Ongenuanceerd haha. Men moet natuurlijk niet door hebben wat hun echte doel is.quote:Nee, kritiek op Israël hóéft niet antisemitisch te zijn, verklaart Mestrum boven het geluid van de activisten uit. Als voorbeeld noemt ze dat het CIDI van mening is dat uitspraken van extreemrechtse Israëlische bewindslieden Bezalel Smotrich en Itamar Ben-Gvir „ongenuanceerd” waren.
Tsja, mogen we echt kritiek op Israel verwachten van huidige kabinet en de Kamer?quote:Dat de boodschap van het CIDI gehoor vindt in de politiek blijkt deze dag. Minister Mona Keijzer (BBB) zit in de zaal, net als Kamerleden zoals Diederik Boomsma (NSC) en Ulysse Ellian (VVD).
Oh wacht Schoof werkt ook al mee...quote:In in tandem met een videobericht van de Israëlische president Yitzhak Herzog, verschijnt premier Dick Schoof in een felicitatievideo, waarin hij „namens de Nederlandse regering” zijn „grote waardering” voor het CIDI uitspreekt.
Ja laat maarquote:Na hem spreekt Ayaan Hirsi Ali, voor het eerst in tien jaar is het oud-VVD-Kamerlid weer in Nederland. Ze is bang dat het land z’n „boerenverstand” kwijt is.
Ze denken het niet, ze weten het zeker. Debiel.quote:Tijdens de lunch vertelt NSC-Kamerlid Diederik Boomsma dat hij bij binnenkomst een duw kreeg van demonstranten. „Mensen zijn een beetje door het dolle heen, door alle propaganda. Ze denken dat er genocide plaatsvindt.”
Liep volledig uit de hand jaquote:Andere aanwezigen bespreken het nieuws over de demonstratie in Den Haag. „Het loopt uit de hand, al 70.000 demonstranten!”
Gezelligquote:Douglas Murray, de Britse journalist die zich recent achter het plan van Trump schaarde om de Gazastrook onder Amerikaanse controle te brengen, krijgt bij binnenkomst een staande ovatie. Tijdens het interview, waar veel gelachen wordt, kunnen de uithalen naar de mainstream media rekenen op veel applaus. „Leest u The Guardian ook?” „Ja, leugens lezen is belangrijk.”
Waarom zitten onze politici daarbij. Hou toch op. En dan met name een vice-premier. Bedankt he.quote:Murrays harde woorden over burgemeester Halsema – „een totale mislukking” – kunnen rekenen op „bravo!’s”. En als Murray suggereert dat pro-Palestina-demonstranten met een visum opgepakt en uitgezet zouden moeten worden, naar Amerikaans voorbeeld, barst de zaal uit in gejuich en gejoel.
En er werd vrolijk doorgegeten met het bord op schoot.quote:Op maandag 19 mei 2025 00:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ron Jans en Dani de Wit gaan een powerkoppel vormen. @:mani89
Lekker een bejaarde Tadic voor een milljoenmiljard aan salaris binnenhalen als de grote verlosser.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ajax volgend seizoen lekker weer 5e ofzo
Dat is niet echt toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker een bejaarde Tadic voor een milljoenmiljard aan salaris binnenhalen als de grote verlosser.
Een van de redenen dat de Italiaan weg gaatquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Een van de redenen dat de Italiaan weg gaat
Zo kan je niet werken inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Een van de redenen dat de Italiaan weg gaat
Het stemvee dat dit kabinet mogelijk heeft gemaakt; niet vergeven.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://archive.ph/4vOrL
‘De Israëlische regering had eigenlijk nergens iets beter kunnen doen’, klinkt het op het 50-jarige jubileum van CIDI
[..]
Ongenuanceerd haha. Men moet natuurlijk niet door hebben wat hun echte doel is.
[..]
Tsja, mogen we echt kritiek op Israel verwachten van huidige kabinet en de Kamer?
[..]
Oh wacht Schoof werkt ook al mee...
[..]
Ja laat maar
[..]
Ze denken het niet, ze weten het zeker. Debiel.
[..]
Liep volledig uit de hand ja
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zitten onze politici daarbij. Hou toch op. En dan met name een vice-premier. Bedankt he.
Zou hij niet azen op een andere buitenlandse job?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgen we wellicht Ten H'ach ervoor terug bij Ajax. Zijn Overmars-beschermende houding zit me niet helemaal lekker, maar op zijn minst zijn het andere tijden.
Lijkt me wel maar Alonso naar Leverkusen is nog niet officieel rond toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hij niet azen op een andere buitenlandse job?
Geen idee of een Leverkusen beter betaalt dan Ajax.
Alonso vertrekt al definitief bij Leverkusen. En tap-in merchant heeft zijn komst ook bevestigd.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar Alonso naar Leverkusen is nog niet officieel rond toch?
Real bedoel je? Dat lijkt me een kwestie van tijd, maar misschien dat Ten Hag nu nog open staat voor iets anders inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar Alonso naar Leverkusen is nog niet officieel rond toch?
Dat eerste had ik ook wel verwacht, het tweede heb ik gemist. Eens opzoeken.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alonso vertrekt al definitief bij Leverkusen. En tap-in merchant heeft zijn komst ook bevestigd.
En het seizoen is dit weekend net afgelopen. Zal komende week wel rondkomen, joh.
Ten Hag lijkt me een Bundesliga-diertje, ja. Afgelopen week schreef The Athletic dat hij op de shortlist staat, aldaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hij niet azen op een andere buitenlandse job?
Geen idee of een Leverkusen beter betaalt dan Ajax.
In de tweede Bundesliga was ook meer dan de helft ontslagenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik volg de Duitse managermarkt niet zo, @:rellende_rotscholier iets beter, maar van een afstandje is dat ook een heel rare carrousel geworden.
Dit is echt misselijkmakend.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://archive.ph/4vOrL
‘De Israëlische regering had eigenlijk nergens iets beter kunnen doen’, klinkt het op het 50-jarige jubileum van CIDI
[..]
Ongenuanceerd haha. Men moet natuurlijk niet door hebben wat hun echte doel is.
[..]
Tsja, mogen we echt kritiek op Israel verwachten van huidige kabinet en de Kamer?
[..]
Oh wacht Schoof werkt ook al mee...
[..]
Ja laat maar
[..]
Ze denken het niet, ze weten het zeker. Debiel.
[..]
Liep volledig uit de hand ja
[..]
Gezellig
[..]
Waarom zitten onze politici daarbij. Hou toch op. En dan met name een vice-premier. Bedankt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |