Had dan als Cornald naar het beeld gekeken? Dan had hij het mogelijk wel geweten wie er door was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedere debiel kon inzien dat dit kwam door de vertraging van het beeld t.o.v. het commentaar. Daar kan Cornald niks aan doen en is dus dom om je boos om te maken.
Wellicht was het meer "het is niet alléén Roger Federer waar je ons van kunt kennen" ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat er leuk is aan het belachelijk maken van Federer weten we ook nog steeds niet.
Wij *gebaart weids naar het hele internet* hebben makkelijk praten natuurlijk, de commentatoren zitten in zo'n hokje en misschien was daar alles gewoon zonder vertraging te zien. Ook op een beeld daar op locatie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Had dan als Cornald naar het beeld gekeken? Dan had hij het mogelijk wel geweten wie er door was.
Ik vond in ieder geval dat ze schromelijk overschatten hoe belangrijk de rest van Europa Roger Federer vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht was het meer "het is niet alléén Roger Federer waar je ons van kunt kennen" ?
Ik kan nu wel stellen dat alleen de NPO (2021), de BBC (2023) en de SVT (2024, 2016, 2013) een productiewaarde van extreem hoge kwaliteit hebben.quote:
Valt wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik kan nu wel stellen dat alleen de NPO (2021), de BBC (2023) en de SVT (2024, 2016, 2013) een productiewaarde van extreem hoge kwaliteit hebben.
Alle andere omroepen die de ESF organiseerden voel(d)en nogal.. amateuristisch aan. Ook deze editie.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik kan nu wel stellen dat alleen de NPO (2021), de BBC (2023) en de SVT (2024, 2016, 2013) een productiewaarde van extreem hoge kwaliteit hebben.
Alle andere omroepen die de ESF organiseerden voel(d)en nogal.. amateuristisch aan. Ook deze editie.
Amateuristisch zou ik deze editie zeker niet willen noemen. Op beeld ziet het er (belichting/graphics e.d.) prima uit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik vind alleen die brede hoekige rand om het podium niet mooi, maar op zich oogt de show qua verdere belichting en graphics e.d. zeer strak.
De BBC-editie zag er idd professioneel uit, maar ook wat bloedeloos/inwisselbaar. En de editie van 2016 vond ik er erg hard en kil uit zien.
Eensquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'we zijn meer dan Federer alleen' wel een beetje een meme in Zwitserland. Al is het natuurlijk vreemd om één van de grootste Zwitsers van de afgelopen decennia zo belachelijk te makdm.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht was het meer "het is niet alléén Roger Federer waar je ons van kunt kennen" ?
Ja. Waarom laten ze de slechtste songfestivalwinnaar ooit horen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:02 schreef NailQueen het volgende:
Willen we het hier nog over hebben?
Bekijk deze YouTube-video
Omdat Toto Cutugno met z'n Insieme 1992 (Unite, Unite Europe) in 2023 is overleden…quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Waarom laten ze de slechtste songfestivalwinnaar ooit horen?Ook al is het met andere lyrics, dit was een verschrikking.
Ik vind het eigenlijk in bijna alles wel een upgrade ten opzichte van vorig jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:48 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het er eigenlijk tot nu toe beter uitzien dan vorig jaar in Zweden.
Zo. Das beter.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Waarom laten ze de slechtste een van de
beste songfestivalwinnaar ooit horen?Ook al is het met andere lyrics, dit was een verschrikking.
Die vond ik juist wel grappig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De intervalacts en postcards waren prima. Alleen de verkrachting van Ne Partez Pas Sans Moi had niet gehoeven.
Als de presentatrices aan het woord waren, kwam dat op TV wel vrij matig over. Zeker die tenenkrommende interviews in de green room.
En omdat six4one (2006) maar een samengestelde band was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Toto Cutugno met z'n Insieme 1992 (Unite, Unite Europe) in 2023 is overleden…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dan ben ik blij dat er toch nog een enthousiaste kijker was voor die stukjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |