kan je niet goed praten. En maar 1 persoon kwalijk nemen, namelijk de stalker.
Het begint bij jezelf , en als je zelf niet duidelijk bent kan je moeilijk verwachten dat je duidelijk overkomt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 25 mei 2025 @ 12:25:11 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745454
En nogmaals: het is geen aanval , dus ik snap niet zo goed wat je punt is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745486
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het begint bij jezelf , en als je zelf niet duidelijk bent kan je moeilijk verwachten dat je duidelijk overkomt.
Dan verschillen we van mening of hij duidelijk was op het terras.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
En nogmaals: het is geen aanval , dus ik snap niet zo goed wat je punt is.
Omdat ik niet geloof dat het helpend is om te zeggen dat het Cupfighters eigen schuld is dat K nu zo stalkerig is. Maar jij vindt oprecht dat dit gedrag van K normaal is?
  zondag 25 mei 2025 @ 12:32:35 #78
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745518
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan verschillen we van mening of hij duidelijk was op het terras.
[..]
Omdat ik niet geloof dat het helpend is om te zeggen dat het Cupfighters eigen schuld is dat K nu zo stalkerig is. Maar jij vindt oprecht dat dit gedrag van K normaal is?
Jij hebt het over schuld ik over verantwoordelijkheid nemen over jezelf
Schuld hoor je mij niet zeggen.
Maar ik snap sowieso niet zo goed waarom je zo de strijd aangaat.
Prima maar ik denk dat CF wel snapt wat ik bedoelde
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745576
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jij hebt het over schuld ik het over verantwoordelijkheid nemen over jezelf
Maar ik snap sowieso niet zo goed waarom je zo de strijd aangaat.
Prima maar ik denk dat CF wel snapt wat ik bedoelde
Ik snap prima wat je bedoelt
Jij was ook diegene die vond ik dat ik mezelf in een slachtofferrol plaatste, toen was ik het daar niet mee eens, nu inmiddels wel en snap ik wat je toen bedoelde
  zondag 25 mei 2025 @ 12:40:00 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745588
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap prima wat je bedoelt
Jij was ook diegene die vond ik dat ik mezelf in een slachtofferrol plaatste, toen was ik het daar niet mee eens, nu inmiddels wel en snap ik wat je toen bedoelde
Gelukkig!! :)
Want het is van mij uit zeker niet als aanval of vanuit schuld bedoeld :P
Ik vind juist dat je heel goed bezig bent, dat mag gezegd worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217745600
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]

"En je kan het haar niet kwalijk nemen"

Was de eerste zin waar ik op reageerde. Maar dan begrijp ik je verkeerd.

Maar goed verder ook niet boeiend als CF er mee eens is dat het aan hem ligt. Dus ik zal mijn mond verder houden.
  zondag 25 mei 2025 @ 12:43:35 #82
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745618
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
"En je kan het haar niet kwalijk nemen"

Was de eerste zin waar ik op reageerde. Maar dan begrijp ik je verkeerd.

Maar goed verder ook niet boeiend als CF er mee eens is dat het aan hem ligt. Dus ik zal mijn mond verder houden.
Nogmaals het is jouw interpretatie , ik vind het prima zo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217746517
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nogmaals het is jouw interpretatie , ik vind het prima zo.
Ik snap jou prima
Zoek eerst bij jezelf waar het fout gaat
En kijk dan pas naar een ander ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zondag 25 mei 2025 @ 14:12:56 #84
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217746551
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik snap jouw prima
Dat idd :Y
En eigenlijk zei CF het in een ander topic perfect in zijn reactie
quote:
Ik ben het er mee eens dat je dit zelf in stand houdt en dat zij daar gebruik van maakt, om af te sluiten moet je duidelijk zijn en grenzen trekken zodat zij weet dat er geen enkele kans is om terug te komen , zolang jij een opening houdt weet zij dat dir mogelijkheid er is en dat is gemakkelijk voor haar
Aan het verwerken van het eind van deze relatie kom je zo nooit toe
slaat op een andere manier ook op K.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217746589
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik snap jou prima
Klopt dat inzicht heb ik ook nog niet zo lang, het was lang zo waarom overkomt mij dit toch allemaal en nu denk ik ja je doet het grotendeels zelf en tegen sommige mensen moet je gewoon heel duidelijk zijn, K is dus daar een van
pi_217746604
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat idd :Y
En eigenlijk zei CF het in een ander topic perfect in zijn reactie
[..]
slaat op een andere manier ook op K.
Klopt als een bus ;)
  zondag 25 mei 2025 @ 14:19:34 #87
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217746644
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt dat inzicht heb ik ook nog niet zo lang, het was lang zo waarom overkomt mij dit toch allemaal en nu denk ik ja je doet het grotendeels zelf en tegen sommige mensen moet je gewoon heel duidelijk zijn, K is dus daar een van
Wat ik vanmorgen over dat stempeltje op mijn voorhoofd vertelde: het heeft jaren geduurd tot ik ineens besefte dat die stempel weg was. Het zijn processen waar je mee bezig bent. Je zit nu in dit proces en je bent er mee bezig en dat doe je goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 25 mei 2025 @ 14:21:09 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217746654
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt als een bus ;)
Dat zei je heel mooi in dat andere topic en het gaat eigenlijk ook over jou :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217760428
Vorige week een nieuw plekje gezocht om wat sociaal bezig te zijn, werd daar goed ontvangen, de dag erop was er spelletjes middag, gezien ik daar gek op ben ook maar naar toe gegaan en dat was zeker ook leuk

Vanmorgen was ik daar voor de derde keer, heb er best een goed gevoel over en wordt betrokken, heb me laten overhalen mee te doen aan creatief, wel aangegeven dat ik daar totaal niet sterk in ben vanwege slechte motoriek, maar dat maakte niet uit , ik ben bezig geweest en het was best gezellig
Daarna een soepje gegeten en toen gebeurde er voor mij iets opvallends, klein maar wel tekenend voor de fase waar ik in zit, ik vroeg of er iemand zin had in een spelletje in de groep, 2 wouden er meedoen met me dus zijn we een spel gaan doen
Dit is iets wat ik eigenlijk nooit durfde, zelf initiatief pakken in een groep, een vrij nieuwe groep zelfs voor me en ik weet niet goed uit te leggen waarom maar dat voelde voor mij als een voordeel
pi_217761360
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
Vorige week een nieuw plekje gezocht om wat sociaal bezig te zijn, werd daar goed ontvangen, de dag erop was er spelletjes middag, gezien ik daar gek op ben ook maar naar toe gegaan en dat was zeker ook leuk

Vanmorgen was ik daar voor de derde keer, heb er best een goed gevoel over en wordt betrokken, heb me laten overhalen mee te doen aan creatief, wel aangegeven dat ik daar totaal niet sterk in ben vanwege slechte motoriek, maar dat maakte niet uit , ik ben bezig geweest en het was best gezellig
Daarna een soepje gegeten en toen gebeurde er voor mij iets opvallends, klein maar wel tekenend voor de fase waar ik in zit, ik vroeg of er iemand zin had in een spelletje in de groep, 2 wouden er meedoen met me dus zijn we een spel gaan doen
Dit is iets wat ik eigenlijk nooit durfde, zelf initiatief pakken in een groep, een vrij nieuwe groep zelfs voor me en ik weet niet goed uit te leggen waarom maar dat voelde voor mij als een voordeel
Een kleine overwinning _O_ :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217767961
quote:

Klinkt goed! Daarmee lijkt het dus ook goed uit te pakken dat je niet meer welkom was bij de andere inloop. En ook goed bezig met K. Haar probleem dat je haar nu niet wilt spreken is niet jouw probleem.
pi_217773762
quote:

Mooie stappen kerel!
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_217776488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Klinkt goed! Daarmee lijkt het dus ook goed uit te pakken dat je niet meer welkom was bij de andere inloop. En ook goed bezig met K. Haar probleem dat je haar nu niet wilt spreken is niet jouw probleem.
Dat lijkt inderdaad verrassend positief uit te pakken, ik heb altijd de gewoonte overal alles en eerlijk te vertellen en dat kan soms ook tegen je werken, op de nieuwe plek heb ik bepaalde dingen niet verteld, sommige dingen zullen nog komen, andere dingen laat ik weg, is niet meer van toepassing en zorgt alleen voor onrust

Ik heb met mijn therapeute over K gehad, zij vindt dat ik haar het beste kan blijven negeren, ze zegt je kent haar handschrift, het volgende briefje ongelezen bij het oud papier doen, ze maakt je alleen maar onrustig zodat je een Melanie aanval krijgt.,
Ze zei waarom zou je haar willen spreken, je maakt het jezelf moeilijk, ze voelt dat je haar nog mooi vindt en die opening gebruikt ze gegarandeerd,
En ze wil je omdat je doet wat ze wilt, maar die persoon ben je niet meer

Overigens gaan we overleggen met de psychiater om de medicatie af te bouwen of te stoppen,, ze wil dat graag in de behandeling doen om te kijken wat voor een effect het heeft, ik heb er nog een stuk of 13 dus de kans is dat ik over 2 weken de medicatie kwijt ben wat ik aan de ene kant een beetje eng vind want ik wil niet meer terug naar dat dode vogeltje wat ik toen was aan de andere kant voel ik ook wel dat ik er klaar voor ben en benieuwd ben of ik zonder medicatie kan wat ik nu doe, het is dan ook natuurlijk beter te zien hoe de therapie is aangeslagen
pi_217776857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat lijkt inderdaad verrassend positief uit te pakken, ik heb altijd de gewoonte overal alles en eerlijk te vertellen en dat kan soms ook tegen je werken, op de nieuwe plek heb ik bepaalde dingen niet verteld, sommige dingen zullen nog komen, andere dingen laat ik weg, is niet meer van toepassing en zorgt alleen voor onrust

Ik heb met mijn therapeute over K gehad, zij vindt dat ik haar het beste kan blijven negeren, ze zegt je kent haar handschrift, het volgende briefje ongelezen bij het oud papier doen, ze maakt je alleen maar onrustig zodat je een Melanie aanval krijgt.,
Ze zei waarom zou je haar willen spreken, je maakt het jezelf moeilijk, ze voelt dat je haar nog mooi vindt en die opening gebruikt ze gegarandeerd,
En ze wil je omdat je doet wat ze wilt, maar die persoon ben je niet meer

Overigens gaan we overleggen met de psychiater om de medicatie af te bouwen of te stoppen,, ze wil dat graag in de behandeling doen om te kijken wat voor een effect het heeft, ik heb er nog een stuk of 13 dus de kans is dat ik over 2 weken de medicatie kwijt ben wat ik aan de ene kant een beetje eng vind want ik wil niet meer terug naar dat dode vogeltje wat ik toen was aan de andere kant voel ik ook wel dat ik er klaar voor ben en benieuwd ben of ik zonder medicatie kan wat ik nu doe, het is dan ook natuurlijk beter te zien hoe de therapie is aangeslagen
je gaat echt goed _O_
en besef allicht zal het iets te weeg brengen
je medicatie stoppen
je maakt je er nu al druk om (als je zou moeten stoppen) en das niet gek, enkel een constatering.
Dus ja het gaat misschien even iets wiebeliger zijn, maar kijk eens hoever je in relatief korte tijd bent gekomen
Geloof ook in jezelf en je eigen kracht :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217778334
quote:
99s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
je gaat echt goed _O_
en besef allicht zal het iets te weeg brengen
je medicatie stoppen
je maakt je er nu al druk om (als je zou moeten stoppen) en das niet gek, enkel een constatering.
Dus ja het gaat misschien even iets wiebeliger zijn, maar kijk eens hoever je in relatief korte tijd bent gekomen
Geloof ook in jezelf en je eigen kracht :*
Ja ik vind het wel eng omdat die medicatie me die boost gaf
Los dat ik het eng vind ben ik ook benieuwd hoe het gaat zonder medicatie
De methylfenidaat is ook ingezet als tijdelijke oplossing, al zeg ik eerlijk toen ik hem pas had dat ik dacht ik wil deze medicatie niet meer kwijt daar denk ik nu anders over inmiddels
pi_217789316
Even wat lastigere dagen, gisteren ook een aanval gehad met waarschijnlijk als hoofdoorzaak K, dat dit al gebeurd zonder haar te zien geeft aan dat een ontmoeting met haar geen goed idee is

Het andere vind ik best lastig te bespreken omdat het over een ander topic gaat hier, gisteren was ik echt boos en verdrietig, ik heb me ingehouden omdat ik niet tegen een ban aan wil lopen zeker niet omdat ik vermoed dat die persoon daar op uit is
Ik heb best veel empathie, teveel soms en misschien is dat nu weer zo, je probeert behulpzaam te zijn en je wordt afgesnauwd
Nu weet ik dit is een forum en dat er trollen zijn en dat ik niet hoef te reageren en kan negeren maar dat vind ik moeilijk omdat dit onderwerp voor mij een schot voor open doel is om te adviseren/helpen.
Het is misschien mijn gebrek dat ik niet begrijp waarom mensen zo in elkaar zitten, en me er te druk over maak.
Is dit een valkuil of kom ik gewoon voor mijn mening op?
pi_217789375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
Even wat lastigere dagen, gisteren ook een aanval gehad met waarschijnlijk als hoofdoorzaak K, dat dit al gebeurd zonder haar te zien geeft aan dat een ontmoeting met haar geen goed idee is

Het andere vind ik best lastig te bespreken omdat het over een ander topic gaat hier, gisteren was ik echt boos en verdrietig, ik heb me ingehouden omdat ik niet tegen een ban aan wil lopen zeker niet omdat ik vermoed dat die persoon daar op uit is
Ik heb best veel empathie, teveel soms en misschien is dat nu weer zo, je probeert behulpzaam te zijn en je wordt afgesnauwd
Nu weet ik dit is een forum en dat er trollen zijn en dat ik niet hoef te reageren en kan negeren maar dat vind ik moeilijk omdat dit onderwerp voor mij een schot voor open doel is om te adviseren/helpen.
Het is misschien mijn gebrek dat ik niet begrijp waarom mensen zo in elkaar zitten, en me er te druk over maak.
Even een dikke knuffel voor jou :*

Je mag voor je mening op komen en als daar emoties bij hebben is logisch

Boosheid is een signaal dat een grens bereikt is. Je moet dan een keuze maken; uiten of "weggaan". Je boosheid mag er zijn (al vind het dat persoonlijk de lastigste emotie).

Kijk naar wat het meest kost en het meest geeft en maak dan een keuze

Als je maar weet dat je nooit teveel bent en altijd genoeg. Jij en hele scala aan emoties en gedachten mogen er zijn
pi_217789940
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Cupfighter het volgende:

Wat ik hier las had je aanval daar inderdaad mee te maken
Heel knap dat je zover bent dat je ziet dat K. Slecht voor je is .

Over die ene persoon ( TS van betreffende topic)
Het is een notoire zuiger
Die enkel uit is op het naar beneden halen van een ander ( om zelf beter te lijken)
Ook hier mag je jezelf op de borst kloppen
Je hebt advies gegeven
Hebt je niet gek laten maken en laten verlijden tot gedrag dat niet bij je past .
Kortom
Goed gedaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217790294
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat ik hier las had je aanval daar inderdaad mee te maken
Heel knap dat je zover bent dat je ziet dat K. Slecht voor je is .

Over die ene persoon ( TS van betreffende topic)
Het is een notoire zuiger
Die enkel uit is op het naar beneden halen van een ander ( om zelf beter te lijken)
Ook hier mag je jezelf op de borst kloppen
Je hebt advies gegeven
Hebt je niet gek laten maken en laten verlijden tot gedrag dat niet bij je past .
Kortom
Goed gedaan
Ja K zorgt voor wat spanning in me
Prioriteit is bij mezelf te blijven

En over het topic, mijn vingers jeukten om in te gaan op zijn provocatie
Maar ik dacht gelijk, dit is wat je wilt en dan krijg je je zin, ik exit en hij lachen
Dus mijn ding neergelegd bij feedback waar hij het daar ook nog probeert en voor
de rest niet meer in gegaan op de provocaties
Dat kost moeite maar het helpt door te denken mezelf niet naar zijn niveau te laten degraderen en er boven te staan, als ik niet hap heeft hij geen voer meer

@ChildoftheStars en @greysbones bedankt
pi_217790425
Je hebt dus een enorme overwinning behaald toch? Goed gedaan, ik ben trots op je :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')