hoe goed is het dat je het zo goed kunt verwoorden en er naar kunt handelenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 06:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik weet de oorzaak wel, er zit nog een stukje in me die zegtt probeer het , aar opnieuw met K, dat ga ik niet doen hoor maar het zorgt voor strijd in het hoofd
Ik geef mezelf juist op mijn donder als ik dat denk, dan denk hoe kun je daarna nog naar verlangen, die vrouw is niet goed voor je en te jong, waarom die spanning opzoeken omdat ze knap is en je aandacht geeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe goed is het dat je het zo goed kunt verwoorden en er naar kunt handelen
je mag jezelf af en toe best een klopje op de borst geven
Wauw dit is wel heel erg bijzonderquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb weer een brief van K
Ze snapt niet dat ik niet reageer, dat past niet bij mij vindt ze ze vindt ook dat ik moet reageren want ik moet rekening houden met haar autisme en hooggevoeligheid
Ik moet ook nog een keer afspreken om te praten want ze vindt dat ik haar een kans moet geven
Haar slotzin, ik ben de enige die Melanie kan vervangen en als je wilt mag je mij Melanie noemen in plaats van K
Ik moet dus heel veel maar ik mag haar Melanie noemen
Wat is het toch een engel
Dat K zo doet is ook mijn fout, tijdens onze relatie heb ik mijn grenzen niet of nauwelijks aangegeven, dat ik dat nu wel doe is voor haar met haar autisme verwarrend.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw dit is wel heel erg bijzonder
Ik hoop dat je op je grenzen let en niet over je heen laat lopen
Wat je hier schrijft is zeer ongezond gedrag van K
Ik begrijp je...quote:Op zondag 25 mei 2025 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat K zo doet is ook mijn fout, tijdens onze relatie heb ik mijn grenzen niet of nauwelijks aangegeven, dat ik dat nu wel doe is voor haar met haar autisme verwarrend.
Nu snapt dus totaal niet dat ik niet reageer en dat snap ik wel, normaal zou ik zeggen oké K we gaan een keer erover praten, de reden dat ik dit niet doe is dat K heel goed weet dat ik haar lichamelijk nog aantrekkelijk vind, dus als we afspreken zal ze niet in een spijkerbroek en trui komen en me proberen te bespelen met woorden dat ik zo lief ben en herhaaldelijk schatje zeggen,
Daar ben ik gevoelig voor, ik ben nog niet zo ver deze confrontatie aan te gaan, daarvoor moet ik nog wat meer tools hebben
Ze maakt het me wel gemakkelijker, waar zij denkt me tegemoet te komen stoot ze me juist af, ze maakt het erger, ze helpt me niet als ik haar Melanie mag noemen dit vergroot weer mijn afhankelijkheid van Melanie wat ik nu aan het afbreken ben los van het bizar is ze heet K en geen Melanie
Inderdaad K zal dit toch moeten gaan in zien, misschien is een gesprek dan toch de beste optie om het haar heel duidelijk te maken dat ik veranderd ben en dit niet wil, ik ga dit dinsdag met therapie overleggen hoe zij daarover denkt en hoe ik dit het beste kan aanpakken zonder in mijn valkuil te lopenquote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:[/b[quote]
[b]Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp je...
Maar op den duur moet K leren dat je grenzen hebt toch? Klaar = klaar. Hoe naar dat ook kan voelen voor jullie beiden
Ik denk toch dat je nog niet duidelijk genoeg bent en dat voelt/weet zij.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad K zal dit toch moeten gaan in zien, misschien is een gesprek dan toch de beste optie om het haar heel duidelijk te maken dat ik veranderd ben en dit niet wil, ik ga dit dinsdag met therapie overleggen hoe zij daarover denkt en hoe ik dit het beste kan aanpakken zonder in mijn valkuil te lopen
Hoe denken jullie over dit idee?
Dit kan goed mogelijk zijn, mijn vraag is hoe kan ik dit duidelijk maken?quote:Op zondag 25 mei 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je nog niet duidelijk genoeg bent en dat voelt/weet zij.
Dat moet je eerst ook echt zo voelen , en ik dat daar het nog niet stevig in voelt.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit kan goed mogelijk zijn, mijn vraag is hoe kan ik dit duidelijk maken?
Het mist overtuiging omdat er ergens nog iets is in me wat haar leuk vind, dat is op zich wel een logische verklaringquote:Op zondag 25 mei 2025 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moet je eerst ook echt zo voelen , en ik dat daar het nog niet stevig in voelt.
Dat komt nog wel
Juist ja!!quote:Op zondag 25 mei 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mist overtuiging omdat er ergens nog iets is in me wat haar leuk vind, dat is op zich wel een logische verklaring
Het is hetzelfde als destijds met drugs dus ik zei nee maar mijn gevoel zei ja , dus mensen prikten daar door heen, dat doet K nu blijkbaar ookquote:Op zondag 25 mei 2025 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist ja!!
Ik herken het vanuit een totaal andere situatie van vroeger
waar ik heel lang bleef hangen in het waarom ik blijkbaar een andere stempel op op mijn voorhoofd had en daardoor ik tegenstrijdige signalen gaf .
Zodra je verstandelijke gedachte klopt met je gevoel zal je zien dat het duidelijk wordt voor de ander.
Maar je bent wel goed bezig
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien en ze serieus neemt.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als destijds met drugs dus ik zei nee maar mijn gevoel zei ja , dus mensen prikten daar door heen, dat doet K nu blijkbaar ook
Dank je wel!
Ik dacht dat ik op het terras vrij duidelijk was geweest , maar ze merkte misschien wel dat ik aan het vechten was met mezelfquote:Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien.
Het werkt echt zo dat als jouw verstand en gevoel niet in evenwicht zijn je ook niet duidelijk bent/overkomt/ kan zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op het terras vrij duidelijk was geweest , maar ze merkt misschien wel dat ik aan het vechten was met mezelf
Ik denk dat dit inderdaad het probleem is en dat zij het daarom ook niet snaptquote:Op zondag 25 mei 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het werkt echt zo dat als jouw verstand en gevoel niet in evenwicht zijn je ook niet duidelijk bent/overkomt/ kan zijn
Het zit dus vooral in jou, maar ik heb er alle vertrouwen dat dat goed gaat komen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit inderdaad het probleem is en dat zij het daarom ook niet snapt
Nou je kan het K zeker wel kwalijk nemen. Dit is ronduit stalkerig gedrag. Ze heeft al een duidelijke afwijzing gehad dan houdt ieder normaal persoon gewoon afstand.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je kan het haar niet kwalijk nemen , als je zelf niet duidelijk bent kan je niet verwachten dat een ander jouw grenzen zal zien en ze serieus neemt.
dit maakt dus ook wel duidelijk dat ik dat eventuele gesprek met haar beter nog niet kan aan gaan want zover ben ik nog nietquote:Op zondag 25 mei 2025 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit dus vooral in jou, maar ik heb er alle vertrouwen dat dat goed gaat komen.
Je kan de hele buitenwereld van alles kwalijk nemen , uiteindelijk ben jij degene die er last van heeft en duidelijker moet worden en je grenzen moet aangeven.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou je kan het K zeker wel kwalijk nemen. Dit is ronduit stalkerig gedrag. Ze heeft al een duidelijke afwijzing gehad dan houdt ieder normaal persoon gewoon afstand.
Dus jij bent zo'n type dat als iemand 'nee' zegt toch doorgaat? Want de uitstraling zegt ja volgens jou.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan de hele buitenwereld van alles kwalijk nemen , uiteindelijk ben jij degene die er last van heeft en duidelijker moet worden en je grenzen moet aangeven.
Je leest niet goed.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n type dat als iemand 'nee' zegt toch doorgaat? Want de uitstraling zegt ja volgens jou.
Je zegt dat je het K niet kwalijk kan nemen. En daar ben ik het niet mee eens.quote:
Het begint bij jezelf , en als je zelf niet duidelijk bent kan je moeilijk verwachten dat je duidelijk overkomt.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zegt dat je het K niet kwalijk kan nemen. En daar ben ik het niet mee eens.
Hij heeft haar duidelijk afgewezen.
Dat hij zelf nog niet 100% weet hoe hij zich voelt heeft hier niets mee te maken. Zij is nu gewoon aan het stalken, dat kan je niet goed praten. En maar 1 persoon kwalijk nemen, namelijk de stalker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |