Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:51 schreef Cosima het volgende:
Ik geniet er altijd wel van als Belgi niet doorgaat of het slecht doet. Ze gunnen ons ook nooit wat. En het is ook bijna nooit mijn smaak, vind het vaak zo saai. Behalve die act met die zanger en supergoede dansers volledig in het wit. Kom even niet op de artiest maar die heb ik nog heel vaak terug geluisterd en gekeken.
Wauw memory unlocked. Ik luisterde deze vroeger zo vaak, helemaal vergetenquote:Op woensdag 14 mei 2025 04:06 schreef Eightyone het volgende:
De laatste post in het vorige deel:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Nee, gewoon vreselijk vals.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de mensen thuis misschien te koud en afstandelijk was net als bij Cyprus?
Ik dacht eerlijk gezegd dat het daarom ook wel ‘gewoon’ door zou gaan, het zag er wel echt goed uit ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef grazz het volgende:
Vond de regie hier wel weer sterk hoor. PannecouckeZaten aantal geweldige shots tussen.
Dat hij zijn geboortedag deelt met Alexander Rybak & Johnny Logan was niet het gunstige voorteken waarop ze hadden gehoopt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Maar was deze arme jongen nou gister jarig? Wat sneu.Hopelijk voelt het toch als een groot feest om op een podium te hebben gestaan op je verjaardag.
Was dit Pannecoucke!? Pannecoucke on coke dan toch zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:50 schreef grazz het volgende:
Vond de regie hier wel weer sterk hoor. PannecouckeZaten aantal geweldige shots tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |