SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Nu zo maar eens 2,5 uur bezig gaan de bende die mijn huis heet op te ruimen en schoon te maken.
Hulp komt en ik ga mee helpen opruimen. Wil ik nu wekelijks gaan doen. Zij geeft dan aan wat ik moet doen, ik ben daar namelijk slecht in.
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
JustinnerT !
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja lekker, eindelijk eens laat wakker
Ja, alleen half 6 voeding gegeven en gelukkig daarna nog doorgeslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gelukkig kon je doorslapenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, alleen half 6 voeding gegeven en gelukkig daarna nog doorgeslapen![]()
![]()
meestal na de vroege ochtendvoeding gaat dat niet neeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Moon!![]()
Heb je gisteren nog lekker gechilled met de Koning?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
meestal na de vroege ochtendvoeding gaat dat niet nee![]()
![]()
Nee, ben gister niet gaan werken, ff dagje rustig aan gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog lekker gechilled met de Koning?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh ok. Hoorde dat het rustig wasquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ben gister niet gaan werken, ff dagje rustig aan gedaan![]()
Klopt, omdat ik er niet wasquote:
Kan gewoon
Klopt trouwens wel.. als er een een grapjesmaker is ben ik dat.. Wat dat betreft ben ik net een koekje, een gangmaker
Heb je ook een frambozen laagje?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt trouwens wel.. als er een een grapjesmaker is ben ik dat.. Wat dat betreft ben ik net een koekje, een gangmakerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
nee, ik doe alleen aan aardblijquote:
![]()
Ja man, het zonnetje schijnt lekker, zit aan een lekker ontbijtje, prima start van de dag zoquote:![]()
Hoe gaat ie met Steven?![]()
Zo en dan eindelijk koffieeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Als je heel lang moet wachten, dan eindelijk die eerste slok verse koffie..... Dat is echt....
Jussiequote:![]()
Heerlijk en ik heb mij zelf verwend met een lekker saucijzen broodje van de warme bakker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je heel lang moet wachten, dan eindelijk die eerste slok verse koffie..... Dat is echt....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh lekker hoor Dotquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jussie![]()
[..]
Heerlijk en ik heb mij zelf verwend met een lekker saucijzen broodje van de warme bakker.![]()
![]()
Mwah valt tegen. Maar dat komt misschien omdat ik het niet dagelijks drink en ook niet verslaafd ben eraan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je heel lang moet wachten, dan eindelijk die eerste slok verse koffie..... Dat is echt....![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mooi man doe je goed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja man, het zonnetje schijnt lekker, zit aan een lekker ontbijtje, prima start van de dag zo![]()
Hoe gaat ie met Steven?
Ja hier ook wel prima. Even tot 12u werken en dan ben ik vanmiddag zoet met een kinderfeestje organiseren
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben er ook niet aan verslaafd hoor, maar vind het wel lekker als ik weer een bakkie kan drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwah valt tegen. Maar dat komt misschien omdat ik het niet dagelijks drink en ook niet verslaafd ben eraan.
Ik heb dan ook geen caffiene waar ik verslaafd aan kan raken
Ow nice, gaat er nog een leuke activiteit plaatsvinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man doe je goed.
Ja hier ook wel prima. Even tot 12u werken en dan ben ik vanmiddag zoet met een kinderfeestje organiseren![]()
![]()
Ze gaan oa knutselen en sjoelen. Ik ben sjoelscheidsrechter dus ik hoop dat ik geen stenen naar mijn hoofd krijg gegooidquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow nice, gaat er nog een leuke activiteit plaatsvinden?
quote:
Dat ligt eraan of ik mag langskomenquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze gaan oa knutselen en sjoelen. Ik ben sjoelscheidsrechter dus ik hoop dat ik geen stenen naar mijn hoofd krijg gegooid![]()
![]()
Zal het vanmiddag aan mijn dochter vragen of ze eraan gedacht heeft om justin ook een uitnodiging te sturenquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zal het vanmiddag aan mijn dochter vragen of ze eraan gedacht heeft om justin ook een uitnodiging te sturen![]()
![]()
Dan ook echt gaan he als je langsmag komenquote:
Uiteraard, ik heb mijn sjoel outfit al aanquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ook echt gaan he als je langsmag komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb mijn sjoel outfit al aan
Het thema is iig regenboog. Elk kind (en volwassenkind) moet een kleur vd regenboog aan. Dus sjoeloutfit niet toegestaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben ook niet verslaafd hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwah valt tegen. Maar dat komt misschien omdat ik het niet dagelijks drink en ook niet verslaafd ben eraan.
Paarsquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke kleur ga je aantrekken? Ik zit hier in t rood![]()
![]()
Thx. Ja dan voel ik me een beetje zoals mijn grote held Purno de Purnoquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice ja dat kun jij goed hebben idd die kleur![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx. Ja dan voel ik me een beetje zoals mijn grote held Purno de Purno
Als je je maar niet gaat gedragen als purno de purnoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx. Ja dan voel ik me een beetje zoals mijn grote held Purno de Purno
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan niks belovenquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha
Als je je maar niet gaat gedragen als purno de purno![]()
![]()
Kunnen bijna alle dagen van het jaar mee vullenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al een behoorlijk lijstjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kunnen we jaartje bij mario langs gaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen bijna alle dagen van het jaar mee vullen![]()
![]()
En dan onder zijn account hier gaan bolkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen we jaartje bij mario langs gaan
Uw ADH vitamine Worst
mario de nieuwe bolkkoningquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan onder zijn account hier gaan bolken![]()
![]()
Hahaha ja voor 31 mei zijn er vast ook duizenden mensen die al een hotel in Tilburg geboekt hebbenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Weet niet of ik een hotel ga boeken of gewoon de trein terug neem, want heel ver is het ook nietUw ADH vitamine Worst
Ik bedoel natuurlijk is er iemand die 31 mei naar de meet gaat en een hotel heeft geboekt om daar te blijven slapen na de meet
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Neenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk is er iemand die 31 mei naar de meet gaat en een hotel heeft geboekt om daar te blijven slapen na de meet
In de andere gevallen ook niet trouwens![]()
![]()
Hmm ja voor mij 1 u 02 met de trein, maar die rijden niet tot heel laat geloof ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet of ik een hotel ga boeken of gewoon de trein terug neem, want heel ver is het ook nietWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
23 uur laatste trein terug
Auto is ook een optie, maar dan kan ik geen cocktails drinken
Dat welquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar is voor de koning status niet meer nodig?Uw ADH vitamine Worst
Tot iets voor middernachtquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Auto is ook een optie, maar dan kan ik geen cocktails drinken![]()
Dan gewoon hotelletje boekenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Auto is ook een optie, maar dan kan ik geen cocktails drinkenUw ADH vitamine Worst
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja ok, om 0:00 is er ook nog een optie, maar die duurt 2 ipv 1 uur en ik durf nooit echt de laatste trein te nemenquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja als daar iets misgaat heb je een probleem.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ok, om 0:00 is er ook nog een optie, maar die duurt 2 ipv 1 uur en ik durf nooit echt de laatste trein te nemen
Alhoewel, de NS heeft dan wel een thuisbreng plicht, maar is alsnog gedoe.![]()
Sow he!quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders zijn getrouwd op 10 juni.
Dit jaar alweer 48 jaar![]()
@Lovely jarigquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is er dan? Edit: ik zie het al![]()
![]()
Wat ontzettend mooiquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders zijn getrouwd op 10 juni.
Dit jaar alweer 48 jaarMijn ouders ook alweer 51 jaar. Echt wat een getallen
Ja, als ze 50 jaar getrouwd zijn, krijg ik daar zelfs zomaar een vrije dag voor zag ik in de caoquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooiMijn ouders ook alweer 51 jaar. Echt wat een getallen
Ow ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ze 50 jaar getrouwd zijn, krijg ik daar zelfs zomaar een vrije dag voor zag ik in de caoof ik wist het niet
![]()
![]()
Ik kan de trein tegen 1.00 nemen, maar dan moet ik ook taxi nemen naar huisUw ADH vitamine Worst
Je twijfelt nog?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel eentje die ik nog kan annuleren![]()
Dan zit er maar een ding op .......drinken pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm, ik zie dat hotelkamers ongeveer allemaal 200 euro zijn, nog geen goedkopere opties kunnen vinden. Dan is een taxi misschien net zo goedkoop jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan de trein tegen 1.00 nemen, maar dan moet ik ook taxi nemen naar huis
Of naja een optie is nog een goedkoper hotel buiten het centrum en dan de taxi daarheenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Pfff prijzig hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat hotelkamers ongeveer allemaal 200 euro zijn, nog geen goedkopere opties kunnen vinden. Dan is een taxi misschien net zo goedkoop ja
Of naja een optie is nog een goedkoper hotel buiten het centrum en dan de taxi daarheen![]()
Jeetje klinkt wel heftig!quote:Op woensdag 14 mei 2025 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging mis tijdens het koken
Ze moest naar brandwonden centrum in Groningen heb even gebeld ze was wel aanspreekbaar maar kwam net familie binnen. Hoop dat het niet te ernstig is ze zou Donderdag met vakantie gaan.Trust nobody![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
misschien op de dag zelf kan het goedkoper, als ik bijv voor vandaag boek kan het wel goedkoopquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat hotelkamers ongeveer allemaal 200 euro zijn, nog geen goedkopere opties kunnen vinden. Dan is een taxi misschien net zo goedkoop ja
Of naja een optie is nog een goedkoper hotel buiten het centrum en dan de taxi daarheenUw ADH vitamine Worst
Weekend zal sowieso wel duurder zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien op de dag zelf kan het goedkoper, als ik bijv voor vandaag boek kan het wel goedkoop
En de gok nemen om tot de laatste dag te wachten is ook wat risicovol![]()
Er is wel een festival op de Spoorzone die dag @Harrie @Grrrrrrrr https://clubsmederij.nl/smed_event/derailed-festival-2025/Uw ADH vitamine Worst
Nee joh. Toch extra spannend om jezelf af te vragen: slaap ik vandaag in een hotel of op een bankje in het park.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weekend zal sowieso wel duurder zijn.
En de gok nemen om tot de laatste dag te wachten is ook wat risicovolTrotste mama van Ambar
Gewoon onder een brug joh.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Toch extra spannend om jezelf af te vragen: slaap ik vandaag in een hotel of op een bankje in het park.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Leuk beest!quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is hem wandelend in Portugal
Lief ook dat ze fotos sturen.![]()
![]()
De Nacht is tot 6.00 open, dan rijden de treinen weerUw ADH vitamine Worst
Okquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Toch extra spannend om jezelf af te vragen: slaap ik vandaag in een hotel of op een bankje in het park.![]()
lekker je hoofd tussen de siliconen tetten leggenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker je hoofd tussen de siliconen tetten leggen!
En dan ben je wel je portemonnee kwijt de ochtend erna. Of iig leeg.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
en dan heb je je zak nog niet eens geleegdquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]!
En dan ben je wel je portemonnee kwijt de ochtend erna. Of iig leeg.Uw ADH vitamine Worst
er is die dag een best populair festival en een kermis in Tulburg, dat kan het wel duur makenUw ADH vitamine Worst
Ja dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
er is die dag een best populair festival en een kermis in Tulburg, dat kan het wel duur maken![]()
Oh die zag ik niet bij mijn optiesquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
City hotel tilburg zie ik op loopafstand vd nacht en erg betaalbaar.
Geloof dat er 31 mei al het eea bezet isWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Euh, is er dan DE kermis van Tilburg?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
er is die dag een best populair festival en een kermis in Tulburg, dat kan het wel duur maken
Hahaha dan is 31 mei geen superhandige datum.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Gewoon iemand aan de haak slaan en daar blijven slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nee, eentje aan de rand van de stad. Maar die zal ook veel volk aantrekkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, is er dan DE kermis van Tilburg?
Hahaha dan is 31 mei geen superhandige datum.
https://www.kermisorganis(...)udgetkermis-tilburg/Uw ADH vitamine Worst
Nee die is altijd ergens in juliquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, is er dan DE kermis van Tilburg?
Hahaha dan is 31 mei geen superhandige datum.![]()
Budgetkermis, dat klinkt wel goed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, eentje aan de rand van de stad. Maar die zal ook veel volk aantrekken
https://www.kermisorganis(...)udgetkermis-tilburg/
Maar denk niet dat mensen daarvoor een hotel nemen
Een budget hotelquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Budgetkermis, dat klinkt wel goed.
Maar denk niet dat mensen daarvoor een hotel nemen![]()
![]()
Kermis altijd zonde van je geld, rondjes draaien door elkaar geschud worden, op zijn k op gezet worden voor een hoop geldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet er van houden hequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Kermis altijd zonde van je geld, rondjes draaien door elkaar geschud worden, op zijn k op gezet worden voor een hoop geld![]()
![]()
Ja je kan het net zo goed gelijk in de prullenbak gooien
Net als geld voor vuurwerk
EIgenlijk verbrand je je geld voor een knal
Kan je ook van pretparken zeggen...quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Kermis altijd zonde van je geld, rondjes draaien door elkaar geschud worden, op zijn k op gezet worden voor een hoop geldI'm surrounded by morons!
Is het ookquote:
botsauto's zijn wel leukquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Kermis altijd zonde van je geld, rondjes draaien door elkaar geschud worden, op zijn k op gezet worden voor een hoop geldUw ADH vitamine Worst
Moggelll
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kan je van zoveel dingen zeggen.quote:
Er wordt veel geld uitgegeven aan niet noodzakelijke dingenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Eigenlijk is zowat alles in het leven zoquote:I'm surrounded by morons!
Is witte chocolade noodzakelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan je van zoveel dingen zeggen.
Er wordt veel geld uitgegeven aan niet noodzakelijke dingenI'm surrounded by morons!
Heb jij al kaarten besteldquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
Er is wel een festival op de Spoorzone die dag @:harrie @:grrrrrrrr https://clubsmederij.nl/smed_event/derailed-festival-2025/![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Mwah ik vind een lekker biefstukje nooit zonde van mij mijn geld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eigenlijk is zowat alles in het leven zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
En sommige mensen vinden dat van een pretparkquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwah ik vind een lekker biefstukje nooit zonde van mij mijn geld.![]()
![]()
O van mij mogen ze hoor, het is hun geldquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
En sommige mensen vinden dat van een pretpark
Ik geef alleen aan dat IK het zonde van mijn geld vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooh, die ik stond er niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mogen ze hoor, het is hun geld
Ik geef alleen aan dat IK het zonde van mijn geld vind.![]()
![]()
Beeldjes van 50 cent zijn pas zonde van je geld.I'm surrounded by morons!
Venzquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat zeg jij nouquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Biefstuk is altijd zonde van je geld
Rare muis
Well, life can be a riot
nee, maar het is meer de vraag of de dan relaxed kunnen zitten bij Loc Brewery als daar direct een event plaatsvindt @Grrrrrrrrquote:Uw ADH vitamine Worst
Idd, doe dan een doorregen sukade- of runderlap, of een bavette, entrecote of cote du boeufquote:![]()
Al is een carpaccio of goede rosbief ook niet te versmaden, en een lekkere bleu tournedos.
(kogel)bief is eigenlijk alleen lekker indien héél erg goed klaargemaakt...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tijd terug herten medallion gegeten, dat was ook echt onwijs lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, doe dan een doorregen sukade- of runderlap, of een bavette, entrecote of cote du boeuf![]()
Al is een carpaccio of goede rosbief ook niet te versmaden, en een lekkere bleu tournedos.
(kogel)bief is eigenlijk alleen lekker indien héél erg goed klaargemaakt...
Carpaccio kan je mij echt voor wakker maken
Well, life can be a riot
Gisteravond nog onder de douche gestaanquote:Trotste mama van Ambar
Gisteravond nog rund gegetenquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteravond nog onder de douche gestaan![]()
Hert!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd terug herten medallion gegeten, dat was ook echt onwijs lekker
Carpaccio kan je mij echt voor wakker maken![]()
![]()
Ooit als kind gegeten met een Wilddiner - echt supervleesje ja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heerlijk mals. Lekker smaakvolquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hert!![]()
![]()
Ooit als kind gegeten met een Wilddiner - echt supervleesje ja.10/10.
Well, life can be a riot
Smakelijkquote:Well, life can be a riot
Bolk erinI'm surrounded by morons!
Sorry justin feestje is alleen voor meisjes hoor ik nu.
Geen idee wat ik hier dan doe 😅Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is JustineK wel welkomquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry justin feestje is alleen voor meisjes hoor ik nu.
Geen idee wat ik hier dan doe 😅![]()
![]()
Lekker vliegen. Geniet van de stilte, KLM doet niet aan wifi op cityhoppers.I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is JustineK wel welkom [ afbeelding ]
Lekker tochquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:28 schreef Fogel het volgende:
Lekker vliegen. Geniet van de stilte, KLM doet niet aan wifi op cityhoppers.![]()
Zeker, lekker in mijn eigen bubbel naar muziek luisteren en naar buiten kijkenquote:
I'm surrounded by morons!
Geniet ervanquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, lekker in mijn eigen bubbel naar muziek luisteren en naar buiten kijken![]()
![]()
Heb net bij wijze van test een Mondriaan schilderij nagemaakt in lego op de computer. Toen de blokjes automatisch laten uploaden en besteld online. 4 euro inclusief verzenden. Valt me nog mee. Ga denk ik vaker kleine werkjes maken en dat bestellen. Is het in ieder geval betaalbaar.
Hier een render, er zit ook nog een plate achter om ze vast te zetten.
Simpel doch cool.![]()
![]()
Oh cool, wist niet dat dat konquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
Heb net bij wijze van test een Mondriaan schilderij nagemaakt in lego op de computer. Toen de blokjes automatisch laten uploaden en besteld online. 4 euro inclusief verzenden. Valt me nog mee. Ga denk ik vaker kleine werkjes maken en dat bestellen. Is het in ieder geval betaalbaar.
Simpel doch cool.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Grappig!quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
Simpel doch cool.
[ afbeelding ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zeker mooi als sleutelhanger bijv als je de steentjes aan elkaar lijmt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
Simpel doch cool.
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wordt dat niet een hele grote sleutelhanger?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker mooi als sleutelhanger bijv als je de steentjes aan elkaar lijmt.![]()
![]()
Ja dat is ook een idee. Weet niet of hij zo stabiel zit. Er was geen 5x7 backplate dus heb ik losse plaatjes gebruikt. Volgens mij moet het stabiel zijn maar dat gaan we morgen merken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker mooi als sleutelhanger bijv als je de steentjes aan elkaar lijmt.
Heb er twee besteld (1x een onderdeel vergeten)
![]()
En bedenk me nu dat ik bij de tweede bestelling ook een extra onderdeeltje van mijn eerste bestelling had kunnen toevoegen. 10000x![]()
![]()
Gastquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
En bedenk me nu dat ik bij de tweede bestelling ook een extra onderdeeltje van mijn eerste bestelling had kunnen toevoegen. 10000x![]()
![]()
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: