Dortmund maakt standaard alleen maar verkeerde keuzes. Die club is ook redelijk diep gezonken.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe een club als Dortmund bij Niko Kovac uitkomt, hoe Bayern aan Kompany vastzit. Ik vind dat allemaal mateloos fascinerend.
Voor wie gaat RB Leipzig überhaupt?
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgen we wellicht Ten H'ach ervoor terug bij Ajax. Zijn Overmars-beschermende houding zit me niet helemaal lekker, maar op zijn minst zijn het andere tijden.
Ten Hag is geen mens.quote:According to The Athletic, Erik ten Hag was willing to reintegrate Mason Greenwood (22) into his squad at Manchester United and play the striker before his eventual move to Olympique de Marseille.
Toen hij vorig jaar zich uitsprak over het Rwanda-plan van Sunak en consorten, was hij ook al op non-actief gesteld.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gary Lineker die om letterlijk niets wordt gecanceld.
Wat een wereld, wat een wereld.
Jij cancelt mensen voor minder.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een beetje dom, maar dit is erg overdreven ja. Jammer, Lineker is wel een charismatische man en ruim leuker dan 'de rest'.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komende zomer weer eens een weekje naar Sevilla, niks mis mee.
Alleen al het beweren dat er een lobby bestaat is antisemitisme, heb ik geleerd op dit prachtige forum.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen hij vorig jaar zich uitsprak over het Rwanda-plan van Sunak en consorten, was hij ook al op non-actief gesteld.
De fascistische lobby is ongekend.
Als dat waar was zou jij hier niet meer kunnen posten, ouwe VVD'er.quote:
Domheid of onwetendheid kan je het niet eens noemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al het beweren dat er een lobby bestaat is antisemitisme, heb ik geleerd op dit prachtige forum.
Oh nee, ze weten allemaal heel goed hoe het zit.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Domheid of onwetendheid kan je het niet eens noemen.
Maar onderbuikgevoelens zijn ook gevoelens.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee, ze weten allemaal heel goed hoe het zit.
Deze onware frame doet wel pijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dat waar was zou jij hier niet meer kunnen posten, ouwe VVD'er.
Zeker wel. Na je 30e is het leven over.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je ziet jezelf niet als oud?
Nou nou nouquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker wel. Na je 30e is het leven over.
Ik heb een gesigneerde versie! Maar naar het einde haakte ik wel een beetje af.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Safae el Khannoussi wint de Libris literatuurprijs als debutant![]()
Dat is nog nooit gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |