Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie
Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.
Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.
Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren
Update : ik ben in behandeling en ik boek flinke vooruitgang