Heb je als land (Rusland) wel recht van spreken als jezelf letterlijk en figuurlijk alles wat Oekraïens is of lijkt uit het Russisch (bezet) gebied elimineert?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden juist onderdrukt omdat hun burgerrechten wordt ontnomen.
Ik neem aan dat het Kremlin haar morele plicht serieus neemt om voor die mensen op te komen.
En toch zijn juist alle anderen de oorlogshitsers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:52 schreef Nielsch het volgende:
Colour me SHOCKED! Hoezo komt de man die geen vrede wil niet naar de vredestop?
Met het huidige veroveringstempo duurt het ook nog 100 jaar tot Rusland Oekraïne in handen heeft, dus we hebben alle tijd in de wereld.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:25 schreef theunderdog het volgende:
Als je de ontwikkelingen omtrent defensie leest wat betreft EU landen, gaat het nog heeeeeel lang duren tot dat serieus is.
Dussuhhh...
Je obsessie met php begint rare vormen aan te nemen, mijn bestequote:Op donderdag 15 mei 2025 15:51 schreef Parafernalia het volgende:
Php vergeet ook dat het Kremlin zelf ook lak heeft aan de burgerrechten van hun eigen bevolking.
Maar goed, dit leest ie toch niet
Gefaciliteerd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:04 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Je obsessie met php begint rare vormen aan te nemen, mijn beste![]()
Hij/zij wordt hier blijkbaar getolereerd en gefacilateerd.
Als ik voor elke keer dat ik gevraagd heb dat niet te doen een euro kreeg had ik mijn eigen smo kunnen opzetten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:12 schreef Parafernalia het volgende:
Bijzonder hoe één debiel een heel topic bezighoudt. Maar goed, ik mag dat niet zeggen
We weten allemaal dat je het wil dus daarom geven we je die euro niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik voor elke keer dat ik gevraagd heb dat niet te doen een euro kreeg had ik mijn eigen smo kunnen opzetten.
nee , dronken Russen zijn overwegend zwaar mesjokke en Soloslof nog wel het meeste , wat een idiootquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat corruptie alleen in het Rusland van Poetin gebeurde. Ik snap de wereld niet meer.
Come on... dat verhaal was na drie dagen al geheel ontkracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden juist onderdrukt omdat hun burgerrechten wordt ontnomen.
Ik neem aan dat het Kremlin haar morele plicht serieus neemt om voor die mensen op te komen.
En ik snap die vraag best, maar als ik/we kunnen voorkomen dat ook maar één persoon gaat geloven in die sprookjes van bepaalde users, is mij al genoeg winst.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik voor elke keer dat ik gevraagd heb dat niet te doen een euro kreeg had ik mijn eigen smo kunnen opzetten.
PHP is een vrouw met twee kinderen , woont en werkt in Moscow met een translate app , ze zal nog wel 100 accounts hebben over de hele wereldquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En ik snap die vraag best, maar als ik/we kunnen voorkomen dat ook maar één persoon gaat geloven in die sprookjes van bepaalde users, is mij al genoeg winst.
En wss ben ik wat feller op, omdat ik op een ander onderwerp (psychoactieve medicatie) geheel gevallen was voor de sprookjes... Al deed daar de MSM ook een duit in het zakje..
En ik haat PHP maar dat staat los van de user
Maar on-topic, de lafbek durfde dus niet. Hij weet gewoon dat ie moet inleveren en dat kan ie niet verkopen.. Dus tjah dan maar meer zijn eigen volk de hel in jagen.
Zal me niets verbazen dat PHP een betaalde troll is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
PHP is een vrouw met twee kinderen , woont en werkt in Moscow met een translate app , ze zal nog wel 100 accounts hebben over de hele wereld
vanavond gaat ze naar huis en thuis nog wat accounts in Azië doen vertellen wat een geweldig mens die Poetin is
Deze verheerlijking van Poetin lijkt direct uit de Russische propaganda te komen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar leiding geven aan zo'n gigantisch land dat momenteel enorme uitdagingen ervaart is niet niks. Maar het kost hem geen enkele rimpel.
Sinds 2008 geregistreerd...quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen dat PHP een betaalde troll is.
Neem nu dit:
[..]
Deze verheerlijking van Poetin lijkt direct uit de Russische propaganda te komen.
Bovendien is 'het kost hem geen enkele rimpel' een vreemde zin. Niet iets dat een Nederlander gebruikt, het zou zomaar uit een vertaling kunnen komen.
Haha dat was om opgefokten nog iets meer op te fokken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neem nu dit:
[..]
Deze verheerlijking van Poetin lijkt direct uit de Russische propaganda te komen.
Bovendien is 'het kost hem geen enkele rimpel' een vreemde zin. Niet iets dat een Nederlander gebruikt, het zou zomaar uit een vertaling kunnen komen.
Dat verkleint de kans op een troll. Maar dat PHP pro-Russisch is is duidelijk. En het is ook heel goed mogelijk dat PHP geen Nederlander is.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_web_brigadesquote:The earliest documented allegations of the existence of "web brigades" appear to be in the April 2003 Vestnik Online article "The Virtual Eye of Big Brother" by French journalist Anna Polyanskaya (a former assistant to assassinated Russian politician Galina Starovoitova[13]) and two other authors, Andrey Krivov and Ivan Lomako. The authors claim that up to 1998, contributions to forums on Russian Internet sites (Runet) predominantly reflected liberal and democratic values, but after 2000, the vast majority of contributions reflected totalitarian values. This sudden change was attributed to the appearance of teams of pro-Russian commenters who appeared to be organized by the Russian state security service.
Natuurlijk het zijn allemaal standaard zinnetjes, ook foto's van Poetin vecht met een tijger en Poetin doet judoquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neem nu dit:
[..]
quote:
een standaard account niet door hem / haar geregistreerd, maar door de Trollenfabriekquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat verkleint de kans op een troll. Maar dat PHP pro-Russisch is is duidelijk. En het is ook heel goed mogelijk dat PHP geen Nederlander is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_web_brigades
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan sturen ze beter Malyuk ipv zelensky.nog zo een idioot TrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |