Dank je wel lieffiequote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:56 schreef Starhopper het volgende:
Omdat het niet meer in FB mag daarom maar het plaatje voor @:jippie hier
[ afbeelding ]
Awwwwwwww....... Die is lievvvvvvquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je wel lieffie
en een plaatje voor jou terug
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
In het Zwitserse skigebied Engelberg is een gondel van een skilift neergestort.
Als je een gebied zo noemt is dat de Goden verzoeken!
lijkt ongezondquote:
Wat een enorm luie hond. Doet me aan mij denken.quote:
klaar nu, iedereen gekilledquote:Op vrijdag 17 april 2026 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hot fucking shit man. Netjes gedaan.
zucht in en zucht uit xDquote:
Ik vind dit plaatje nog steeds zoooo moooiiiiiquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je wel lieffie
en een plaatje voor jou terug
[ afbeelding ]
Je had iedereen toch al killedquote:Op woensdag 22 april 2026 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
klaar nu, iedereen gekilled
nu clans, iedereen moet dood om random redenen
Het is een topic geworden! NWS / Grote brand op militair oefenterrein 't Hardequote:Op woensdag 29 april 2026 11:59 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt een topic waard maar het halve bos staat in de fik hier
Dikke rookwolk hier over het huis (Nunspeet), brandweer uit Nunspeet, Elspeet, Heerde, Elburg, Oldebroek, het ASK, Uddel, Oene, Epe en Apeldoorn allemaal aan de slag, damn. GRIP 1 er bij uiteraard.
Dat mag niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:32 schreef Academicus het volgende:
Ik las net op Geenstijl over een Syriër die knuffel had gestolen op een herdenkplaats en dat deze jongen nu weer is opgepakt voor een steekpartij
Ik wilde alleen even off topic melden dat ik een teringhekel heb aan Syriërs en ook Somaliërs
Ok groetjes
Kortom extreem rechtsquote:Op zondag 10 mei 2026 20:32 schreef Academicus het volgende:
Ik las net op Geenstijl over een Syriër die knuffel had gestolen op een herdenkplaats en dat deze jongen nu weer is opgepakt voor een steekpartij
Ik wilde alleen even off topic melden dat ik een teringhekel heb aan Syriërs en ook Somaliërs
Ok groetjes
Of gwn ebola krijgen dan mag je ook meequote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon een vlucht naar spanje of duitsland boeken, dikke kans dat je ermee vliegt
ok vliegtuig maar het is niet de kdc10, dit weet heel de wereld
Echt?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon een vlucht naar spanje of duitsland boeken, dikke kans dat je ermee vliegt
ok vliegtuig maar het is niet de kdc10, dit weet heel de wereld
De 1 verzamelt postzegels en de ander geld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Onderzoek: deel collectie Oranjes mogelijk onrechtmatig verkregen
Hun collectie geld?
xDDDD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |