In plaats daarvan zou ik opteren voor een bedevaart naar Miranda de Ebro. We zijn dichtbij iets heel moois.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komende zomer weer eens een weekje naar Sevilla, niks mis mee.
John levert weer?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb gelukkig veel vrouwen door wie ik gefriendzoned ben. Maar ik merk dat ik behalve voor seks niet meer zo in mensen geïnteresseerd ben. In mannen had ik sowieso al vrijwel nooit interesse en in vrouwen wel. Ik maakte mezelf altijd wijs dat dat voor vriendschap was, maar in feite was ik altijd op zoek naar spanning en seks. Helaas is het wel lastiger om vrouwen in bed te krijgen als je niet oprecht in ze geïnteresseerd bent. En dus ben ik vaak alleen. Als ik dan op straat loop, kijk ik naar jonge meiden van een jaar of 20 en als ik thuiskom trek ik me daarop af en val ik in slaap nadat ik net 10 afleveringen van een serie heb gekeken.
Dat is het leven van een man van middelbare leeftijd. Heel normaal. Je wordt eenzaam, contactschuw en gaat geilen op jonge meiden die jou niet meer zien staan.
Later ga je drinken, krijg je thuiszorg, dan word je misschien nog eens afgetrokken door de thuiszorgmedewerkster als je mazzel hebt en vervolgens word je op een dag dood in huis gevonden.
Zo is het leven.
Misschien kan Lance bij hem langskomen om hem te helpen?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John zit in een cynische fase.
Haha, Anduva in LaLiga. Daar gaan heel veel mensen hun hoofd over breken.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In plaats daarvan zou ik opteren voor een bedevaart naar Miranda de Ebro. We zijn dichtbij iets heel moois.
Terlouw en Wiegel binnen een week van elkaar overleden is wel bijzonder.quote:
De oudgedienden die we in 2025 kwijtraken is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terlouw en Wiegel binnen een week van elkaar overleden is wel bijzonder.
Figuren als Wiegel zijn medeplichtig aan de ondergang van dit land.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Al die oud-politici zijn klaar met dit kutland, mooi geweest.
Sow, hallo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Figuren als Wiegel zijn medeplichtig aan de ondergang van dit land.
Vandaag is derhalve een mooie dag
Opgezocht. Dit is echt een compleet fascinerend topic.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John zit in een cynische fase.
Magere poging van Marca om een paar kranten te verkopen. Nico gaat volgend seizoen met Athletic de Champions League in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:08 schreef Szura het volgende:
Nico naar Real Madrid? We schakelen naar @:rellende_rotscholier
Overigens is meer inzet externen altijd een gevolg van """"bezuinigingen"""" ambtenarenapparaat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Algemene Rekenkamer ziet ernstige problemen bij drie ministeries - https://nos.nl/l/2568141
Overheid betaalde recordbedrag voor extern personeel, waar ze juist op wil bezuinigen - https://nos.nl/l/2568144
IMF kritisch over 'kortzichtig' beleid Nederlandse kabinet - https://nos.nl/l/2568127
VVDED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |