Nou, maar goed dat ie geen president meer is dan. Dat terwijl 'de andere kant' een man president heeft laten worden die eigenlijk ook geen president had mogen worden als diezelfde partij checks and balances had toegepast.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
MAGA roept toch wel. Ik geloof dat je als politieke partij niet keihard kiezers moet proberen voor te liegen. Iets wat ze dus wel probeerden of lieten proberen. Als je dat dan doet moet je het niet zo slecht doofpotten dat iedereen kan zien dat je liegt en dat het meteen uitkomt en super uitgebreid gedocumenteerd is. Dat is hoe je krediet bij kiezers met bakken wegsmijt.
Ja maar blijkbaar had je het voor de Democraten geen probleem gevonden als het ze gelukt was. Om beter te zijn dan de Republikeinse partij zullen ze dit gevolgen moeten laten hebben. Gooi de idioten die zoiets onder de pet willden houden eruit. Zo van in deze partij dealen we wel met onze leugenaars. De hele tijd de andere kant erbij betrekken is echt een zwaktebod. Je kunt af en toe ook de hand in eigen borst steken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, maar goed dat ie geen president meer is dan. Dat terwijl 'de andere kant' een man president heeft laten worden die eigenlijk ook geen president had mogen worden als diezelfde partij checks and balances had toegepast.
Onzin.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja maar blijkbaar had je het voor de Democraten geen probleem gevonden als het ze gelukt was.
Ik heb niets met welke politieke partij dan ook. Ik ben niet corrupt, ik lieg niet, dus weinig reden om de hand in 'eigen borst' te steken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De hele tijd de andere kant erbij betrekken is echt een zwaktebod. Je kunt af en toe ook de hand in eigen borst steken.
Nee, het gaat mij om de usual suspects die ineens hypocriet komen doen. Als Biden de constitution dagelijks had gebroken en mensen massaal liet oppakken zonder enige vorm van justice, dan had ik dat net zo goed fout gevonden. Ik was zelfs een van de weinigen die Biden gewoon voor zwak had uitgemaakt na de pardon voor zijn zoon, nota bene. Daarnaast moet je maar in mijn geschiedenis kijken, hoe vaak ik juist toegeef als ik ernaast zit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Werkelijk heel raar als je altijd fel bent dat de Republikeinen dit niet moeten doen, en dan heb je een voorbeeld dat Democraten doen waar ze Republikeinen beschuldigen en dan is het allemaal van ja maar zij doen het ook. Het is toch politiek, niet een schoolplein op de basisschool.
Nouja prima ik zeg niet dat je corrupt bent of liegt. Het punt is dat je doet alsof de Democraten geen onvergefelijke inschattingsfout hebben gemaakt met hoe ze dat aan hebben gepakt. Omdat je telkens zit van ja de Republikeinen dat is nóg erger. Dat klopt dat de Republikeinen nog erger zijn. Maar die zijn zo erg omdat de Democraten dus zo verziekt zijn dat ze een opa met alzheimersymptomen waarvan ze denken dat hij misschien in een rolstoel moet presenteren als 'good as ever'. Als dat soort monumentale fuckups in een belangrijke verkiezing bijna van de hand worden gewezen als ach foutje niet meer over hebben alles nu is erger. Ja dat is precies hoe er nooit enige lering uit zon fout wordt getrokken. Dat is ook hoe dat land de afgrond ingaat, geen van beide partijen staat op en neemt leiding en stopt met een constante race door de bodem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Ik heb niets met welke politieke partij dan ook. Ik ben niet corrupt, ik lieg niet, dus weinig reden om de hand in 'eigen borst' te steken.
Welke inschattingsfout. Biden had een prima eerste termijn, daar was iedereen het over eens. Dat hij besloot er een tweede termijn aan vast te knopen omdat er nog heel veel te realiseren viel van ZIJN plannen is dan een logische stap zeker omdat er niet echt een goed alternatief was om Trump te verslaan en ook niemand de kansen van Harris hoog inschatte.quote:Op donderdag 15 mei 2025 01:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja prima ik zeg niet dat je corrupt bent of liegt. Het punt is dat je doet alsof de Democraten geen onvergefelijke inschattingsfout hebben gemaakt met hoe ze dat aan hebben gepakt. Omdat je telkens zit van ja de Republikeinen dat is nóg erger. Dat klopt dat de Republikeinen nog erger zijn. Maar die zijn zo erg omdat de Democraten dus zo verziekt zijn dat ze een opa met alzheimersymptomen waarvan ze denken dat hij misschien in een rolstoel moet presenteren als 'good as ever'. Als dat soort monumentale fuckups in een belangrijke verkiezing bijna van de hand worden gewezen als ach foutje niet meer over hebben alles nu is erger. Ja dat is precies hoe er nooit enige lering uit zon fout wordt getrokken. Dat is ook hoe dat land de afgrond ingaat, geen van beide partijen staat op en neemt leiding en stopt met een constante race door de bodem.
Maar uiteraard wij veranderen daar niets aan maar we discussieren er wel over.
Ja prima hoor, als jij de blue pill neemt ga ik daar uiteraard niks tegen beginnen. Hij kan geen namen herinneren of toespraken houden of debatten voeren maar het beleid ging geweldig! Zo sleep je de mensen mee in je campagne.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke inschattingsfout. Biden had een prima eerste termijn, daar was iedereen het over eens. Dat hij besloot er een tweede termijn aan vast te knopen omdat er nog heel veel te realiseren viel van ZIJN plannen is dan een logische stap zeker omdat er niet echt een goed alternatief was om Trump te verslaan en ook niemand de kansen van Harris hoog inschatte.
En even voor de goede orde: er is nog steeds geen enkel bewijs dat iets (dramatisch) mis is met zijn cognitief vermogen en dus dementerend is/ Alzheimer heeft. Dat hij wellicht in de toekomst een rolstoel nodig had vanwege zijn rug (een ruggegraatvergroeiing) lijkt me geen beletsel voor een president en is ook geen handicap die verzwegen werd of zo ...
Tenenkrommend dat er nu weer zoveel aandacht aan dit onderwerp wordt besteed in verschillende media. Alsof daar nog niet genoeg over geluld is en er op dit moment geen belangrijker zaken aan de orde zijn in de Amerikaanse politiek om een boek over te schrijven dat nu al week gepromoot wordt op Jake Tapper's CNN. Het zal wel kijkers trekken vermoed ik.
https://x.com/chrismeagher/status/1916521576939376712
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu, ik ga niet voor @Hanca praten, (of eigenlijk wel), maar ik denk vooral dat het punt was: ondanks Trump er een verschrikkelijke kankerzooi van maakt - want dat doet hij zeker - moet je maar niet alles wat tégen, of ergens anders in het politieke spectrum staat dan Trump (in dit geval dan de Democraten, of wat daar dan van over is) maar recht proberen te praten en altijd te verdedigen puur en alleen maar omdat het Trump niet is. Dat lijkt me een valide punt en kan ik me prima in vinden. Dat we het nu al geruime tijd hebben over Trump in plaats van de GOP, lijkt me ook tekenend van een verschrikkelijk verval binnen die partij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Volgens mij toon ik de totale hypocrisie en inconsistentie al een tijdje aan hier. Het word natuurlijk opgevat als tribaal gebral en dat is het vaak ook maar dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen bij de wat scherpere users hier.
Ik heb het al eerder gezegd hier, er zitten hier intelligente mensen het probleem is alleen dat jullie heel goed in artikeltjes lezen zijn maar echt nadenken zit er vaak niet bij.
Ik vind dat best jammer want ik zou graag eens een goede discussie willen lezen op basis van eigen opvattingen in plaats van opvattingen die je als links progressief behoort te hebben.
Hanca kaart het nu heel voorzichtig aan zoals velen voor hem en het enige waar hij op kan rekenen zijn whataboutisms.
Dat weet je helemaal niet. Dat was nou juist het probleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 03:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja prima hoor, als jij de blue pill neemt ga ik daar uiteraard niks tegen beginnen. Hij kan geen namen herinneren of toespraken houden of debatten voeren maar het beleid ging geweldig! Zo sleep je de mensen mee in je campagne.
Wat mij betreft niet tenenkrommend dat de media ook wat aandacht besteed aan andere belangrijke zaken dan Trump, de wereld draait niet om die ene man. Als de Democraten een competente partij waren zat daar nu helemaal geen Trump. Het is ook niet zo alsof als we het alleen nog maar over maffiabaas Trump en zijn corrupte fascistenbende hebben dat dat iets veranderd. Ja dat gezeik over Bidens economie die te slecht zou zijn of de eieren te duur en dat zou Bidens schuld zijn dat was een totale non story natuurlijk. Zeker gezien we de Trump economie met de wielen ervanaf zien. Maar dat de democraten de legacy van Biden belangrijker vinden dan een competente kandidaat zon belangrijke verkiezing insturen is toch ook wel extreem problematisch. Ja ze hebben hem uiteindelijk onder massale druk veel te laat geloosd. Maar ze hadden hem al vanaf dat hij begon te kraaien over een nog een termijn meteen al een sit-down moeten geven en zeggen nope, je wordt geprimaried en je gaat gracieus verliezen.
Nieuwsuur idem. Heel uitgebreid item over Trump als tovenaarsleerling die vrede in het Midden-Oosten wil.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:09 schreef V. het volgende:
Wat ik ook weer blaartrekkend bizar vind, is dat ze bij RTL Nieuws weer Hochzeitjaugsend lopen te berichten over het opheffen van de sancties van Syrië.
Maar niet melden dat dat is omdat de familie Trump een miljardendeal heeft gekregen.
Gekmakend slechte en onvolledige berichtgeving.
Die lui verslaan nog geen 10% van wat er echt gebeurt.
Maak je liever druk om de demente die nu aan de macht is. Biden is geschiedenis.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Na jaren de bevolking te gaslighten komt nu eindelijk de waarheid naar buiten.
Maar hier zal het vanavond in de 'nieuws'programma's wel over gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maak je liever druk om de demente die nu aan de macht is. Biden is geschiedenis.
Ik snap dat het ongemakkelijk is voor mensen dat Biden ongeschikt bleek te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maak je liever druk om de demente die nu aan de macht is. Biden is geschiedenis.
Zo ongeschikt dat hij het land een stuk beter achterliet dan hij het aantrof, met de sterkste economie van de (Westerse) wereldquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik snap dat het ongemakkelijk is voor mensen dat Biden ongeschikt bleek te zijn.
Het is maar wat je ongeschikt wilt noemen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik snap dat het ongemakkelijk is voor mensen dat Biden ongeschikt bleek te zijn.
Just a troll trolling.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maar wat je ongeschikt wilt noemen...
https://www.bloomberg.com(...)accomplishment-data/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |