Voor die vieze spanning natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat klote-Zweden gaat dit gewoon weer winnen hè. De rest is echt geen hol aan.
Waarom kijk ik dit.
1x de fout begaan dat te bestellen. Aaaaaaaargh.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:48 schreef Fretwork het volgende:
Op Madeira kan je overal vis met banaan bestellen, dus qua smaak hebben ze het weleens slechter gedaan.
Is een doelgroep.quote:
Het is niet slecht.quote:
Ik heb zijn nummer nog niet gehoord, maar op zich is hij wel een goede zangerquote:
Pizza met banaan is een delicatesse in Zweden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:48 schreef Fretwork het volgende:
Op Madeira kan je overal vis met banaan bestellen, dus qua smaak hebben ze het weleens slechter gedaan.
Ja inderdaad, dat je toch denkt "het moet dan bijna wel goed zijn toch?!".quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
1x de fout begaan dat te bestellen. Aaaaaaaargh.
Poetin zegt jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef noodgang het volgende:
Is Noorwegen een oostblokland tegenwoordig?
Oja Ik lijd aan geheugenverliesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Mensen zijn nogsteeds boos vanwege Joost.
Heb jij geen pantsertrainingspak?quote:
Je zou bijna voor Poetin duimenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pizza met banaan is een delicatesse in Zweden.
Een wijze les over dat je je rekeningen gewoon moet betalenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef TLC het volgende:
Wat n kut dokter heb je dan, als je eerst nog maar 6 maanden te leven hebt en dat je daarna weer gezond bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |