abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217635137
Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie

Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.

Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.

Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren

Update : ik ben in behandeling en ik boek flinke vooruitgang
pi_217635354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef Cupfighter het volgende:

_O_
Ik heb enorm veel respect voor jou en hoe je ermee omgaat. Petje af en een diepe buiging _O_
pi_217635372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O_
Ik heb enorm veel respect voor jou en hoe je ermee omgaat. Petje af en een diepe buiging _O_
Heel erg bedankt!
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:46:20 #4
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217635855
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie

Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.

Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.

Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren

Topper!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:46:46 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217635865
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 14 mei 2025 @ 21:48:50 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217635896
Mooi!
pi_217653744
Vandaag begon de ochtend op het werk wat anders als normaal, ik ben er voor de post sortering maar doe ook als ik klaar ben met sorteren best vaak post bezorgen, gezien ik een spietrziekte heb lukt dat niet altijd met name als het koud is wordt het lastig.
Vandaag hoefde ik niet te sorteren maar kon gelijk met een collega samen gaan bezorgen, we waren om half tien klaar dus terug gefietst en even pauze gehouden, na de pauze ontstond een wat vreemde situatie, ik vond iemand vrij agressief reageren op een andere collega, en even later kreeg weer een andere collega een veeg uit de pan van hem en toen reageerde hij boos dat hij naar ging etc, ik heb op dat moment niets gezegd, wou het eigenlijk wel doen maar dacht, nu assertief zijn is niet handig.
Ik ben daarna weer post gaan bezorgen want ik voelde me fit genoeg, toen ik klaar was met bezorgen en ik ook al over mijn werkuren heen was heb ik nog even naar het werk gebeld om aan te geven dat ik het geen prettige situatie vond en snap dat iemand de kans moet krijgen op om te reintegreren maar dat ik het geen veilige situatie vond voor de collega’s en mezelf
Ik vroeg ook of er mog werk te doen was maar ik mocht naar huis
Dat laatste is nog steeds wel iets waar ik even over na wil ga denken, of overleggen met de therapeute, ik was al extra aan te werken en nog vind ik dat eigenlijk niet genoeg van mezelf en wil meer
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:32:27 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217653912
Klinkt als een terecht punt om aan te kaarten op je werk.

Reageren in de situatie zelf is soms lastig of zelfs niet verstandig, want dat had de boel kunnen escaleren. Dus dat klinkt ook als een goed besluit om niet direct te reageren.
pi_217680930
Er lag een brief in mijn brievenbus van K, ze geeft aan erg gekwetst te zijn vanwege door mijn lompe reactie van vorige week op het terras, ze wil een gesprek en excuses
Hier moet ik even goed over nadenken wat ik hier mee doe
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 17:10:53 #10
441859 crew  Lenny77
pi_217680983
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Er lag een brief in mijn brievenbus van K, ze geeft aan erg gekwetst te zijn vanwege door mijn lompe reactie van vorige week op het terras, ze wil een gesprek en excuses
Hier moet ik even goed over nadenken wat ik hier mee doe
Daar is maar 1 antwoord op: helemaal niets!
Niet intrappen! Negeren.
Ze weet goed genoeg dat ze je kan bespelen en wat jouw zwakke punten zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 18 mei 2025 @ 17:28:38 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217681270
Je wil toch geen contact?

Heb je dat ook gezegd toen de politie er aan te pas moest komen?
pi_217681314
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Daar is maar 1 antwoord op: helemaal niets!
Niet intrappen! Negeren.
Ze weet goed genoeg dat ze je kan bespelen en wat jouw zwakke punten zijn.
Ja dat deed ze al in die brief, me schatje noemen etcetera dan wordt het lastig voor me, ze weet heel goed hoe ze me om krijgt
pi_217681323
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:28 schreef Lienekien het volgende:
Je wil toch geen contact?

Heb je dat ook gezegd toen de politie er aan te pas moest komen?
Klopt en dat heb ik toen ook gezegd
  zondag 18 mei 2025 @ 17:38:14 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217681352
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt en dat heb ik toen ook gezegd
Ik zou maar een boodschap terug geven: dat je geen contact wil. Verder nergens op ingaan.

Ze stond toen toch ongevraagd aan je deur, waarna zij de politie inschakelde? Misschien moet je nu de stap zetten en een melding doen bij de politie, want dit valt imo onder stalking van haar kant. De politie kan een zgn. stopgesprek met iemand voeren die hinderlijk contact blijft zoeken terwijl je hebt aangegeven geen contact meer te willen.
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 17:44:10 #15
441859 crew  Lenny77
pi_217681402
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat deed ze al in die brief, me schatje noemen etcetera dan wordt het lastig voor me, ze weet heel goed hoe ze me om krijgt
Kijk, dat bedoel ik dus...
Ik zou dus zeker geen antwoord geven want dan heeft ze weer een voet binnen in je leven en ook weer macht.
En misschien inderdaad, zoals Lienekien zegt, een melding maken bij de politie.
pi_217681447
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kijk, dat bedoel ik dus...
Ik zou dus zeker geen antwoord geven want dan heeft ze weer een voet binnen in je leven en ook weer macht.
En misschien inderdaad, zoals Lienekien zegt, een melding maken bij de politie.
Je hebt gelijk, ik ga er geen antwoord op geven, ik trap er bijna weer in omdat ik het zielig vind dat ik haar gekwetst heb maar ik moet daar even niets van aantrekken
Ik negeer de brief en denk nog na over een eventuele melding

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 18-05-2025 17:55:44 ]
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 18:46:18 #17
441859 crew  Lenny77
pi_217681924
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ik ga er geen antwoord op geven, ik trap er bijna weer in omdat ik het zielig vind dat ik haar gekwetst heb maar ik moet daar even niets van aantrekken
Ik negeer de brief en denk nog na over een eventuele melding
Zij is echt niet gekwetst.. ze wil gewoon de controle hebben. En ze weet hoe die te krijgen, inspelen op jouw geweten.
Jij hebt nu genoeg op je eigen bordje liggen en boekt zeer goede vooruitgang. Zij kan dat helemaal kapot maken.

Ook dit is assertiviteit :) , kiezen voor je eigen veiligheid en vooruitgang _O_
  zondag 18 mei 2025 @ 19:07:40 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217682056
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zij is echt niet gekwetst.. ze wil gewoon de controle hebben. En ze weet hoe die te krijgen, inspelen op jouw geweten.
Jij hebt nu genoeg op je eigen bordje liggen en boekt zeer goede vooruitgang. Zij kan dat helemaal kapot maken.

Ook dit is assertiviteit :) , kiezen voor je eigen veiligheid en vooruitgang _O_
En assertiviteit ziet er in dit geval niet per se uit als duidelijk zeggen wat je vindt en waar voor jou de grens ligt, want soms kun je beter je mond houden.

@Cupfighter Houd je rug recht!
pi_217682415
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja zij kan alles wat ik de afgelopen maanden opgebouwd heb afbreken
Ik heb dan een vriendin maar wij passen niet bij elkaar, qua leeftijd en ook qua karakter niet, ze is gewoon te dominant voor mij, en ik moet niet kijken naar haar uiterlijk, niet in die valkuil stappen

Ik ga niet reageren en ook niet naar de politie
Totaal negeren
pi_217682433
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En assertiviteit ziet er in dit geval niet per se uit als duidelijk zeggen wat je vindt en waar voor jou de grens ligt, want soms kun je beter je mond houden.

@:Cupfighter Houd je rug recht!
Klopt en dat ga ik ook doen
Totaal geen reactie geven
Dan is ze maar gekwetst
Dat ben ik ook wel eens,
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 19:54:01 #21
441859 crew  Lenny77
pi_217682486
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja zij kan alles wat ik de afgelopen maanden opgebouwd heb afbreken
Ik heb dan een vriendin maar wij passen niet bij elkaar, qua leeftijd en ook qua karakter niet, ze is gewoon te dominant voor mij, en ik moet niet kijken naar haar uiterlijk, niet in die valkuil stappen

Ik ga niet reageren en ook niet naar de politie
Totaal negeren
Geen kritiek he, maar merk je zelf hoeveel macht zij nog heeft? Je schrijft al: dan heb ik een vriendin.
Dat is een gevaarlijk hersensprongetje :@

Let aub op met haar :{
pi_217682509
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen kritiek he, maar merk je zelf hoeveel macht zij nog heeft? Je schrijft al: dan heb ik een vriendin.
Dat is een gevaarlijk hersensprongetje :@

Let aub op met haar :{
Kritiek mag altijd trouwens hoor
Ja ik hoef maar ja te zeggen en ik heb haar terug dus dat is heel gemakkelijk en ook gevaarlijk
Ik moet hier heel scherp op zijn, is nog een valkuil

Dank je wel
@Lienekien ook bedankt
pi_217685203
Het was te voorspellen bijna, vannacht een flinke aanval gehad, baal niet van die aanval maar wel dat ik me dus in mijn hoofd weer gek laat maken door K blijkbaar, @Lenny77 heeft zeker gelijk ik moet hier mee oppassen, woensdag een bespreekpunt bij de therapie
pi_217695128
Zojuist gebeld door het werk over het incident van afgelopen vrijdag, er werd even rustig nagevraagd wat er gebeurd was en hoe het met me ging, ik heb het netjes uitgelegd, ze vonden het verstandig van me dat ik mijn mond had dichtgehouden op dat moment, ze gingen in gesprek met desbetreffende persoon en zouden hem er op aanspreken dat dit gedrag niet wenselijk is op de werkvloer
  dinsdag 20 mei 2025 @ 19:43:52 #25
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_217701270
Ik schrijf ook maar even mee.

Sinds 2 maanden enorme terugval in PTSS (enkelvoudig seksueel trauma), na 8 jaar in ruste zijn geweest. Bizar dat ik weer in deze hel zit. Wakker worden in vecht en vlucht modus. Echt hoe kom ik hier van af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')