Komt voor de val.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:24 schreef sp3c het volgende:
Lol, weet je wat hoogmoed is uberhaupt?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
zeg het eens God-mod sp3c
Zeker, zeker, zeker!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé loop jij ook nog rond?! Getrouwd, kindjes?
Je hebt iets losgemaakt in de community vriend.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:05 schreef Modus het volgende:
Hoi
support gewenst!
FB / FOK MOET BLIJVEN! #1
quote:Hier is hoe je een nieuwsbericht deelt op het FOK!forum:
🔹 1. Ga naar het juiste subforum
Bijvoorbeeld:
NWS (Nieuws) voor actuele berichten
POL (Politiek) voor politieke onderwerpen
BNW (Binnenland & Wereldnieuws) afhankelijk van de insteek
Kies het subforum dat het beste past bij je onderwerp. Mods zijn daar net bibliothecarissen met fluitjes.
hahahahahah AI is echt geweldigquote:
Shorts worden alleen in een linkje weergegeven en niet zoals de 'normale' youtube filmpjes?quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd al het idee gehad dat dat gemene beesten waren
Dat klopt. Als je een omweg gebruikt kan je het omzeilen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Shorts worden alleen in een linkje weergegeven en niet zoals de 'normale' youtube filmpjes?
Welke omweg?quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je een omweg gebruikt kan je het omzeilen.
Bekijk deze YouTube-video
Elke video heeft zijn eigen code dus je pakt een normale video, vervangt de code met de code van de short, en dan heb je dit.quote:
Oooh!!!! COOLquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke video heeft zijn eigen code dus je pakt een normale video, vervangt de code met de code van de short, en dan heb je dit.
Geniet ervan broskiquote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Ik kom er net achter dat de Cosmy's weer terug zijn!!!!!!!! Ze zijn nu van Milka blijkbaar!!! STRAKS FF NAAR DE AH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ratten van de AH (of althans de AH waar ik kom) hebben juist weer de mini Knoppers uit de schappen gehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Ik kom er net achter dat de Cosmy's weer terug zijn!!!!!!!! Ze zijn nu van Milka blijkbaar!!! STRAKS FF NAAR DE AH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jummie!!!quote:
NEEEEEE DAT KAN NIETquote:Op donderdag 12 maart 2026 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die ratten van de AH (of althans de AH waar ik kom) hebben juist weer de mini Knoppers uit de schappen gehaald.![]()
/grote boos
[ afbeelding ]
De vieze vuile gore teringlijers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |