abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2025 @ 20:10:39 #51
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_219179266
Is dat zo? Zou mooi zijn, want de Nederlandse mol is echt steeds vervelender om naar te kijken vind ik. Gisteravond incluis.
  zondag 2 november 2025 @ 20:30:15 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219179480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:07 schreef Moira het volgende:
Kickje want deze verdwijnt anders :o Zin in Vlaamse mol die we dus blijkbaar tegelijkertijd met de Nederlandse krijgen *O*
Wanneer dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219206210
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef golfer het volgende:

[..]
Wanneer dan?
Ik kan er nog niets over terugvinden
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_219206403
Normaal is het nieuwe seizoen te zien na WIDM eind maart.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219206579
Nederlandse seizoen start later ivm de Olympische spelen, en De Mol (BE) start waarschijnlijk rond de normale tijd, dus zal er inderdaad overlapping zijn is het vermoeden.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_219206672
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 15:47 schreef KaBuf het volgende:
Nederlandse seizoen start later ivm de Olympische spelen, en De Mol (BE) start waarschijnlijk rond de normale tijd, dus zal er inderdaad overlapping zijn is het vermoeden.
Ah ja, zou anders ook wel heel dicht op dit jubileumseizoen zitten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 14 december 2025 @ 17:14:40 #57
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_219494513
Op het Instagram account van demol_play staan inmiddels 19 mysterieuze filmpjes.

Op basis daarvan denken mensen dat het nieuwe seizoen in Portugal.gaat plaatsvinden.

quote:
Op het Instagramaccount van ‘De mol’ zijn sinds gisteren heel wat vreemde filmpjes te vinden. Een AI-versie van presentator Gilles De Coster lijkt hints te geven over de locatie van het programma, maar doet dat vanuit de vreemdste plaatsen.

Noord-Korea, Rusland, of toch maar op de maan, in Jurassic Park, of op toverschool Zweinstein? Gilles De Coster kondigt een nieuw seizoen van ‘De mol’ aan vanop heel wat twijfelachtige locaties. Het is natuurlijk niet hijzelf die dat doet, maar een AI-versie van de presentator.

Hints
Wel menen fans van het speurprogramma hints te vinden die verwijzen naar de échte locatie van het volgende seizoen. Ervaren Mollenjagers weten dat er altijd cryptische boodschappen verstopt zitten in de promo voor het programma, en gingen op onderzoek uit. “In elk filmpje zegt hij een fout”, merkt iemand op. “Bij de Chinese muur zegt hij dat het monument in het zuiden van het land staat, maar het staat in het noorden.”

Fans denken dat het volgende seizoen in Portugal zal plaatsvinden. “Bij Lissabon staat ook een standbeeld van Christus, zoals in Rio.” En zo zijn er nog meer overeenkomsten met Portugal: Hans Christian Andersen, de schrijver van ‘De kleine zeemeermin’, zou vaak naar Portugal gereisd zijn voor inspiratie. Schrijfster J.K. Rowling - die Zweinstein bedacht - woonde een tijdje in Portugal.”

Het is traditie dat de nieuwe locatie van ‘De mol’ in december wordt aangekondigd, dus op het antwoord hoeven we niet lang meer te wachten.

https://www.hln.be/tv/gil(...)%2Fwww.google.com%2F
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_219498550
Inmiddels is Portugal ook officieel bevestigd inderdaad!
https://www.instagram.com(...)MTZ1YzRrM2MyaW9ycQ==

Inclusief mensen in de comments die zeuren over het gebruik van AI :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator zaterdag 20 december 2025 @ 21:01:35 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219546102
Wel grappig dat ze ook in Portugal zijn geweest :D opnametijden zullen wel niet overlapt hebben?
Fuck the EBU.
pi_219548593
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:01 schreef Moira het volgende:
Wel grappig dat ze ook in Portugal zijn geweest :D opnametijden zullen wel niet overlapt hebben?
Het enige dat ik hoop is dat ze niet à la de verraders kiezen voor de zelfde locaties en al helemaal niet opdrachten gaan hergebruiken. Daar ben ik een klein beetje bang voor sinds ik zag dat het ook Portugal werd. Maar goed, eerder hebben ze dat nooit gedaan dus hopelijk nu ook niet..
pi_219548684
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 06:18 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Het enige dat ik hoop is dat ze niet à la de verraders kiezen voor de zelfde locaties en al helemaal niet opdrachten gaan hergebruiken. Daar ben ik een klein beetje bang voor sinds ik zag dat het ook Portugal werd. Maar goed, eerder hebben ze dat nooit gedaan dus hopelijk nu ook niet..
Er bestaan geen 2 programma's met dezelfde persoonsvorm in de titel die verder uitelkaar staan dan deze 2. Maak je daar maar geen zorgen over dus, al zal er best ergens eenzelfde locatie aangedaan kunnen zijn. Wat weinig boeiend is verder natuurlijk.
pi_219548824
De Mol is toch al opgenomen voordat Wie is de Mol uitgezonden werd? Lijkt me sterk dat ze dus weten welke locaties en al helemaal welke opdrachten er zijn geweest.
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 11:03:04 #63
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219549483
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 06:18 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik denk dat de Belgen daar veeel te trots voor zijn :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219549662
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 09:03 schreef Sarabi het volgende:
De Mol is toch al opgenomen voordat Wie is de Mol uitgezonden werd? Lijkt me sterk dat ze dus weten welke locaties en al helemaal welke opdrachten er zijn geweest.
Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid tot communiceren hè ;) hoeft de uitzending niet voor te worden afgewacht.

quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 11:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik denk dat de Belgen daar veeel te trots voor zijn :P
Bij de verraders doen ze het al vanaf dag 1. Dus denk dat het niet zo zeer met trotsheid va Belgen an sich te maken heeft. Maar hopelijk wel van de programmamakers.

Het is ook niet zo zeer dat ik er écht bang voor ben. Zou het gewoon jammer vinden áls ze er voor gekozen zouden hebben.
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 11:52:47 #65
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219549737
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:43 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid tot communiceren hè ;) hoeft de uitzending niet voor te worden afgewacht.
[..]
Bij de verraders doen ze het al vanaf dag 1. Dus denk dat het niet zo zeer met trotsheid va Belgen an sich te maken heeft. Maar hopelijk wel van de programmamakers.

Het is ook niet zo zeer dat ik er écht bang voor ben. Zou het gewoon jammer vinden áls ze er voor gekozen zouden hebben.
O, ja ik bedoelde met de Belgen in dit opzicht ook de programmamakers :P Ik denk ook dat beide partijen weten dat er teveel overlap in de kijkers zit?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219549838
quote:

[..]
[..]

Maar waarom zouden ze dat doen? Over het algemeen wordt De Mol als beter gezien en dan ga je bij Wie is de Mol praten over ideeën? En ze weten ook dat er een grote overlap in kijkers is dus wat valt er dan te winnen?
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 12:17:15 #67
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219549888
Ik zat er ook nog even over na te denken, want ik snap wel waar je angst vandaan komt. Maar ik denk dat bij de voorbeelden (zoals Expeditie Robinson of de Verraders) het 'spel' niet zozeer in de spellen zit, maar in het gekonkel eromheen. Bij WIDM/DM zit het spel juist in de spellen zelf. Ik denk dat door molacties bijna niet meer kan. Dat hebben we toen ook gezien toen Duitsland België bijna 1:1 kopieerde en we daardoor ook bijna de Mol konden achterhalen _O- Want als je ziet waar de mol is/wat de actie in het eerste uitzendland was, dat je dat kunt herleiden naar het tweede land? :P

En dat is bij bijv een verraders of Robinson toch moeilijker omdat het 'beslismoment' van hoe leuk het seizoen is meer in de ronde tafel/eilandraad zit zeg maar?
pi_219549906
quote:

[..]
[..]

Zijn twee totaal losstaande producties die echt geen contact met elkaar hebben wat ze volgend jaar gaan doen.
  zondag 21 december 2025 @ 12:53:22 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_219550129
Het zou ook wel grappig zijn als blijkt dat bepaalde locaties of opdrachten toevallig wel overlappen. Maar we gaan het zien.
in de haak.
pi_219551001
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef trui het volgende:
Het zou ook wel grappig zijn als blijkt dat bepaalde locaties of opdrachten toevallig wel overlappen. Maar we gaan het zien.
Dat verlaten zwemparadijs zou ik nog graag in een De Mol jasje zien :Y
Of dat landhuis (maar goed er zijn nog 1000en landhuizen daar natuurlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')